XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakketje is niet compleet :(

Wederom een bestelling gedaan incluis de "Hydroxycut Advanced" (mooie actie btw) !
Maak je er een leuk pakketje van? :)

C1771921

Thnx
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis :)
Wat is het grote verschil tussen de hardcore elite en de advanced? Welke is de sterkere van de 2?
KWa ingrediënten is het net wat anders. maar Advanced is kwa vetverbrandende ingrediënten net iets completer en hoger gedosseerd. :)
Dat is niet goed natuurlijk. WIl je mij jouw ordernummer + probleem sturen in een privébericht? Dan kijken we er voor je naar :) Ons excuses voor het ongemak.

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Crazy Pre-Workout
Magnificent
Creapure
Perfect Protein

Vandaag dus voor het eerst crazy ! Gebruikt, had er meer van verwacht eerlijk gezegt had gedacht er echt iets van te voelen dmv een pomp oid. Heb wel iets meer energy gehad maar ook niet echt om voor naar huis te schijven. Morgen 2 scoops proberen misschien voelt dat anders ..

C1772746

Wat ingrediënten voor m'n home made protein bars besteld :)

Maken jullie er wat leuks van ? :o

C1772746

ze gaan er niets leuks van maken, je krijgt al gratis samples is dat niet genoeg?:rolleyes: wtf is dat hier met bedelaars die vragen of B&F "er iets leuks van kan maken".

Vandaag dus voor het eerst crazy ! Gebruikt, had er meer van verwacht eerlijk gezegt had gedacht er echt iets van te voelen dmv een pomp oid. Heb wel iets meer energy gehad maar ook niet echt om voor naar huis te schijven. Morgen 2 scoops proberen misschien voelt dat anders ..
Crazy is een budget pre-workout. Het geeft wat extra energie, meer doorbloeding, iets meer uithoudingsvermogen etc. Je kan het niet vergelijken met de duurdere pre-workouts zoals Unstoppable. Ik vind het persoonlijk een hele goede pre-workout voor deze prijs en deze ingrediënten. Wanneer je meer energie voelt, heb je vaak meer doorzettingsvermogen en kun je dieper gaan! Succes! :wl:
C1772746

Bedankt voor je bestelling. We gaan hem netjes voor je verwerken, zodat je er morgen op kan rekenen! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Hydroxycut Advanced voor 9.90!

Haha net besteld en dan komt er weer een mail binnen met nieuwe weekaanbiedingen waar ook weer leuke dingen bij zitten. Kan wel bezig blijven zo :D

Mooie weekdeals, maar voor welke momenten is amino direct geschikt?

Vind dat gebedel inderdaad ook schijt irritant. Als je in een andere winkel besteld krijg je meestal alleen je product thuisbezorgd, zonder extra's. B&F heeft een leuk cadeausysteem toegepast en dan nog staat heel dit topic vol met gebedel.

BTW; leuke reclame weer voor B&F gisteravond. Zag op tv een dude voorbijkomen met powerstraps van jullie ;)

Haha net besteld en dan komt er weer een mail binnen met nieuwe weekaanbiedingen waar ook weer leuke dingen bij zitten. Kan wel bezig blijven zo :D
Haha, de nieuwe weekdeals zijn cool he! We hebben de sporttas net binnen, dus meteen een leuke introductieaanbieding ervan kunnen maken :)
Mooie weekdeals, maar voor welke momenten is amino direct geschikt?
Amino's zijn snel opneembaar. Dus op momenten dat je het graag snel wilt innemen, bijvoorbeeld rondom jouw training.
Dus je zegt dat B&F er nooit iets leuks van maakt ? :(:(:(
Onze pakketten zijn altijd pakketten om naar uit te kijken:D
BTW; leuke reclame weer voor B&F gisteravond. Zag op tv een dude voorbijkomen met powerstraps van jullie ;)
Cool! Dat zie je niet vaak, gratis reclame:D In welk programma was het? :)

Cool! Dat zie je niet vaak, gratis reclame:D In welk programma was het? :)

Help onze dochter aan een man volgens mij. Zo'n kansloos programma van Gordon. Mijn ouders waren het aan het kijken en ik zag die gast toevallig langskomen.

Net weer 4 emmertjes pure notenmix besteld, goed spul is dat:D

Help onze dochter aan een man volgens mij. Zo'n kansloos programma van Gordon. Mijn ouders waren het aan het kijken en ik zag die gast toevallig langskomen.

Net weer 4 emmertjes pure notenmix besteld, goed spul is dat:D
Gorden en kansloos lijken hand in hand te gaan:D Dat is natuurlijk wel grappig haha. Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! De Pure Notenmix is een enorm fijn product en wordt hier ook veel gesnoept :meal: Ik zal voor je kijken of ik een mooi pakketje van kan maken ;) haha

Gorden en kansloos lijken hand in hand te gaan:D Dat is natuurlijk wel grappig haha. Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! De Pure Notenmix is een enorm fijn product en wordt hier ook veel gesnoept :meal: Ik zal voor je kijken of ik een mooi pakketje van kan maken ;) haha

Haha af en toe is ie wel grappig, zijn lach is aanstekelijk. Maar voor de rest is het een irritante gast:o
Zeker een fijn product, goede voedingswaarden. Je moet er alleen op letten dat je er niet te veel van pakt want dat gebeurt al gauw..

Thanx weer voor de goede service!

Hee B&F, ik heb net een grote bestelling gedaan: C1773549

Kun je Creamy Coconut erbij voegen, ik wil die altijd al eens een keer proeven.

Bij voorbaat dank!

Haha af en toe is ie wel grappig, zijn lach is aanstekelijk. Maar voor de rest is het een irritante gast:o
Zeker een fijn product, goede voedingswaarden. Je moet er alleen op letten dat je er niet te veel van pakt want dat gebeurt al gauw..

Thanx weer voor de goede service!
Ik zit soms ook op de bank en dan is het wel vermakelijk hoe belachelijk hij Gordon kan maken haha.:cool: Graag gedaan, jij ook bedankt!
Hee B&F, ik heb net een grote bestelling gedaan: C1773549

Kun je Creamy Coconut erbij voegen, ik wil die altijd al eens een keer proeven.

Bij voorbaat dank!
Bedankt voor je bestelling. We zullen kijken voor je of we de sachet nog in Coconut smaak hebben. Ik kan het niet beloven, maar we gaan ons best voor je doen!

Ralf

Hmm okeoke, 1.5 scoops verstandig ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven