Willem85
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bestel regelmatig wat van Body en fitshop, ben vooral zeer te spreken over hun aftersale ..
wanneer er iets niet op voorraad is wordt er altijd een oplossing gevonden in de vorm van een ander
zelfde soort product voor een scherpe prijs.
Daarnaast wordt er ook altijd direct een oplossing gevonden wanneer er met de bestelling iets mis
is gegaan, zoals het verkeerd leveren van producten. Al eerder meegemaakt dat ik het andere
product mocht houden en het verschuldigde product als nog opgestuurd kreeg.
Van hun eigenmerk bestel ik altijd Pro90 banaan smaak.
Het oplossen met de blender gaat altijd goed, maar met de hand kost het wel wat meer energie.
Altijd goed romig en smaakt uiteraard goed, gooi hier ook altijd nog wat extra pindakaas doorheen.
Ik blijf er in ieder geval bestellen![]()
Nee, we verwachten deze eiwit helaas niet op korte termijn in Naturel.Ik gebruik momenteel whey perfection naturel. Ik word zo'n smaakje snel beu en vind ze meestal te zoet. Nu mag ik van de dokter geen zuivel meer en wil ik dus overschakelen op soja isolaat. Komt deze ook ooit in naturel? Ik zag er in de reviews nog vraag naar.
Ik verwacht met circa 2-3 weken. Je kan natuurlijk ook eens naar de Anabolic ZMA kijken. Deze heeft exact dezelfde doseringenEnig idee wanneer de Optimum Nutrition ZMA weer in voorraad is?

Haha onze eigen handschoenen zijn een stuk populairder, maar valt reuze mee hoor. Wij bestellen wekelijks een klein aantal, zodat we op de vraag heel makkelijk in kunnen spelen en daarom altijd voldoende voorraad hebben.Die handschoenen (mdy) verkopen jullie zeker niet vaak? Zat een laagje stof op de verpakking. Verder prima hoor, morgen uitproberen.
We hopen de Lean Dessert snel weer te hebben. Zodra BSN deze weer beschikbaar heeft. Onze leverancier voor Europa kan deze helaas niet inkopen. Vandaar je hem niet op onze site vind.Hallo, ik vroeg me af wanneer jullie weer lean dessert van BSN krijgen?
Gorden en kansloos lijken hand in hand te gaanDat is natuurlijk wel grappig haha. Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! De Pure Notenmix is een enorm fijn product en wordt hier ook veel gesnoept
Ik zal voor je kijken of ik een mooi pakketje van kan maken
haha

Helaas, wederom niet de volgende dag in huis. Geen pakketbezorger gezien vandaag.
Postnl bezorgt gwoon op zaterdagHey allemaal ik ben nieuw hier en een van de redenen om hier te komen is om de vraag te stellen,
Is dextrose nu goed of slecht ik kreeg namelijk een kilo bij mijn bestelling gratis.
Maar ik probeer aftevallen is het dan slim ?
Gr stoney
---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------
Is dat niet omdat postnl niet op zaterdag bezorgt ? miss zouden ze dat aanmoeten passen op de site vrijdag besteld maandag in huis?
stuur maar op hoor. Kan ik die ook eens proberen.Hoop alleen volgende keer op andere smaak samples, zit altijd banaan bij en dat lusten we beide niet![]()

Helaas, wederom niet de volgende dag in huis. Geen pakketbezorger gezien vandaag.
Samen met een maat bestelling geplaatst, en thanks weer lekker snel binenne!
Hoop alleen volgende keer op andere smaak samples, zit altijd banaan bij en dat lusten we beide niet![]()
Ik hoop dat je volgende keer meer geluk hebt
!komt jullie cassein nog (terug) in stracciatellasmaak?
Optimum Nutrition - Amino Energy, kunnen jullie de smaak 'green apple' leveren?

Hey allemaal ik ben nieuw hier en een van de redenen om hier te komen is om de vraag te stellen,
Is dextrose nu goed of slecht ik kreeg namelijk een kilo bij mijn bestelling gratis.
Maar ik probeer aftevallen is het dan slim ?
Gr stoney
---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------
Is dat niet omdat postnl niet op zaterdag bezorgt ? miss zouden ze dat aanmoeten passen op de site vrijdag besteld maandag in huis?
Goedendag,
Ik heb combideal besteld en zoals gebruikelijk is het snel aangekomen. Echter, ik mis de maatschep voor mijn whey perfection. Wat kan ik nu het beste doen?
Goedendag,
Ik heb combideal besteld en zoals gebruikelijk is het snel aangekomen. Echter, ik mis de maatschep voor mijn whey perfection. Wat kan ik nu het beste doen?

Beetje graaien in de pot misschien ligt die onderin