AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het probleem is dat er morgen niemand het pakket kan ontvangen en ik speciaal vandaag verlof nam hiervoor. Zo'n foutjes zijn niet leuk voor de klant. Ik vraag me af wanneer ik het dan wel zal ontvangen.
Ik heb even nagebeld en gevraagd maar er zijn meerdere oorzaken, zoals een missortering, schade tijdens transport aan de bezorgwagen etc etc. Het kan van alles zijn. Het pakket zal morgen bezorgd gaan worden. Ik heb gevraagd of ze het morgen wanneer je niet thuis bent, bij de directe buren links of rechts willen afleveren.
Heb net whey perfection besteld met 2 whey sachets als bonus erbij.

Is er een mogelijkheid dat 1 (of allebei) van de whey sachets speculaas smaak heeft? Wil hem graag eens proberen maar ben bang dat ie tegen valt en dus geen hele pot wil kopen.
Bestellingnummer: C1760576
Bedankt voor je bestelling :) Ik ga je wens doorgeven, maar kan het helaas niet beloven. Dit omdat het per keer een verschillende smaak bij de inpaktafel ligt.
Pakketje binnen, dank je wel Ralf, geen een kleine foutje dit keer :) Perfect!
Super, goed om te horen :thumbs:
Die Magnificent staat niet goed op de website geloof ik. Hij staat van 24,90 naar 8.90 euro maar moet volgens mij 19,90 zijn aangezien die 8.90 voor de variety pack is.

Dacht ik bestel in een keer 10 potten magnificent als hij voor die prijs staat :D
Dank je! Ik ga het doorzetten naar onze webshopbeheerders. Het is een bekend probleem en ze zullen het gaan polossen :)
kleine opmerking mss ivm whey perfection: 1 maatschep zou zogezegd 28g zijn maar als ik de aanduidingen op de maatschep bekijk zou een volle schep 50g zijn...
Nee, een volle maatschep is ongeveer 28 gram. Dit omdat het in kan klinken, poeder per batch anders is. Daarom is het verstandig om maatscheppen altijd af te wegen wanneer je in serieuze wedstrijdvoorbereiding zet.

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Nieuwe weekaanbiedingen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
C4 Extreme Pre-workout
30 Doseringen voor 19.90!

Smart Shake
2000 Gram voor 13.90!

Pure Kokosmeel
500 Gram voor 3.75!

Ripped!
60 caps (2 maand) voor 12.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.50!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12.50!
500 capsules voor 22.00!

komt de smaak nutella hazelnoot van whey perfection nog op voorraad?

gister na het bestellen zei de track & trace vandaag verzet ik me dienst omdat er niemand thuis is kijk ik net staat er morgen.

Is het niet eens tijd dat jullie een goed gesprek met postNL gaan hebben? Aangezien ik alleen maar dit soort berichten lees/hoor. En anders denk ik toch echt dat jullie de volgende dag levering van de site af moeten halen of de tijd aanpassen naar eer eerder tijdstip aangezien dit vaker niet dan wel gebeurd. Naar mijn weten

Laatst bewerkt:
komt de smaak nutella hazelnoot van whey perfection nog op voorraad?
Ja zeker, met 2-3 weken hopen we deze smaak weer voorradig te hebben. Het gaat deze week geproduceerd worden, voordat het te koop is, zijn we 2-3 weken verder. :cool:
gister na het bestellen zei de track & trace vandaag verzet ik me dienst omdat er niemand thuis is kijk ik net staat er morgen.

Is het niet eens tijd dat jullie een goed gesprek met postNL gaan hebben? Aangezien ik alleen maar dit soort berichten lees/hoor. En anders denk ik toch echt dat jullie de volgende dag levering van de site af moeten halen of de tijd aanpassen naar eer eerder tijdstip aangezien dit vaker niet dan wel gebeurd. Naar mijn weten
Dat is inderdaad een zeer slechte zaak. Het is heel vreemd en ons excuses voor de vertraging.:rolleyes: Heel veel pakketten worden wel op tijd geleverd. Er is altijd een percentage wat niet de volgende dag geleverd wordt, maar dat is zo minimaal, dat niemand er last van zou mogen hebben. Wat is het ordernummer? Dan ga ik er voor je naar kijken!:cool:

Ralf

He Johan, je bedoeld in verband met een pinda-allergie dat de cashewpasta/hazelnootpasta etc verwerkt is in een fabriek waar ook pinda's verwerkt worden? Dat zou ik even voor je moeten navragen. Laat het maar weten. De actie loopt in ieder geval tot en met zondag. Daarna kijken we verder :) Als je een pallet van deze heerlijke pasta's gaat bestellen, geef het even door:D

Ja er staat op het label dat het alleen noten bevat dus ik neem aan dat dat gewoon klopt, helemaal als ik zie dat het bij de "notenpasta" wel staat en het is van hetzelfde merk. Het gaat om een (dodelijke) pinda-allergie van m'n vriendin inderdaad.

Bedankt voor je bestelling :) Mijn collega's zijn hem al aan het verzamelen. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aankomt. Het gaat bij ons vandaag zeker de deur uit. Wanneer het klaar staat voor verzending, zal je een verzendbevestiging ontvangen.

Onze potten bevatten nooit een seal buitenom, altijd binnen in. Het is vreemd, want wij controleren deze altijd goed voor verzending. Soms kan het voorkomen dat de seal in de dop blijft nadat de pot een aantal keer open geweest is. De potten worden namelijk altijd gesloten, gecontroleerd verstuurd. Zodat dit soort gevallen eigenlijk nooit voor komen :)

Ralf

Er zat binnen in geen seal op...

Ja er staat op het label dat het alleen noten bevat dus ik neem aan dat dat gewoon klopt, helemaal als ik zie dat het bij de "notenpasta" wel staat en het is van hetzelfde merk. Het gaat om een (dodelijke) pinda-allergie van m'n vriendin inderdaad.
Super, helemaal goed! :) De gegevens krijgen we altijd door van de leverancier en zetten we vervolgens op het etiket. Je kan er vanuit gaan dat het zeker klopt :)
Er zat binnen in geen seal op...
Het beste kun je even telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Ze zullen het dan netjes voor je afhandelen. :)

Ralf

net besteld! ordernummer: C1762387. Mass perfection en whey :D

krijgen jullie binnenkort nog andere smaken Protein Ice Cream ?
is nu lekker weer ervoor!

net besteld! ordernummer: C1762387. Mass perfection en whey :D
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :) De Mass Perfection is een hele goede keus. De allerbeste eiwitten met goede koolhydraten van oa oats. :zuip:
krijgen jullie binnenkort nog andere smaken Protein Ice Cream ?
is nu lekker weer ervoor!
De Protein Ice Cream is lekker he! :) Het mooie weer is ideaal. :meal: Echter weten we niet of er nog nieuwe smaken komen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Nieuwe Notenpasta's

Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :) De Mass Perfection is een hele goede keus. De allerbeste eiwitten met goede koolhydraten van oa oats. :zuip:

De Protein Ice Cream is lekker he! :) Het mooie weer is ideaal. :meal: Echter weten we niet of er nog nieuwe smaken komen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Nieuwe Notenpasta's

Maar komen van de protein ice cream de smaken chocolade of aardbei wel weer op voorraad?

Ik lust geen perzik :eek:

de pindapasta bevalt echt goed, net even 4 potten ingeslagen, + omega 369 en vetburn spul :D

Dat is inderdaad een zeer slechte zaak. Het is heel vreemd en ons excuses voor de vertraging.:rolleyes: Heel veel pakketten worden wel op tijd geleverd. Er is altijd een percentage wat niet de volgende dag geleverd wordt, maar dat is zo minimaal, dat niemand er last van zou mogen hebben. Wat is het ordernummer? Dan ga ik er voor je naar kijken!:cool:

Ralf

misschien regio geboden?? (rotterdam) Postbodes klagen vaak dat het een zooitje is
normaal interesseert het me niet dat het een dag later komt (behalve als ik vrijdag bestel :p) maar nu was ik zelf laat met bestellen en ben ik nu door een paar supps heen

Maar komen van de protein ice cream de smaken chocolade of aardbei wel weer op voorraad?

Ik lust geen perzik :eek:
Nee, deze smaken zullen niet terug keren.
de pindapasta bevalt echt goed, net even 4 potten ingeslagen, + omega 369 en vetburn spul :D
Super, bedankt voor je bestelling. Vandaag in huis :) De pindapasta is écht goed he! Ik zie het overal bij mijn collega's op het bureau staan voor op crackers, rijstwafels of speltbrood :meal:
misschien regio geboden?? (rotterdam) Postbodes klagen vaak dat het een zooitje is
normaal interesseert het me niet dat het een dag later komt (behalve als ik vrijdag bestel :p) maar nu was ik zelf laat met bestellen en ben ik nu door een paar supps heen
Ook al zouden chauffeurs klagen over slechte omstandigheden, dat is natuurlijk vervelend, de pakketten horen wel op tijd geleverd te worden. Stuur me na je volgende bestelling jouw ordernummer even door. Dan houd ik het extra in de gaten :)

Ralf

B&F ik heb een aantal vragen.

Ik ben namelijk (nog) steeds op zoek naar een goede lactose/gluten vrije eiwit shake. nou heb ik even op jullie site gekeken en heb daar bijvoorbeeld Soja Eiwit Isolaat gevonden. is deze gluten/lactose vrij? deze zaken staan namelijk niet vermeld bij de allergenen. ik moet het echter wel ZEKER weten!

En verder dacht ik dat jullie ook een ei-eiwit hadden toch? ik kan deze alleen niet vinden...

Mijn laatste vraag. Is de notenpasta GEHEEL vrij van gluten/lactose ?

Update Bestelling C1717129: mijn excuses, probleem lag bij mijn bank (zie pm)

B&F ik heb een aantal vragen.

Ik ben namelijk (nog) steeds op zoek naar een goede lactose/gluten vrije eiwit shake. nou heb ik even op jullie site gekeken en heb daar bijvoorbeeld Soja Eiwit Isolaat gevonden. is deze gluten/lactose vrij? deze zaken staan namelijk niet vermeld bij de allergenen. ik moet het echter wel ZEKER weten!

En verder dacht ik dat jullie ook een ei-eiwit hadden toch? ik kan deze alleen niet vinden...

Mijn laatste vraag. Is de notenpasta GEHEEL vrij van gluten/lactose ?
Wat betreft de notenpasta is geheel vrij van gluten/lactose vrij. Wij krijgen de gegevens altijd van de leverancier en wij kunnen aan hand daarvan de etiketten precies opstellen. De Soja Eiwit Isolaat kan sporen bevatten van, omdat op dezelfde band ook lactoseproducten gaan. Echter zou dit minimaal/geen kunnen zijn. Echter 100% uitsluiten kunnen we niet. De Egg-Protein hebben we nog voorradig, evenals Iso-100, Nectar of Iso-Pure. Deze zijn allemaal lactose vrij.
Update Bestelling C1717129: mijn excuses, probleem lag bij mijn bank (zie pm)
Ik heb je bericht net beantwoord. Het is heel vreemd allemaal, maar we gaan het oplossen voor je. Ik stuur je zo nog een PM!

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

2i9ik9j.jpg

Gisteren een potje Amandelpasta ontvangen, heel lekker. Maar is het de bedoeling dat die lopend is?

niet in heerenveen? :O :O :(:(
en ralf hebben jullie proef verpakkingen van mutant mass? ben benieuwd naar de peanutbutter ding, had keer chocola hele zak gehaald en kreeg ik niet weg zo smerig echt misselijk makend dus wil niet weer dezelfde fout maken :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven