XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze week weer whey perfection bestellen maar ik twijfel tussen wat smaken, allemaal nog nooit uitgeprobeerd:
Chocolate coconut
Chocolate cookie
Creamy coconut
White chocolate
Banaan

Iemand hele goede/hele slechte ervaringen met een van deze smaken? Koop een grote pot dus de smaak moet goed zijn :P

Edit: of raad iemand een hele andere smaak aan die erg goed bevalt?

Deze week weer whey perfection bestellen maar ik twijfel tussen wat smaken, allemaal nog nooit uitgeprobeerd:
Chocolate coconut
Chocolate cookie
Creamy coconut
White chocolate
Banaan

Iemand hele goede/hele slechte ervaringen met een van deze smaken? Koop een grote pot dus de smaak moet goed zijn :P

Had ooit is een sample van chocolate cookie maar die vond ik niet zo... Miste de cookie...
Banaan gruwel ik van...

Witte chocolade en chocolate coconut.. creamy coconut.. altijd al een sample daarvan gehoopt omdat ik ook twijfel 1 van die te nemen...

Chocolate cookie man, echt te goed gewoon.

Strawberry-Kiwi milkshake!! Banaantje en een kiwi erdoor. Heerlijk..

net een bestelling geplaatst C1781121, 2x whey perfection tester erbij gedaan als kado, hebben jullie de banana milkshake en chocolade milkshake daarvan om erbij te doen, want had laatst iets van hazelnoot ofzo dat lust ik niet.

Chocolate coconut
Chocolate cookie
Creamy coconut
White chocolate
Banaan

de nutella hazelnoot is trouwens gruwlijk lekker

hydroxycut advanced gekocht, ben benieuwd! voor zo een lage prijs kon ik het niet laten.

Je hebt gelijk. Met de lepel lopen vissen en toch nog gevonden. Bij mijn vorige bestelling zat de schep apart naast de zak. Vandaar de verwarring. Thanks voor de reactie.
Goed om te lezen dat je de maatschep alsnog gevonden hebt :) Veel plezier met de bestelde combi-deal :)
Chocolate coconut
Chocolate cookie
Creamy coconut
White chocolate
Banaan

De smaken die je gekozen hebt zijn allemaal erg goed. Het is lastig aan te geven welke jij het lekkerst vind, maar in dat geval is banaan altijd een veilige keus :) Deze is ook enorm lekkerrrr :zuip:
net een bestelling geplaatst C1781121, 2x whey perfection tester erbij gedaan als kado, hebben jullie de banana milkshake en chocolade milkshake daarvan om erbij te doen, want had laatst iets van hazelnoot ofzo dat lust ik niet.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken, morgen in huis! Het is zo dat we verschillende smaken bij de inpaktafel hebben. Het is dan net welke beschikbaar is, deze sturen we dan mee. Het gaat dus zeker een verrassing worden!
Ik twijfel voor mijn bestelling van morgen tussen deze en ripped, welke raden jullie mij aan?
Met deze gunstige prijs zou ik de Hydroxycut Advanced adviseren. Het is een hele goede vetverbrander en bevat goede vetverbrandende ingrediënten. Deze is prijs/kwaliteit enorm goed en zeker de moeite waard :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hydroxycut advanced gekocht, ben benieuwd! voor zo een lage prijs kon ik het niet laten.
Bedankt voor je bestelling. Absoluut een goede keus en gaat je zeker bevallen!

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Weekaanbiedingen geldig t/m 10-4-2014

Pure Chiazaad
500 gram voor 6.65!
250 gram voor 3.65!

Sporttas
Per stuk slechts 5.90!

24hr Fatburn
60 tabs voor 16.90!

Insane
24 doseringen voor 16.90!

Amino Direct
1000ml voor 9.90!

Pure Rice Powder
1000 gram voor 1.90!
BF_email_blenders.jpg

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Premium Superfood Blend
Kenmerken Premium Superfood blend:
- Mix van de beste Superfoods!
- Ultra geconcentreerde extracten
- 100% puur en vrij van toevoegingen
- 1 dosering per dag is voldoende
- Jouw puur natuur "powerboost"

Weer een kleine bestellen met oa coconut bars :D :D

Uw ordernummer is: C1784070

Hey B&F,

Even een klein vraagje, ik was namelijk gewend om jullie eigen L-Glutamine 2x dagelijks door m'n shake te mengen. Nu heb ik als variant de Glutamine van Gaspari Nutrition besteld, kan ik deze 's ochtends en 's avonds ook gewoon door m'n shake (bestaande uit whey perfection, melk en ultra fine oats) mengen of is het beter om deze glutamine apart met water in te nemen?

Alvast bedankt! :thumbup:

Beste Body&Fitshop,
Bij XXL Nutrition is de 500 gram zak van Complete Protein (Optimum Nutrition) 12,95, zouden jullie de laagste prijsgarantie kunnen toepassen? Bij jullie is het namelijk 14,90. Tevens is bij Prozis de 2kg van Complete Protein (Optimum Nutrition) 37,39 en bij jullie 39,90. Zou er bij deze artikelen de prijs aangepast kunnen worden? Dan ga ik vanavond bestellen :)

Link XXL: [Link niet meer beschikbaar]
Link Prozis: 37,39

Weer een kleine bestellen met oa coconut bars :D :D

Uw ordernummer is: C1784070
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :thumbs:
Hey B&F,

Even een klein vraagje, ik was namelijk gewend om jullie eigen L-Glutamine 2x dagelijks door m'n shake te mengen. Nu heb ik als variant de Glutamine van Gaspari Nutrition besteld, kan ik deze 's ochtends en 's avonds ook gewoon door m'n shake (bestaande uit whey perfection, melk en ultra fine oats) mengen of is het beter om deze glutamine apart met water in te nemen?

Alvast bedankt! :thumbup:
Deze kun je gerust met elkaar mengen hoor. Dat is helemaal geen enkel probleem. Je krijgt dan per shake, een hogere dosis Glutamine binnen :)
Beste Body&Fitshop,
Bij XXL Nutrition is de 500 gram zak van Complete Protein (Optimum Nutrition) 12,95, zouden jullie de laagste prijsgarantie kunnen toepassen? Bij jullie is het namelijk 14,90. Tevens is bij Prozis de 2kg van Complete Protein (Optimum Nutrition) 37,39 en bij jullie 39,90. Zou er bij deze artikelen de prijs aangepast kunnen worden? Dan ga ik vanavond bestellen :)

Link XXL: 12,95
Link Prozis: 37,39
Ik heb de prijs van de 500 gram voor je aangepast. Dat is geen probleem. Deze hebben we net binnen. Mocht je een grootverpakking willen hebben kun je me het beste even een privébericht sturen, dan maak ik daarvoor een kortingscode aan. We hebben voor de 2000 grams verpakking een adviesprijs die we hanteren. Die moet ik even via een collega spelen voordat de prijs aangepast kan worden. Die zal er morgen naar kijken.

Ralf

bodybuilding shots erbij gedaan, eens proberen :)

Nog steeds aan het twijfelen wat ik als vervanger voor Cookie&Cream whey ga nemen, chocolate cookie zie ik hierboven staan, of misschien toch aardbei..
Cookie&Cream duurde nog minstens 2 weken voor die weer op voorraad was?

Was leuk met kai green!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven