AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weekaanbiedingen geldig t/m 10-4-2014

Pure Chiazaad
500 gram voor 6.65!
250 gram voor 3.65!

Sporttas
Per stuk slechts 5.90!

24hr Fatburn
60 tabs voor 16.90!

Insane
24 doseringen voor 16.90!

Amino Direct
1000ml voor 9.90!

Pure Rice Powder
1000 gram voor 1.90!
BF_email_blenders.jpg

Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C1774187

De insane pwo maar eens proberen.

Vandaag pecannoten binnen gekregen, echt een aanrader.

Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C1774187

De insane pwo maar eens proberen.
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis! :) De Insane Pre-workout is zeker een goede keus, die gaat je zeker bevallen!
Vandaag pecannoten binnen gekregen, echt een aanrader.
Bedankt voor je bestelling. De Pecanoten zijn goed he! Onze Pure Superfoods zijn een hele goede toevoeging. Er zit voor iedereen wel wat tussen :)

Ralf

beste body en fitshop

heb half 2 een bestelling geplaats maar heb nog geen mail gehad dat mijn pakket is verzonden, kunnen jullie aub dit nakijken heb voor het weekend helaas geen whey poeder meer dus heb het hard nodig

OrdernummerC1774108

beste body en fitshop

heb half 2 een bestelling geplaats maar heb nog geen mail gehad dat mijn pakket is verzonden, kunnen jullie aub dit nakijken heb voor het weekend helaas geen whey poeder meer dus heb het hard nodig

OrdernummerC1774108
Ik zie dat je me ook al een privébericht gestuurd hebt. We hebben je order ontvangen en gaan hem vandaag verwerken en versturen. Morgen in huis :)

Ralf

Hallo,

Ik heb mijn pakketje met de overheerlijke coconut perfection bars weer binnen, dat wordt weer smullen, maar meteen een reepje naar binnen werken :)

Helaas hebben we in plaats van whey perfection speculaas, whey perfection lemon ice gekregen :(

beste body en fitshop

OrdernummerC1774108

Dan vreet je toch wat anders, het is niet de hele wereld..

Hallo,

Ik heb mijn pakketje met de overheerlijke coconut perfection bars weer binnen, dat wordt weer smullen, maar meteen een reepje naar binnen werken :)

Helaas hebben we in plaats van whey perfection speculaas, whey perfection lemon ice gekregen :(
Lekker zijn ze he! Perfection Bar is altijd een goede keus :meal:
perfect%20bars2.jpg

Ralf

Vandaag mijn bestelling c1771921 mogen ontvangen.

Jammer genoeg ontbrak de micellar casein perfection
2000 gr BANANA. (De rest heb ik perfect aangekregen, kreeg
maar 1 doos met al de rest in)

Kan je deze voor mij nasturen?

Alvast bedankt
(Kan nog niet pm'en :) )

Hoe kan je aan kortingscode's komen? Wil nu bestellen maar vroeg t me af :D

nvm kon niet wachten met bestellen misschien volgende keer :P

Kan er met zekerheid voor gezorgd worden dat deze morgen aankomt: C1775856

alvast bedankt b&f!

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn bestelling c1771921 mogen ontvangen.

Jammer genoeg ontbrak de micellar casein perfection
2000 gr BANANA. (De rest heb ik perfect aangekregen, kreeg
maar 1 doos met al de rest in)

Kan je deze voor mij nasturen?

Alvast bedankt
(Kan nog niet pm'en :) )

Ik zie dat je reeds contact hebt gehad met onze klantenservice! Ik ga er dan ook vanuit dat het hierbij is opgelost:D!

Hoe kan je aan kortingscode's komen? Wil nu bestellen maar vroeg t me af :D

nvm kon niet wachten met bestellen misschien volgende keer :P

Kan er met zekerheid voor gezorgd worden dat deze morgen aankomt: C1775856

alvast bedankt b&f!

In principe werking wij niet met kortingscodes omdat wij van Body&Fit de laagste-prijs garanderen! Eventueel kun je ,door een review te schrijven over 1 van onze producten, een kortingscode vergaren. Wanneer je een bestelling bij ons hebt geplaatst dan zul je hier een review-verzoek van krijgen per email.

Daarnaast hebben wij zo nu en dan acties op Facebook. Ik raad je dan ook zeker aan deze in de gaten te houden!

Je bestelling is op dit moment in behandeling. Je zult nog een bevestiging krijgen van de verzending van dit pakketje. Uiteraard kun je je pakketje morgen in ontvangst nemen:D!

Succes met je producten,

Tim

Ik zie dat je reeds contact hebt gehad met onze klantenservice! Ik ga er dan ook vanuit dat het hierbij is opgelost:D!

In principe werking wij niet met kortingscodes omdat wij van Body&Fit de laagste-prijs garanderen! Eventueel kun je ,door een review te schrijven over 1 van onze producten, een kortingscode vergaren. Wanneer je een bestelling bij ons hebt geplaatst dan zul je hier een review-verzoek van krijgen per email.

Daarnaast hebben wij zo nu en dan acties op Facebook. Ik raad je dan ook zeker aan deze in de gaten te houden!

Je bestelling is op dit moment in behandeling. Je zult nog een bevestiging krijgen van de verzending van dit pakketje. Uiteraard kun je je pakketje morgen in ontvangst nemen:D!

Succes met je producten,

Tim

Ja de prijzen zijn idd altijd goed voor een goede kwaliteit, maar dacht dat er misschien ergens kortingscode's zijn te vinden aangezien het altijd gevraagd worden bij het betalen.

Nog steeds geen email met bevestiging en track and trace gehad. Hoop deze nog wel te krijgen aangezien het toch ruim voor 22:00 besteld is, maar moet goed komen toch :)

Ja de prijzen zijn idd altijd goed voor een goede kwaliteit, maar dacht dat er misschien ergens kortingscode's zijn te vinden aangezien het altijd gevraagd worden bij het betalen.

Nog steeds geen email met bevestiging en track and trace gehad. Hoop deze nog wel te krijgen aangezien het toch ruim voor 22:00 besteld is, maar moet goed komen toch :)

Zoals gezegd kun je op verschillende manieren kortingscodes vinden. Dit forum in de gaten houden is ook altijd verstandig. Mijn colllega Ralf brengt jullie altijd zo snel mogelijk op de hoogte van aantrekkelijke aanbiedingen.

PS: Als het goed is heb je inmiddels de verzendbevestiging binnen mogen krijgen:D

Zoals gezegd kun je op verschillende manieren kortingscodes vinden. Dit forum in de gaten houden is ook altijd verstandig. Mijn colllega Ralf brengt jullie altijd zo snel mogelijk op de hoogte van aantrekkelijke aanbiedingen.

PS: Als het goed is heb je inmiddels de verzendbevestiging binnen mogen krijgen:D

Ja! Ontzettend bedankt :)

21.55 besteld, living on the edge ;)

Ordernummer C1776157

Bij het product Perfect Muscle Shake staat dat je ook Cookies en Cream kan kiezen, maar deze staat niet in de lijst. Is deze tijdelijk niet voorradig, of?

21.55 besteld, living on the edge ;)

Ordernummer C1776157

Bedankt voor je bestelling! Je bestelling is goed doorgekomen en word momenteel verwerkt!

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Bij het product Perfect Muscle Shake staat dat je ook Cookies en Cream kan kiezen, maar deze staat niet in de lijst. Is deze tijdelijk niet voorradig, of?

Helaas is de smaak Cookies en Cream op dit moment niet op voorraad van de Perfect Muscle Shake. Deze staat wel weer in bestelling en hoop ik zo snel mogelijk weer binnen te krijgen.

Op welke termijn dit product binnenkomt kan ik helaas op dit moment niet beoordelen.

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven