Rilakkuma
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 57kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan
We proberen natuurlijk zoveel mogelijk producten aan te bieden. Ik meende me te herinneren dat een aantal producten ook nog niet mag, vanwege de yohimbe die erin zit. Dat mogen we in Nederland helaas niet verkopen.
Het komt altijd goed hoor, graag gedaan!
Morgen in huis!De betaling is helaas nog steeds niet ontvangen. Het kan vaak 2-4 werkdagen duren voordat de betaling bijgeschreven is. Zodra deze bijgeschreven is, verzenden we je order direct!Al nieuws omtrent mijn levering. Is 2dagen geleden betaald.
C1704796
Bedankt voor je bestellingMijn collega's zijn hem al aan het verzamelen. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aankomt. Het gaat bij ons vandaag zeker de deur uit. Wanneer het klaar staat voor verzending, zal je een verzendbevestiging ontvangen.
Onze potten bevatten nooit een seal buitenom, altijd binnen in. Het is vreemd, want wij controleren deze altijd goed voor verzending. Soms kan het voorkomen dat de seal in de dop blijft nadat de pot een aantal keer open geweest is. De potten worden namelijk altijd gesloten, gecontroleerd verstuurd. Zodat dit soort gevallen eigenlijk nooit voor komen
Ralf
De proefsachet en bidon zijn inderdaad niet meegestuurd. Dit omdat je ze niet geselecteerd hebt. Vandaar ze ook niet op jouw factuur en pakbon staan. Daar staan ook altijd de cadeaus op. Voor deze keer wil ik wel een uitzondering voor je maken en ze nasturen. Je kan er maandag of dinsdag op rekenen.Gisteren mijn bestelling - C1734367 - opgehaald. Ik ben tevreden over de producten die zijn geleverd, alleen is het jammer dat de bidon en proefsachet niet mee zijn gekomen! Zou ik misschien een bidon toegestuurd kunnen krijgen?
Zoals ik aangegeven heb, is het pakket gewoon verstuurd. Het wordt vandaag bij je aangeleverd. De DAA is inderdaad uitverkocht en zal zo snel mogelijk worden nageleverd. Mocht je dat niet willen, willen we het bedrag ook voor je terug storten.Hallo b&f,
nu blijkt dat mijn bestelling toch niet verzonden is omdat
de D-Aspartic-Acid die ik ook besteld heb niet op vooraad is.
Ik heb mijn bestelling namelijk snel nodig dus wat mij betreft mag de
D-Aspartic-Acid worden geschrapt en de 7,50 euro hiervoor teruggestort. Hopelijk kunnen jullie dit
regelen zodat ik mijn bestelling morgen, zaterdag toch nog in huis heb.
ordernummer C1746070
Hartelijk dank mannen !
Had een mail gekregen dat het toch niet verzonden zou zijn ivm de DAA, vandaar de verwarringZoals ik aangegeven heb, is het pakket gewoon verstuurd. Het wordt vandaag bij je aangeleverd. De DAA is inderdaad uitverkocht en zal zo snel mogelijk worden nageleverd. Mocht je dat niet willen, willen we het bedrag ook voor je terug storten.
heb een waardebon van 5 euro gekregen dus ben zeer tevreden
terugstorten hoeft niet hoor, de DAA mag gewoon worden nageleverd. Top opgelost b&f waarvoor dank !Dat is een fout van ons systeem. Doordat je zending na 22.00 uur geplaatst is, krijg je deze mail automatisch. Dan kan je de mail als niet verzonden beschouwenHad een mail gekregen dat het toch niet verzonden zou zijn ivm de DAA, vandaar de verwarringheb een waardebon van 5 euro gekregen dus ben zeer tevreden
terugstorten hoeft niet hoor, de DAA mag gewoon worden nageleverd. Top opgelost b&f waarvoor dank !

Halo B&F! Een paar maanden terug gaf ik een voorstel over kikkererwtenmeel
Hebben jullie daar al overleg over gehad?
Gr.
Je kan er een papje van maken waardoor het een havermout structuur krijgt, heerlijk wegwerken dus en hartstikke lekker
)Graag gedaan Casper. Mass Perfection is een hele goede keus. Deze gaat je zeker helpen groeien naar het gewenste niveaubedankt voor de snelle verzending!
Schepte ik vanmorgen nou net het laatste beetje Mass perfection uit mn pot, heb ik nu gelukkig weer binnentop
We hebben gekeken maar is vrij lastig in te kopen. Wat het heel moeilijk voor ons maakt. Er is ook gekeken naar eigen fabricage, maar dat zou de prijs dusdanig laten stijgen. Dat we hopen dat een ander merk dit in de toekomst gaat aanbiedenHalo B&F! Een paar maanden terug gaf ik een voorstel over kikkererwtenmeel
Hebben jullie daar al overleg over gehad?
Gr.

Bedankt voor je eerlijkheidZaten 2 pakbonnen bij mij in de doos, mijn eigen en die van een ander![]()
C1743393 had ik extra![]()
Natuurlijk ons excuses voor het ongemak. Ik zal je een privébericht sturen om het netjes op te lossen.Graag gedaanBedankt!! Vreemd dat ik het niet geselecteerd had. Zat ook wat te kloten met dingen verwijderen en terugzetten etc.
Kan gebeuren. Binnenkort komt er een update, waarbij alles anders gaat. Zodat deze fout nooit meer gemaakt kan worden. Toch nog even een bestelling gedaan.kan de leuke aanbiedingen niet zomaar voorbij laten gaan.
C1751518
Ik vind persoonlijk Perfect Burn en Black Burn erg lekker. Het zijn goede vetverbranders met goede eigenschappen. Dexaprine was voornamelijk op energie gericht waardoor je gemakkelijk onderste boven stond. Deze zijn kwa energie is minder heftig, maar gezien de vetverbrandende ingrediënten zeker niet minder! Welniet beterAangezien Dexaprine niet meer mag verkocht worden vroeg ik me af wat jullie me kunnen aanraden..
Ik zie dat jullie Ripped en Perfect Burn verkopen. Welk van beide komt het meest in de buurt of hebben jullie nog iets anders gelijkaardigs?
Stuur me even een privébericht, dan gaan we kijken hoe we het kunnen oplossenHe B&F
Ik gebruik al een tijdje Dymatize iso 100. Heb laatst ook 3 potten bij jullie besteld. (de kleine potten uit de aanbieding, ordernummer C1582766). Ik had 2 vanille en 1 choco. De vanille is super. De choco daarentegen maakte ik vanmorgen open en zat geen seal in. Hij ruikt muf en smaakt totaal niet naar chocolade. Alleen een beetje vreemd zoetig maar geen definieerbare smaak. Ik heb de chocolade eerder gehad maar die smaakte wel goed en echt naar chocolade.
Heb ook mijn man laten proeven en die zei ook meteen dat hij niet naar chocolade smaakt, zoals de vorige pot die ik had, en muf rook. (hij zei letterlijk dat smaakt vies.)
Dit valt me toch erg tegen gezien de iso 100 toch wel duur is. Hebben jullie hier meer problemen mee gehad?
en kan hier wat mee gedaan worden?