AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind die pasta juist wat meer vloeibaar. Verder mist het een snufje zout maar de pasta is verder prima :)

veel notenpasta's moet je even doorroeren met een lepeltje voor je ze gebruikt... Dan zijn ze wat ''vaster'' (moet roeren wanneer je dat natuurlijk vet laagje bovenop ziet)
Dank je Casper :thumbs:. Dat klopt helemaal, even doorroeren wil goed helpen!
Gisterenavond mijn bestelling bij de buren gaan ophalen, zat jammer genoeg weer verkeerde smaak in. Mijn staaltje was dan wel de juiste smaak. Jammer dat jullie weer gemist zijn.
Afgelopen dinsdag kon er niet bezorgd wegens hoogbezoek aan jullie stad had ik vernomen. Waardoor de gehele binnenstad afgezet was voor pakketbezorging. Dat was de reden van vertraging had ik achterhaald voor je :) Wat betreft de verkeerde smaak is natuurlijk vervelend, als je wil stuur me een foto met je ordernummer in een privébericht. Dan lossen we het op!
Vind die pasta juist wat meer vloeibaar. Verder mist het een snufje zout maar de pasta is verder prima :)
Het is "puur natuur" onze eigen pasta's. Geen toevoegingen van iets. Puur zoals de natuur het bedoeld heeft. :) Dus ook geen zout!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Zeker, alle pakketten voor 22.00 uur verwerken we. Wanneer je woonachtig bent in België, is het voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis. Ik zie dat je pakketje net verstuurd is :) Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aan komt. Je kan natuurlijk altijd je T&T in de gaten houden. Dan kan je jouw pakket volgen tot aan de voordeur!

Ralf

Ik begon me wat zorgen te maken omdat ik om 22u nog geen bevestiging van verzending had gekregen. Maar het mailtje is toch nog gekomen om 22:32. Blijkbaar hebben ze toch nog hard doorgewerkt gisteren bij body en fit!

Als het goed is mag het ook zeker gezegd worden, dus bedankt voor de goede service mannen!!!

Ik begon me wat zorgen te maken omdat ik om 22u nog geen bevestiging van verzending had gekregen. Maar het mailtje is toch nog gekomen om 22:32. Blijkbaar hebben ze toch nog hard doorgewerkt gisteren bij body en fit!

Als het goed is mag het ook zeker gezegd worden, dus bedankt voor de goede service mannen!!!
Graag gedaan. Jij ook bedankt! :) Ik zie dat het pakket inmiddels geleverd is, veel plezier met je bestelde producten! :wl:

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Hydroxycut Advanced voor 9.90!

Nee! We hebben onlangs Muscletech over de vloer gehad en ze waren erg onder de indruk van onze website, producten en ons magazijn. Ze willen samen met ons een mooie acties opzetten en vandaar we laatst twee Muscletech tassen hebben weggegeven die gesigneerd was door Phil Heath. Daarom willen we nu graag Hydroxycut Advanced aanbieden tegen een scherpe prijs. Een mooie kans voor onze klant als ze een vetverbrander zoeken tegen een scherpe prijs.

Ralf

Nee! We hebben onlangs Muscletech over de vloer gehad en ze waren erg onder de indruk van onze website, producten en ons magazijn. Ze willen samen met ons een mooie acties opzetten en vandaar we laatst twee Muscletech tassen hebben weggegeven die gesigneerd was door Phil Heath. Daarom willen we nu graag Hydroxycut Advanced aanbieden tegen een scherpe prijs. Een mooie kans voor onze klant als ze een vetverbrander zoeken tegen een scherpe prijs.

Ralf

Was maar een geintje, mooie actie hoor! :)

Kleine review voor de notenpasta's:

Ik kan geen pinda's in huis halen en dit is het enige product wat smeerbaar is en dus verwerkt kan worden in recepten etc (plus ik eet graag een eetlepel pindakaas bij de kwark oid maar zelfs de amandelpasta van bijvoorbeeld de tuinen heeft er pinda of sporen van pinda in zitten).

Zeerrr prima te doen, smaakt ook echt alsof er alleen 1 ingrediënt in zit. Amandel is wat dunner dan de rest maar even roeren en het is te doen. We zijn natuurlijk die lekkere stevige pindakaas gewend met allemaal spul erin zodat het niet gaat lopen maar met biologische pindakaas is het net zo. Amandel en cashew zijn mijn favoriet maar dat is meer omdat ik hazelnoot überhaupt niet super vind.

Verder lijkt het redelijk aan de prijs maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat de alternatieven kosten. Ik ga in ieder geval wat stacken voordat de actie over is.

Ben benieuwd naar de nieuwe notenpasta's van jullie. Dit weekend maar eens ff mee bestellen dan maar;)

Die prijzen waarvoor ze nu worden aangeboden, zijn deze blijvend of is dit een tijdelijke actie?

Was maar een geintje, mooie actie hoor! :)
Dank je! We zijn ook trots dat we er weer ingeslaagd zijn om een goede deal aan te bieden! Hydroxycut Advanced! :cool:
Kleine review voor de notenpasta's:

Ik kan geen pinda's in huis halen en dit is het enige product wat smeerbaar is en dus verwerkt kan worden in recepten etc (plus ik eet graag een eetlepel pindakaas bij de kwark oid maar zelfs de amandelpasta van bijvoorbeeld de tuinen heeft er pinda of sporen van pinda in zitten).

Zeerrr prima te doen, smaakt ook echt alsof er alleen 1 ingrediënt in zit. Amandel is wat dunner dan de rest maar even roeren en het is te doen. We zijn natuurlijk die lekkere stevige pindakaas gewend met allemaal spul erin zodat het niet gaat lopen maar met biologische pindakaas is het net zo. Amandel en cashew zijn mijn favoriet maar dat is meer omdat ik hazelnoot überhaupt niet super vind.

Verder lijkt het redelijk aan de prijs maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat de alternatieven kosten. Ik ga in ieder geval wat stacken voordat de actie over is.
Bedankt voor je review over onze notenpasta's :) Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. De pasta's zijn echt "puur natuur" zonder toevoegingen. We kiezen in dit geval bewust voor kwaliteit en zuiverheid. Dit omdat we ook veel klanten hebben die dat fijn vinden. Evenals onze Superfoods :)
Ben benieuwd naar de nieuwe notenpasta's van jullie. Dit weekend maar eens ff mee bestellen dan maar;)

Die prijzen waarvoor ze nu worden aangeboden, zijn deze blijvend of is dit een tijdelijke actie?
Zeker de moeite waard om te bestellen. Ik vind ze heerlijk :meal: We hebben de eerste pallet erg scherp geprijsd (introductieprijs) daarna kijken we verder of we het opnieuw zo groot kunnen inkopen en scherp kunnen aanbieden.

Ralf

En ze zijn binnen :cool:

IMG-20140403-WA0004.jpg

Kan ik straks na het werk zo langsrijden in Hveen? Heb Whey en eiwitrepen nodig. Als het zo kan is het makkelijker dan bestellen aangezien ik toch niet thuis ben als de postbode langskomt.

Stoer! Vanavond helemaal C-c-crazy dus! Laat je ons weten wat je er van vindt?
Kan ik straks na het werk zo langsrijden in Hveen? Heb Whey en eiwitrepen nodig. Als het zo kan is het makkelijker dan bestellen aangezien ik toch niet thuis ben als de postbode langskomt.
Ja hoor, altijd welkom. Ons distributiecentrum kun je dagelijks van 8-20 uur binnen lopen :) Je kan daar al je spullen halen met 5% korting! Dan hoef je ook niet op je spullen te wachten en we staan altijd klaar voor je!

Ralf

Net 1 genomen, nu naar sportschool fietsen laat zo weten wat ik er van vind !

Super, tot straks! Ik kan er gewoon pinnen?

Merk nog niets :( hij smaakte wel goed trouwens

Wederom een bestelling gedaan incluis de "Hydroxycut Advanced" (mooie actie btw) !
Maak je er een leuk pakketje van? :)

C1771921

Thnx

Wat is het grote verschil tussen de hardcore elite en de advanced? Welke is de sterkere van de 2?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven