AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag pakket weer ontvangen.
Ik had stiekem de hoop dat er een pre-workout power pil sample bij zat. Maar ik had het vermoeden dat je mijn post niet gezien had.
Maakt desalniettemin geen fl**ker uit want ik had het binnen 18u na bestellen binnen, top weer!

Kelere... dit is wel heel snel! Kreeg net een mailtje binnen dat er iets verstuurd is :-) Lijkt ... wel!
Maar dank iig voor je moeite!

Graag gedaan!

Jij bedankt, voor de bestelling.

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Vandaag ontvangen en bedankt voor de whey samples! Heb ze aan een vriend gegeven die mij daarnet al smste dat hij hééél positief erover was :D extra klant erbij denk ik ;) potje HUMAPRO zit tot de rand vol met pilletjes (size à la multivit) ik pak nu gwn 20min pre-wo 5pille met wat water erin, gaat vlot binnen en zo doe ik lekker lang met mn potje zie het toch als een extra aanvulling, voor mij perfect zo :)

Mooi, dank je!!:) Kijken wat de HumaPro doet..

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Vandaag pakket weer ontvangen.
Ik had stiekem de hoop dat er een pre-workout power pil sample bij zat. Maar ik had het vermoeden dat je mijn post niet gezien had.
Maakt desalniettemin geen fl**ker uit want ik had het binnen 18u na bestellen binnen, top weer!

Had ik gemist inderdaad:cool: maak ik volgende keer goed:)
Dank je, voor het compliment!!

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Dank je:)

Twijfel echt tussen lipo-6x en hydroxycut hardcore. Iemand argumenten (Ilco?) voor eender product?

Twijfel echt tussen lipo-6x en hydroxycut hardcore. Iemand argumenten (Ilco?) voor eender product?

echte argumenten heb ik niet, heb wat zitten lezen op Amerikaanse boards..

http://www.sherdog.net/forums/f15/lipo-6x-vs-hydroxycut-hardcore-756268/
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120807261

The only thermogenics I've used were Hydroxycut Hardcore and Animal Cuts. Hydroxycut Hardcore is for real, you sweat like a wh*re in church all day. I hate the way thermos make you feel but they do work. Drinking at least a gallon and a half of water a day makes it a little better.

However, I prefer Animal Cuts. It addresses more than just body temperature and I got better results from it without feeling as ****ty as Hydroxycut Hardcore. Plus Muscletech stuff is way too expensive. 3 week of Animal Cuts=$30.
bb.com geraadpleegd 7juli 2010

mss moet je een derde optie inlasse? :D

:D jij gaat voor de Animal Cuts... Mijn keuze voor Lipo-6 X is puur gebaseerd op feedback van klanten. Blijft lastig;) Met dit soort producten is het ook heel persoonlijk:cool:

Kun je de K/E/V al verklappen van Weight Gainer Max (en prijzen desnoods) ?

Kun je de K/E/V al verklappen van Weight Gainer Max (en prijzen desnoods) ?

Nee:D We zitten nog een beetje in dubio.:cool: Dit wordt in ieder geval wel een simpel product. Puur maltodextrine en whey&caseine samen voor een scherpe prijs. Zal neerkomen op ongeveer 75-25. Niets speciaals, meer als makkelijk aanvulling in calorien voor de hardgainer. Een beetje een Mammoth tegenhanger...

Nee:D We zitten nog een beetje in dubio.:cool: Dit wordt in ieder geval wel een simpel product. Puur maltodextrine en whey&caseine samen voor een scherpe prijs. Zal neerkomen op ongeveer 75-25. Niets speciaals, meer als makkelijk aanvulling in calorien voor de hardgainer. Een beetje een Mammoth tegenhanger...

Ok thnx, niets voor mij dus :)

Waar zou jij je voorkeur in zien?

Ikzelf verdraag zelf niet goed koolhydraten, dus zou ik ongeveer voor 60% KH / 40% Eiwitten gaan (zoiets als Lean Gainer 2, wat 50%/50% is dacht ik).

Dan wordt wel een pak duurder, maar dat heb ik voor over (alhoewel Lean Gainer 2 zelf ook redelijk duur is).

Ikzelf verdraag zelf niet goed koolhydraten, dus zou ik ongeveer voor 60% KH / 40% Eiwitten gaan (zoiets als Lean Gainer 2, wat 50%/50% is dacht ik).

Dan wordt wel een pak duurder, maar dat heb ik voor over (alhoewel Lean Gainer 2 zelf ook redelijk duur is).

Ok, duidelijk. Er staat nog niets helemaal vast dus...

We hebben overigens al meer suggesties gehad, die we zeker meenemen opvolgen:cool: Jullie mening is belangrijk. Qua prijs ed moeten dan maar even calculeren of het leuk blijft.

Ok, duidelijk. Er staat nog niets helemaal vast dus...

We hebben overigens al meer suggesties gehad, die we zeker meenemen opvolgen:cool: Jullie mening is belangrijk. Qua prijs ed moeten dan maar even calculeren of het leuk blijft.

Ben er zeker van dat jullie er iets goed van maken :thumbs: !

beste b&f ik wilde jullie even bedanken voor de snelle service gisteren besteld en netjes vandaag in huis maar ik wilde jullie ook bedanken voor:een bidon,een tijdschrift,whey samples en een pre work sampel.fantastische service groetjes

Ben er zeker van dat jullie er iets goed van maken :thumbs: !

1st de Whey Isolaat binnenkort:D maar we gaan zeker ons best doen:cool:

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

beste b&f ik wilde jullie even bedanken voor de snelle service gisteren besteld en netjes vandaag in huis maar ik wilde jullie ook bedanken voor:een bidon,een tijdschrift,whey samples en een pre work sampel.fantastische service groetjes

Graag gedaan!:)

Is het mogelijk om (suikervrije) siroop in de shaker te doen met EAA en water? Heeft dit enig effect op de EAA? Tijdens het trainen is het namelijk niet echt een lekker drankje om af en toe een nip te nemen ;)

Is het mogelijk om (suikervrije) siroop in de shaker te doen met EAA en water? Heeft dit enig effect op de EAA? Tijdens het trainen is het namelijk niet echt een lekker drankje om af en toe een nip te nemen ;)

denk niet dat dat de opname kan beïnvloeden! gistere hadk ook op 200ml water 2schepjes citrulline malate en 3schepjes EAA gedaan, zurig smaakje haha :D normaal pak ik 700ml water en dan valt het goed te drinken ;) (1schepje citrulline/2schepjes EAA)

Ilco,

Heb weer een nieuwe bestelling geplaatst. Ging enorm twijfelen over welke NO supp ik ging nemen omdat ze zoveel goede keuzes waren. Uiteindelijk voor No-Xplode fruit punch gegaan. Over de PAM spray, beschikken jullie daar ook over? Referentie nummer: 125776 heb de samples vermeld bij commentaar en hopelijk word daar rekening mee gehouden :D ben benieuwd naar de nieuwe smaken van whey perfection.

groetjes

Voor de nieuwe gainer zie ik graag een 55/30/15 verhouding (K/E/V), met de vetten uit MCT en de koolhydraten 50/50 boekweit/malto. :D

Eiwitten zie ik graag uit iets met een hoge BW.

Als het goed is krijg ik trouwens morgen de Lipo-6X binnen :D ik zal er na gebruik een review over schrijven en mijn eerste ervaringen hier delen.

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Misschien is deze vraag al voorbij gekomen...

Wat is het verschil tussen de Magic EAS van jullie en de EAS van XXL Nutrition?

Hier de samenstellingen:

EAS van XXL
,
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Essential-Amino-Stack-P439

De Magic EAS
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 300 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 1500 mg
L-Histidine 1000 mg
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/magic-eaa

In de EAS van XXL zit citrulline en vit b6 geloof ik (zo uit m'n hoofd, not sure). Aminozuursamenstellingen zullen niet heel veel uitmaken, heb hier toevallig al eens een mail over gestuurd namelijk naar zowel XXL als B&F en ze zeiden allebei dat ze het gevraagd hadden aan een expert en dat die van hen de optimale samenstelling was (volgens die expert).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven