AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je eerlijkheid :) Natuurlijk ons excuses voor het ongemak. Ik zal je een privébericht sturen om het netjes op te lossen.

Het betrof alleen de pakbon, geen extra spullen. Zaten 2 pakbonnen in mijn doos met enkel mijn bestelling..

Dacht vermeld t even voor t geval die bestelling niet uitgeleverd is:p

Zouden de voedingswaarde van de nieuwe notenpastas op de site erbij kunnen komen?

Wanneer nemen jullie insecten op in jullie assortiment?

PS, hebben jullie een magazijn in België, onlangs besteld rond 23:30, dag nadien om 10:40 al geleverd, nice one

Zouden de voedingswaarde van de nieuwe notenpastas op de site erbij kunnen komen?
Ik ga daar morgen voor je achter aan Casper :) Ik kan niet beloven dat het morgen lukt, maar we gaan er mee bezig. Bedankt voor de tip! Nieuwe Notenpasta's
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wanneer nemen jullie insecten op in jullie assortiment?

PS, hebben jullie een magazijn in België, onlangs besteld rond 23:30, dag nadien om 10:40 al geleverd, nice one
Nee, zeker niet. Wij verzenden uit het hoge noorden van Nederland, Heerenveen. Wanneer we hard werken, is zoiets zeker mogelijk! :) Haha. Insecten verwacht ik op korte termijn nog niet, maar zeg natuurlijk nooit nooit.

Ralf

Tot wanneer is de Super creatine in de aanbieding?

edit: is dit product vergelijkbaar met celltech?

Tot wanneer is de Super creatine in de aanbieding?

edit: is dit product vergelijkbaar met celltech?
Nee, Celltech is meer een postworkout. Naast creatine, dextrose bevat het ook aminozuren. Super Creatine bevat géén aminozuren. In dat geval kan je het beste eens kijken naar Magnificent.
Ik zie hem! Ik ga er op reageren!

Ralf

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Nieuwe weekaanbiedingen!
C4 Extreme Pre-workout
30 Doseringen voor 19.90!

Smart Shake
2000 Gram voor 13.90!

Pure Kokosmeel
500 Gram voor 3.75!

Ripped!
60 caps (2 maand) voor 12.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.50!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12.50!
500 capsules voor 22.00!

Zo, bestelling C1754234 geplaatst. Ben benieuwd naar Ripped! Kan het nu goed gebruiken in de cut..

Komt de Whey Perfection Fresh Orange smaak niet meer terug? :(

Heb daardoor naturel besteld, maar dat is werkelijk niet te drinken, tenzij je er een hoop limonadesiroop bij gooit. Is er als fresh orange niet terugkomt, iets dat dicht in de buurt komt? Lemon Ice?

Nee het is niet dat ik een vervanger zoek voor celltech, maar vroeg het me gewoon af.

en nog mijn vraag tot hoelang loopt die actie?
Durf ik niet te zeggen. We hebben de Super Creatine net weer terug voorradig sinds lange tijd. We merken dat er veel vraag naar is, waardoor we de prijs scherp kunnen blijven aanbieden :) Voorlopig nog wel even dus ;)
Zo, bestelling C1754234 geplaatst. Ben benieuwd naar Ripped! Kan het nu goed gebruiken in de cut..
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :)
Komt de Whey Perfection Fresh Orange smaak niet meer terug? :(

Heb daardoor naturel besteld, maar dat is werkelijk niet te drinken, tenzij je er een hoop limonadesiroop bij gooit. Is er als fresh orange niet terugkomt, iets dat dicht in de buurt komt? Lemon Ice?
De Fresh Orange verwachten we inderdaad op korte termijn niet weer voorradig. Wellicht komt deze helemaal niet meer terug. Bepaalde smaken gaan eruit en we willen dan graag weer enkele nieuwe smaken aanbieden. Naturel is erg melkachtig en moet je zeker aan wennen in het begin. Fresh Orange is een unieke smaak. Een echte Orange smaak hebben we niet, meer Lemon Ice is zeker het nemen waard :zuip:

Ralf

Nog steeds geen B&F app?

Nee, zeker niet. Deze komt er ook niet. Het is namelijk zo dat app's niet handig is voor mobielshoppen. Dit omdat je altijd installaties nodig hebt terwijl onze weburl veel gemakkelijker te onthouden is. We zijn wel bezig met een hele mooie mobiele website. Die hopen we in de zomer in een update mee te draaien. Ik heb de testversie gezien gaat echt heel mooi worden, en vooral, goed om mee te bestellen!

Ralf

bodyenfit, wanneer krijgen jullie weer de shakebekers bij de cadeaus?

Gold standard whey van ON in 908 gr verpakking. Is dit een kleine hersluitbare zak of echt een pot?

Nee, zeker niet. Deze komt er ook niet. Het is namelijk zo dat app's niet handig is voor mobielshoppen. Dit omdat je altijd installaties nodig hebt terwijl onze weburl veel gemakkelijker te onthouden is. We zijn wel bezig met een hele mooie mobiele website. Die hopen we in de zomer in een update mee te draaien. Ik heb de testversie gezien gaat echt heel mooi worden, en vooral, goed om mee te bestellen!

Ralf

Mobiele website ook prima:)

Hebben jullie toevallig nog de oude formule Assault van Musclepharm op voorraad?

bodyenfit, wanneer krijgen jullie weer de shakebekers bij de cadeaus?
Ja zeker, volgende week hopen we de Shakebeker te hebben. Eind april hopen we dat de Shaker Pro weer binnen komt :) Ze zijn volgende week (mits ze dan ook binnen komen, dit is een verwachting) dan ook weer als cadeau te selecteren.
Gold standard whey van ON in 908 gr verpakking. Is dit een kleine hersluitbare zak of echt een pot?
De 908gr van Gold Whey betreft een kleine pot :)
Mobiele website ook prima:)

:thumbs:
Hebben jullie toevallig nog de oude formule Assault van Musclepharm op voorraad?
We hebben helaas geen verpakkingen met de oude formule van Assault. We hebben alleen nog de "New Formula Assault".

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Nieuwe weekaanbiedingen!
C4 Extreme Pre-workout
30 Doseringen voor 19.90!

Smart Shake
2000 Gram voor 13.90!

Pure Kokosmeel
500 Gram voor 3.75!

Ripped!
60 caps (2 maand) voor 12.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.50!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12.50!
500 capsules voor 22.00!

hoi ralf ik heb vorige keer een bak cashew noten erbij besteld, maar deze zijn nogal muf en zacht en net alsof ze al een paar jaar staan, niet echt weg te krijgen om het maar voorzichtig te zeggen. Nou is mijn vraag of deze allemaal zo zijn of dat ik net een slechte bak heb gekregen, want dan weet ik of ze de volgende keer wel/niet goed zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven