AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilco,

Heb weer een nieuwe bestelling geplaatst. Ging enorm twijfelen over welke NO supp ik ging nemen omdat ze zoveel goede keuzes waren. Uiteindelijk voor No-Xplode fruit punch gegaan. Over de PAM spray, beschikken jullie daar ook over? Referentie nummer: 125776 heb de samples vermeld bij commentaar en hopelijk word daar rekening mee gehouden :D ben benieuwd naar de nieuwe smaken van whey perfection.

groetjes

Dat komt wel goed;) De PAM is uitverkocht maar die zal wel snel binnenkomen en daar je per vooruitbetaling hebt bestelt.. anders neem ik nog even contact met je op. Dank je:)

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Voor de nieuwe gainer zie ik graag een 55/30/15 verhouding (K/E/V), met de vetten uit MCT en de koolhydraten 50/50 boekweit/malto. :D

Eiwitten zie ik graag uit iets met een hoge BW.

Als het goed is krijg ik trouwens morgen de Lipo-6X binnen :D ik zal er na gebruik een review over schrijven en mijn eerste ervaringen hier delen.

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

In de EAS van XXL zit citrulline en vit b6 geloof ik (zo uit m'n hoofd, not sure). Aminozuursamenstellingen zullen niet heel veel uitmaken, heb hier toevallig al eens een mail over gestuurd namelijk naar zowel XXL als B&F en ze zeiden allebei dat ze het gevraagd hadden aan een expert en dat die van hen de optimale samenstelling was (volgens die expert).

De samenstelling lijkt dan wel heel veel op Mass & Muscle.... maar we gaan e.a afwegen.

De Lipo-6 X is onderweg...:D

Mbt tot de EAA's is dat inderdaad wel ongeveer het enige. Er zit weinig tussen.

Laatst bewerkt:
denk niet dat dat de opname kan beïnvloeden! gistere hadk ook op 200ml water 2schepjes citrulline malate en 3schepjes EAA gedaan, zurig smaakje haha :D normaal pak ik 700ml water en dan valt het goed te drinken ;) (1schepje citrulline/2schepjes EAA)

ZUUR !!:P
Blijf het toch een vage smaak hebben tijdens het trainen, zuur water:P.

Had besloten de Pre-Workout Power Pill eens uit te proberen als stimulans voor mijn trainingen. Had er gisteren 1 pilletje genomen voor mijn atletiek training en die beviel al meteen goed. Vandaag voor fitnessen (de gebruikelijke hoeveelheid) 2 pilletjes en ik moet zeggen.. heb nog nooit zo hard getraint! :wl: Die dingen werken echt goed zeg en zijn nog best goedkoop ook. Toppie dus! :thumbup: Volgende keer m'n NO-Xplode sample eens proberen, ben benieuwd. Dank overigens nog daarvoor, Ilco. ;)

Gr, Vars1ty

Laatst bewerkt:
Had besloten de Pre-Workout Power Pill eens uit te proberen als stimulans voor mijn trainingen. Had er gisteren 1 pilletje genomen voor mijn atletiek training en die beviel al meteen goed. Vandaag voor fitnessen (de gebruikelijke hoeveelheid) 2 pilletjes en ik moet zeggen.. heb nog nooit zo hard getraint! :wl: Die dingen werken echt goed zeg en zijn nog best goedkoop ook. Toppie dus! :thumbup: Volgende keer m'n NO-Xplode sample eens proberen, ben benieuwd. Dank overigens nog daarvoor, Ilco. ;)

Gr, Vars1ty

Het is ook een behoorlijk populair pilletje:D

Jij bedankt, voor je bestelling en de complimenten!!:)

Ilco, enig idee wanneer de mucuna binnenkomt?

Vandaag voor het werk 2 Pre-workout pilletjes genomen. Had ongeveer een kwartiertje plaatselijke drukkende koppijn. Maar na een paar uur (pas?) was ik echt vaag aan het doen. Ongelofelijk druk, melig en weet ik veel wat.

Dit is best wel grappig voor aankomend festival:p

Zo ook een paar dagen al jullie Power & Pump Xtreme genomen. Niet volgens gebruiksaanwijzing. Ik neem op trainingsdagen 2 's morgens, 3 voor training met pre-wo booster (daar zit ook al arginine in) en 3 erna met pwo (zit ook arginine in).

Op niet trainingsdagen 4 's morgens en 4 's avonds. Mijn bevindingen tot nu toe zijn dat de aders van mn onderarmen zo ongeveer 24/7 vol staan en gedurende dag toch harder zijn. Net na mn training toch heel wat meer kleine aders zien lopen over mn lats, buik, borst. Veel meer dan normaal. Maar niet dat ze echt vol staan en 'uitpuilen', gewoon van die blauwe strepen;)

Maarja, gebruik het net 3 dagen. Zal na verloop van tijd een review maken:D

B&F, komt er iets in de aard van een drankje zonder carbs, zoals ik je net aangaf ? Lijkt me persoonlijk een leuke toevoeging.
Of heb ik er gewoon naast gekeken :o ?

Vandaag voor het werk 2 Pre-workout pilletjes genomen. Had ongeveer een kwartiertje plaatselijke drukkende koppijn. Maar na een paar uur (pas?) was ik echt vaag aan het doen. Ongelofelijk druk, melig en weet ik veel wat.

Dit is best wel grappig voor aankomend festival:p

Zo ook een paar dagen al jullie Power & Pump Xtreme genomen. Niet volgens gebruiksaanwijzing. Ik neem op trainingsdagen 2 's morgens, 3 voor training met pre-wo booster (daar zit ook al arginine in) en 3 erna met pwo (zit ook arginine in).

Op niet trainingsdagen 4 's morgens en 4 's avonds. Mijn bevindingen tot nu toe zijn dat de aders van mn onderarmen zo ongeveer 24/7 vol staan en gedurende dag toch harder zijn. Net na mn training toch heel wat meer kleine aders zien lopen over mn lats, buik, borst. Veel meer dan normaal. Maar niet dat ze echt vol staan en 'uitpuilen', gewoon van die blauwe strepen;)

Maarja, gebruik het net 3 dagen. Zal na verloop van tijd een review maken:D

De Muscle & Pump inname doe je best goed zo. In ieder geval voldoende Arginene ed voor een goede pomp:D en ook gespreid. De reactie op de Powerpill is een beetje vreemd:D Ik verbaas mij nogal eens hoe verschillend mensen op deze producten reageren. Na een paar uur:eek: heb ik geen verklaring voor :cool:

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

B&F, komt er iets in de aard van een drankje zonder carbs, zoals ik je net aangaf ? Lijkt me persoonlijk een leuke toevoeging.
Of heb ik er gewoon naast gekeken :o ?

Nee, maar ik snap wat je aangeeft. Best handig, ik zal er morgen eens naar kijken:cool:

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Jammer, had een paar dagen geleden een bestelling gedaan en de mucuna en EGCg zaten er niet bij. Dit zou worden nagestuurd als de mucuna binnenkwam. Dat wordt dus nog even wachten.

Verder altijd top service bij B&F! :thumbs:

hmm, vreemd. De EGCg is gewoon voorradig. Dit heb ik zelf niet behandeld, zal het morgen eens navragen. (wie wel:cool:) De Mucuna komt pas over een dag of 10-14 weer. Wil je dat ik de EGCg eerst stuur? Je mag voor de Mucuna ook best iets anders uitzoeken. (de prijs mag best een stukje hoger zijn, dat maakt mij niet uit.. (Al hebben we ook niet echt een alternatief met 100% Mucuna..)

Iemand ervaring met Cell tech hardcore pro van muscletech??

bedankt voor de snelle reactie! Klopt het dat misschien iets teveel suiker in zit?
Ik train nu al een tijdje droog (zomertje natuurlijk ;) ) maar zou nog groter willen worden maar wil het niet ten koste laten gaan van mijn droog trainen! Is dit dan een product dat ik zou moeten aanschaffen en waarom?
Een vriend van mij had het over dit product en had er hele goede ervaringen mee..

@ Body en fitshop Weet jij toevallig waneer Mitotropin van Gaspari binnen komt?

bedankt voor de snelle reactie! Klopt het dat misschien iets teveel suiker in zit?
Ik train nu al een tijdje droog (zomertje natuurlijk ;) ) maar zou nog groter willen worden maar wil het niet ten koste laten gaan van mijn droog trainen! Is dit dan een product dat ik zou moeten aanschaffen en waarom?
Een vriend van mij had het over dit product en had er hele goede ervaringen mee..

75 gram dextrose per serving en verder creatine.. Total Muscle Solution is een stuk betere keuze met veel en veel meer werkzame ingredienten en in plaats van dextrose WMS. De ingredienten en reviews spreken voor zich.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

@ Body en fitshop Weet jij toevallig waneer Mitotropin van Gaspari binnen komt?

Mag niet meer:rolleyes:..

De laatste maand komen er trouwens minstens dubbel (met als piek vijfvoudig) zoveel reacties per dag als bij alle andere boardsponsors bij elkaar (uit de supplementensectie tenminste). Jullie groeien echt.

GVD ben ik weer eens te laat. was het de synerphrine die erin zat? ik heb eigenlijk helemaal gemist dat het verboden is geworden, dacht dat het gewoon overal uitverkocht was.

De laatste maand komen er trouwens minstens dubbel (met als piek vijfvoudig) zoveel reacties per dag als bij alle andere boardsponsors bij elkaar (uit de supplementensectie tenminste). Jullie groeien echt.
Ja, sorry:(

B&F, vandaag mn pot Glycomaize van ON opengemaakt, en het sealtje kwam zo uit de pot naar me toegesprongen:p Nouja, hij zat dus niet bepaald vast gesealed. Maar de plastic ring om de dop dan weer wel.

Wat er in zat zag er bloem-achtig uit, gewoon wit ook. Sta nog niet te stuiteren dus het was vast geen mislukte coke deal (of over een paar uurtjes?:p). Anyway, mijn vraag is dus of dit erg is, lijkt me niet? Ik leef nog gewoon dus:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven