Ilco,
Heb weer een nieuwe bestelling geplaatst. Ging enorm twijfelen over welke NO supp ik ging nemen omdat ze zoveel goede keuzes waren. Uiteindelijk voor No-Xplode fruit punch gegaan. Over de PAM spray, beschikken jullie daar ook over? Referentie nummer: 125776 heb de samples vermeld bij commentaar en hopelijk word daar rekening mee gehoudenben benieuwd naar de nieuwe smaken van whey perfection.
groetjes
Dat komt wel goed
De PAM is uitverkocht maar die zal wel snel binnenkomen en daar je per vooruitbetaling hebt bestelt.. anders neem ik nog even contact met je op. Dank je
---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------
Voor de nieuwe gainer zie ik graag een 55/30/15 verhouding (K/E/V), met de vetten uit MCT en de koolhydraten 50/50 boekweit/malto.
Eiwitten zie ik graag uit iets met een hoge BW.
Als het goed is krijg ik trouwens morgen de Lipo-6X binnenik zal er na gebruik een review over schrijven en mijn eerste ervaringen hier delen.
---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------
In de EAS van XXL zit citrulline en vit b6 geloof ik (zo uit m'n hoofd, not sure). Aminozuursamenstellingen zullen niet heel veel uitmaken, heb hier toevallig al eens een mail over gestuurd namelijk naar zowel XXL als B&F en ze zeiden allebei dat ze het gevraagd hadden aan een expert en dat die van hen de optimale samenstelling was (volgens die expert).
De samenstelling lijkt dan wel heel veel op Mass & Muscle.... maar we gaan e.a afwegen.
De Lipo-6 X is onderweg...
Mbt tot de EAA's is dat inderdaad wel ongeveer het enige. Er zit weinig tussen.

Regel ik direct..
Die dingen werken echt goed zeg en zijn nog best goedkoop ook. Toppie dus!
?
..