Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet in heerenveen? :O :O :(:(
en ralf hebben jullie proef verpakkingen van mutant mass? ben benieuwd naar de peanutbutter ding, had keer chocola hele zak gehaald en kreeg ik niet weg zo smerig echt misselijk makend dus wil niet weer dezelfde fout maken :P

Triple chocolate? Veel te machtig, op de helft van de zak gestopt.

Gisteren een potje Amandelpasta ontvangen, heel lekker. Maar is het de bedoeling dat die lopend is?
De Amandelpasta is echt lekker he :) Hoe bedoel je "lopend"?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet in heerenveen? :O :O :(:(
en ralf hebben jullie proef verpakkingen van mutant mass? ben benieuwd naar de peanutbutter ding, had keer chocola hele zak gehaald en kreeg ik niet weg zo smerig echt misselijk makend dus wil niet weer dezelfde fout maken :P
Nee, Kai Greene komt alleen in Zwolle en Amersfoort. Kwa tijd is het niet haalbaar dat hij in Heerenveen komt. Vandaar deze locatie over geslagen vanwege de personal training die hij 's avonds geeft. Nee, we hebben helaas geen samples van de Mutant Mass.
Triple chocolate? Veel te machtig, op de helft van de zak gestopt.
Mutant Mass is een sterk smakende gainer. Ik zou één maatschep gebruiken met veel water. Dan kan het prima :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Crazy Pre-Workout
Magnificent
Creapure
Perfect Protein

Wat betreft de notenpasta is geheel vrij van gluten/lactose vrij. Wij krijgen de gegevens altijd van de leverancier en wij kunnen aan hand daarvan de etiketten precies opstellen. De Soja Eiwit Isolaat kan sporen bevatten van, omdat op dezelfde band ook lactoseproducten gaan. Echter zou dit minimaal/geen kunnen zijn. Echter 100% uitsluiten kunnen we niet. De Egg-Protein hebben we nog voorradig, evenals Iso-100, Nectar of Iso-Pure. Deze zijn allemaal lactose vrij.

Zeer bedankt.

Ik zie net dat jullie ook rijst en Hennep eiwitten hebben. Deze zouden toch ook gluten/lactose vrij moeten zijn? aangezien er oorspronkelijk geen gluten/lactose in beide zitten en er op jullie product staat dat het 100% puur is.

Zeer bedankt.

Ik zie net dat jullie ook rijst en Hennep eiwitten hebben. Deze zouden toch ook gluten/lactose vrij moeten zijn? aangezien er oorspronkelijk geen gluten/lactose in beide zitten en er op jullie product staat dat het 100% puur is.
Ja zeker, deze zijn lactose en glutenvrij! :)
idd, hoe lang gaat het nu nog duren vooraleer insecten toegevoegd worden aan de superfood categorie??
Dat weten we nog niet. Ik heb je suggestie doorgegeven aan onze afdeling inkoop. Ze zullen er dan naar kijken, eventueel bij leveranciers langs gaan etc etc. Ik weet niet of ze er mee bezig zijn, maar als het proces gaat lopen, moet je zeker op 2-3 maand rekenen. Het kost altijd tijd om een goed product op de markt te brengen :)

Ralf

Kan je magnificent ook tijdens de training gebruiken net als stay strong? Heb niet zo een zin in buik kramp door creatine tijdens me training.

Stay strong is imo net iets te duur om 5x in de week 50 gram van te gebruiken

C1766239 is on the way, met 2 potten Crazy ! Schroom niet om er wat extras bij te doen ;)

Laatst bewerkt:
Kan je magnificent ook tijdens de training gebruiken net als stay strong? Heb niet zo een zin in buik kramp door creatine tijdens me training.

Stay strong is imo net iets te duur om 5x in de week 50 gram van te gebruiken
Ja hoor, geen enkel probleem. Doordat Magnificent ook koolhydraten bevat, kan dat prima. Tevens bevat Magnificent ook aminozuren e creatine. Voor een training kan dat zeker geen kwaad ;)
C1766239 is on the way, met 2 potten Crazy ! Schroom niet om er wat extras bij te doen ;)
Bedankt voor je bestelling :) Crazy Pre-workout is een goede pre-workout. Gaat je zeker bevallen :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Crazy Pre-Workout
Magnificent
Creapure
Perfect Protein

Ja voor deze prijs kan ik het niet laten liggen natuurlijk, 1e PWO kijken wat het met me doet :)

Ja voor deze prijs kan ik het niet laten liggen natuurlijk, 1e PWO kijken wat het met me doet :)
Top, het is geen pre-workout zoals Unstoppable. Maar geeft wel energie en dus drive om lekker te sporten evenals een goede pomp. Zeker een goede keus! Crazy krijg je geen crash van en scherp van prijs. Laat maar weten wat je ervaring is :)

Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

Na men berichtje dat de cacao nibs open was gegaan een nieuwe pot toegestuurd gekregen.
Wederom een goed voorbeeld van goede aftersales bij b&f, zonder problemen terug nieuwe goederen toegestuurd gekregen.
De meeste andere zouden zeggen pech volgende keer beter maar niet b&f.

Weten jullie of er iets mis is met de Whey perfection, Cookie&Cream (4540 gram)?
Bij de lijst met smaken onderaan de pagina staat die nog, maar ik kan hem niet selecteren bij de keuze van de smaak.

Na men berichtje dat de cacao nibs open was gegaan een nieuwe pot toegestuurd gekregen.
Wederom een goed voorbeeld van goede aftersales bij b&f, zonder problemen terug nieuwe goederen toegestuurd gekregen.
De meeste andere zouden zeggen pech volgende keer beter maar niet b&f.
:thumbs: Graag gedaan. Service is service en dat willen we graag laten merken! Je kan geen service beloven en vervolgens niet bieden. Bij ons is het alles of niets. Scherpe prijzen, snelle levering en goede service. Daarnaast nog een breed assortiment ook. Wat wil je nog meer?:D
Weten jullie of er iets mis is met de Whey perfection, Cookie&Cream (4540 gram)?
Bij de lijst met smaken onderaan de pagina staat die nog, maar ik kan hem niet selecteren bij de keuze van de smaak.
De Whey Perfection Cookies & Cream 4,54kg is helaas uitverkocht op dit moment. We hopen met 2-3 weken dat deze weer voorradig komt :)

Ralf

daarstraks om 21u besteld. C1767595
Momenteel nog geen bevestiging van verzending gehad. Ik neem aan dat het pakketje morgen dus niet zal aankomen?

daarstraks om 21u besteld. C1767595
Momenteel nog geen bevestiging van verzending gehad. Ik neem aan dat het pakketje morgen dus niet zal aankomen?
Zeker, alle pakketten voor 22.00 uur verwerken we. Wanneer je woonachtig bent in België, is het voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis. Ik zie dat je pakketje net verstuurd is :) Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aan komt. Je kan natuurlijk altijd je T&T in de gaten houden. Dan kan je jouw pakket volgen tot aan de voordeur!

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Crazy Pre-Workout
Magnificent
Creapure
Perfect Protein

Gisterenavond mijn bestelling bij de buren gaan ophalen, zat jammer genoeg weer verkeerde smaak in. Mijn staaltje was dan wel de juiste smaak. Jammer dat jullie weer gemist zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven