AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi ralf ik heb vorige keer een bak cashew noten erbij besteld, maar deze zijn nogal muf en zacht en net alsof ze al een paar jaar staan, niet echt weg te krijgen om het maar voorzichtig te zeggen. Nou is mijn vraag of deze allemaal zo zijn of dat ik net een slechte bak heb gekregen, want dan weet ik of ze de volgende keer wel/niet goed zijn

was bij mij ook.

krijgen jullie nog andere smaken Tropical & Peach Ice Cream?

hoi ralf ik heb vorige keer een bak cashew noten erbij besteld, maar deze zijn nogal muf en zacht en net alsof ze al een paar jaar staan, niet echt weg te krijgen om het maar voorzichtig te zeggen. Nou is mijn vraag of deze allemaal zo zijn of dat ik net een slechte bak heb gekregen, want dan weet ik of ze de volgende keer wel/niet goed zijn
De Cashewnoten zijn ongebrand. Als je noten brand, krijgen ze een krokante/hardere bite. Dit is nu niet het geval en ruikt het ook anders. Daardoor zijn ze zachter en ruiken ze anders.
Sorry:eek::eek:

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Nieuwe Notenpasta's
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste Bfs,

Ik ben opzoek naar een Blend van Magnesium en Calcium. maar in zover ik kan vinden hebben jullie alleen maar magnesium (van magnesium Oxide (E530), alleen ik zou graag magnesium citrate en/of magnesium chloride willen. hebben jullie deze ook ? (een blent van deze 2 soorten magnesium is prima) ik zag wel blends met alle 3 de vormen, maar daar ben ik niet naar opzoek

Laatst bewerkt:
zo, toch maar weer is een mooi bestellingkje geplaatst! Hopelijk komt ie optijd (A) hehe

Beste Bfs,

Ik ben opzoek naar een Blend van Magnesium en Calcium. maar in zover ik kan vinden hebben jullie alleen maar magnesium (van magnesium Oxide (E530), alleen ik zou graag magnesium citrate en/of magnesium chloride willen. hebben jullie deze ook ? (een blent van deze 2 soorten magnesium is prima) ik zag wel blends met alle 3 de vormen, maar daar ben ik niet naar opzoek
In blends wordt vaak oxide variant gebruikt. We hebben de citraat variant bijvoorbeeld wel los. Deze kan je vinden als je in de zoekmachine "citraat" zoekt. Calcium hebben we ook los.
zo, toch maar weer is een mooi bestellingkje geplaatst! Hopelijk komt ie optijd (A) hehe
Bedankt voor je bestelling. Daar kan je wel op rekenen. Jouw order gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis!

Ralf

De Cashewnoten zijn ongebrand. Als je noten brand, krijgen ze een krokante/hardere bite. Dit is nu niet het geval en ruikt het ook anders. Daardoor zijn ze zachter en ruiken ze anders.

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Nieuwe Notenpasta's

oooh oke, kunnen jullie ze beter branden :P thanks anyway

Gisteren krijgen we status pakket verzonden en dat het vandaag geleverd wordt. Ik kijk nu en bij de status staat het kan vandaag niet geleverd worden wegens "omstandigheden". Wat zijn die dan vraag ik me af? Ik blijk expres thuis om men pakket te ontvangen, kan hier iets aan gedaan worden want morgen kan ik niet thuis zijn. Mijn bestelling is C1704796

vroeger verkochten jullie cla in verpakking met 400tabs
ik gebruikte deze altijd, waarom zijn deze niet meer te verkrijgen?
ik vond deze superhandig aangezien ik met 6tabs per dag een opmerkelijk beter resultaat heb dan met slechts 3tabs per dag.

Nieuwe Notenpasta's

Lees ik dit correct? Allemaal zonder pinda's en ook niet gemaakt in een fabriek waar pinda's in zijn verwerkt? Die notenpasta bevat wel pinda's. Komende tijd ga ik nergens heen zonder zon potje en een lepel als dat klopt.

Hoelang blijft deze actie staan? Ik koop dan drie van ieder vandaag en check ik morgen welke ik het lekkerste vind en daar bestel ik dan een pallet van.

Gisteren krijgen we status pakket verzonden en dat het vandaag geleverd wordt. Ik kijk nu en bij de status staat het kan vandaag niet geleverd worden wegens "omstandigheden". Wat zijn die dan vraag ik me af? Ik blijk expres thuis om men pakket te ontvangen, kan hier iets aan gedaan worden want morgen kan ik niet thuis zijn. Mijn bestelling is C1704796
Helaas hebben wij hierop geen invloed. De postNL is een organisatie die de bezorging verzorgd voor ons in België. Ze sorteren het en brengen het naar de bezorgsorteercentrum. Daar neemt normaal gesproken de pakketbezorger het pakket mee. Het pakket is niet aangekomen op het depot of niet goed gesorteerd, waardoor de pakketbezorger het niet mee kan nemen. Het lijkt erop dat ze een foutje gemaakt hebt. Vanavond word jouw pakket opnieuw gesorteerd en morgen aangeboden. Ons excuses voor het ongemak.:rolleyes:
vroeger verkochten jullie cla in verpakking met 400tabs
ik gebruikte deze altijd, waarom zijn deze niet meer te verkrijgen?
ik vond deze superhandig aangezien ik met 6tabs per dag een opmerkelijk beter resultaat heb dan met slechts 3tabs per dag.
De CLA 400 caps was een stuntactie. Toen hadden we "Bulkweken" met zulke verpakkingen. VEel producten gingen toen in grootverpakkingen weg.
Lees ik dit correct? Allemaal zonder pinda's en ook niet gemaakt in een fabriek waar pinda's in zijn verwerkt? Die notenpasta bevat wel pinda's. Komende tijd ga ik nergens heen zonder zon potje en een lepel als dat klopt.

Hoelang blijft deze actie staan? Ik koop dan drie van ieder vandaag en check ik morgen welke ik het lekkerste vind en daar bestel ik dan een pallet van.
He Johan, je bedoeld in verband met een pinda-allergie dat de cashewpasta/hazelnootpasta etc verwerkt is in een fabriek waar ook pinda's verwerkt worden? Dat zou ik even voor je moeten navragen. Laat het maar weten. De actie loopt in ieder geval tot en met zondag. Daarna kijken we verder :) Als je een pallet van deze heerlijke pasta's gaat bestellen, geef het even door:D
Ralf

Het probleem is dat er morgen niemand het pakket kan ontvangen en ik speciaal vandaag verlof nam hiervoor. Zo'n foutjes zijn niet leuk voor de klant. Ik vraag me af wanneer ik het dan wel zal ontvangen.
Helaas hebben wij hierop geen invloed. De postNL is een organisatie die de bezorging verzorgd voor ons in België. Ze sorteren het en brengen het naar de bezorgsorteercentrum. Daar neemt normaal gesproken de pakketbezorger het pakket mee. Het pakket is niet aangekomen op het depot of niet goed gesorteerd, waardoor de pakketbezorger het niet mee kan nemen. Het lijkt erop dat ze een foutje gemaakt hebt. Vanavond word jouw pakket opnieuw gesorteerd en morgen aangeboden. Ons excuses voor het ongemak.:rolleyes:

Heb net whey perfection besteld met 2 whey sachets als bonus erbij.

Is er een mogelijkheid dat 1 (of allebei) van de whey sachets speculaas smaak heeft? Wil hem graag eens proberen maar ben bang dat ie tegen valt en dus geen hele pot wil kopen.
Bestellingnummer: C1760576

Pakketje binnen, dank je wel Ralf, geen een kleine foutje dit keer :) Perfect!

Die Magnificent staat niet goed op de website geloof ik. Hij staat van 24,90 naar 8.90 euro maar moet volgens mij 19,90 zijn aangezien die 8.90 voor de variety pack is.

Dacht ik bestel in een keer 10 potten magnificent als hij voor die prijs staat :D

kleine opmerking mss ivm whey perfection: 1 maatschep zou zogezegd 28g zijn maar als ik de aanduidingen op de maatschep bekijk zou een volle schep 50g zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven