Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kelere... dit is wel heel snel! Kreeg net een mailtje binnen dat er iets verstuurd is :-) Lijkt ... wel!
Maar dank iig voor je moeite!
Vandaag ontvangen en bedankt voor de whey samples! Heb ze aan een vriend gegeven die mij daarnet al smste dat hij hééél positief erover wasextra klant erbij denk ik
potje HUMAPRO zit tot de rand vol met pilletjes (size à la multivit) ik pak nu gwn 20min pre-wo 5pille met wat water erin, gaat vlot binnen en zo doe ik lekker lang met mn potje zie het toch als een extra aanvulling, voor mij perfect zo
![]()
Kijken wat de HumaPro doet..Vandaag pakket weer ontvangen.
Ik had stiekem de hoop dat er een pre-workout power pil sample bij zat. Maar ik had het vermoeden dat je mijn post niet gezien had.
Maakt desalniettemin geen fl**ker uit want ik had het binnen 18u na bestellen binnen, top weer!
maak ik volgende keer goed

Twijfel echt tussen lipo-6x en hydroxycut hardcore. Iemand argumenten (Ilco?) voor eender product?
bb.com geraadpleegd 7juli 2010The only thermogenics I've used were Hydroxycut Hardcore and Animal Cuts. Hydroxycut Hardcore is for real, you sweat like a wh*re in church all day. I hate the way thermos make you feel but they do work. Drinking at least a gallon and a half of water a day makes it a little better.
However, I prefer Animal Cuts. It addresses more than just body temperature and I got better results from it without feeling as ****ty as Hydroxycut Hardcore. Plus Muscletech stuff is way too expensive. 3 week of Animal Cuts=$30.

Kun je de K/E/V al verklappen van Weight Gainer Max (en prijzen desnoods) ?
We zitten nog een beetje in dubio.
Dit wordt in ieder geval wel een simpel product. Puur maltodextrine en whey&caseine samen voor een scherpe prijs. Zal neerkomen op ongeveer 75-25. Niets speciaals, meer als makkelijk aanvulling in calorien voor de hardgainer. Een beetje een Mammoth tegenhanger...NeeWe zitten nog een beetje in dubio.
Dit wordt in ieder geval wel een simpel product. Puur maltodextrine en whey&caseine samen voor een scherpe prijs. Zal neerkomen op ongeveer 75-25. Niets speciaals, meer als makkelijk aanvulling in calorien voor de hardgainer. Een beetje een Mammoth tegenhanger...

Ikzelf verdraag zelf niet goed koolhydraten, dus zou ik ongeveer voor 60% KH / 40% Eiwitten gaan (zoiets als Lean Gainer 2, wat 50%/50% is dacht ik).
Dan wordt wel een pak duurder, maar dat heb ik voor over (alhoewel Lean Gainer 2 zelf ook redelijk duur is).
Jullie mening is belangrijk. Qua prijs ed moeten dan maar even calculeren of het leuk blijft.Ok, duidelijk. Er staat nog niets helemaal vast dus...
We hebben overigens al meer suggesties gehad, die we zeker meenemen opvolgenJullie mening is belangrijk. Qua prijs ed moeten dan maar even calculeren of het leuk blijft.
Ben er zeker van dat jullie er iets goed van maken!
maar we gaan zeker ons best doen
beste b&f ik wilde jullie even bedanken voor de snelle service gisteren besteld en netjes vandaag in huis maar ik wilde jullie ook bedanken voor:een bidon,een tijdschrift,whey samples en een pre work sampel.fantastische service groetjes

Is het mogelijk om (suikervrije) siroop in de shaker te doen met EAA en water? Heeft dit enig effect op de EAA? Tijdens het trainen is het namelijk niet echt een lekker drankje om af en toe een nip te nemen![]()
normaal pak ik 700ml water en dan valt het goed te drinken
(1schepje citrulline/2schepjes EAA)
ben benieuwd naar de nieuwe smaken van whey perfection.
ik zal er na gebruik een review over schrijven en mijn eerste ervaringen hier delen.Misschien is deze vraag al voorbij gekomen...
Wat is het verschil tussen de Magic EAS van jullie en de EAS van XXL Nutrition?
Hier de samenstellingen:
EAS van XXL
,
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Essential-Amino-Stack-P439
De Magic EAS
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 300 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 1500 mg