Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds aan het twijfelen wat ik als vervanger voor Cookie&Cream whey ga nemen, chocolate cookie zie ik hierboven staan, of misschien toch aardbei..
Cookie&Cream duurde nog minstens 2 weken voor die weer op voorraad was?

Chocolate cookie is ook niet meer op voorraad. Ik wilde deze gisteravond bestellen, maar nog geen minuut voordat mijn bestelling was afgerond bleek hij niet meer voorradig te zijn. Heb dus maar als vervanger de choco caramel genomen :p

Helaas, wederom niet de volgende dag in huis. Geen pakketbezorger gezien vandaag.

Vervelend te horen dat je je pakketje niet op tijd binnen hebt mogen krijgen. Mocht je het op prijs stellen ga ik even kijken wat hier aan de hand is. Graag ontvang ik hiervoor het Ordernummer van de bestelling.

Vandaag het pakketje nog steeds niet binnen gekregen.. Ordernummer: C1773405.

Gorden en kansloos lijken hand in hand te gaan:D Dat is natuurlijk wel grappig haha. Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! De Pure Notenmix is een enorm fijn product en wordt hier ook veel gesnoept :meal: Ik zal voor je kijken of ik een mooi pakketje van kan maken ;) haha

Dat moet wel een heeeel mooi pakketje worden dan. :P

Nog steeds aan het twijfelen wat ik als vervanger voor Cookie&Cream whey ga nemen, chocolate cookie zie ik hierboven staan, of misschien toch aardbei..
Cookie&Cream duurde nog minstens 2 weken voor die weer op voorraad was?
Ja klopt inderdaad. De verwachting is dat we hem over 2 weken weer hebben :)
Mooi! :) was het druk in Zwolle en Amersfoort?
Chocolate cookie is ook niet meer op voorraad. Ik wilde deze gisteravond bestellen, maar nog geen minuut voordat mijn bestelling was afgerond bleek hij niet meer voorradig te zijn. Heb dus maar als vervanger de choco caramel genomen :p
Ook een heerlijke smaak. Deze gaat je zeker bevallen ;)
Toppie!

Ralf

Wanneer komt de whey perfection chocolate cookie er weer? Wou net deze week bestellen :(

Citaat:
Origineel gepost door iWJ Bekijk Post
Was leuk met kai green!!

Mooi! was het druk in Zwolle en Amersfoort?
ehm wat denk je zelf? In Zwolle stond er een mannetje of 20 voor de deur vanaf 10.00uur tot een uur of 11.00 (dus mijnheer Greene was op dat moment al 'wat' te laat)waarna vervolgens de mededeling kwam vanuit het aanwezige personeel na telefonisch contact dat hij definitief niet zou komen..... zowel in Zwolle niet als in Amersfoort niet. :headbang:

Nu ga ik er gemakshalve maar even vanuit dat het personeel niet jokt en hij dus inderdaad ook in zijn geheel niet is geweest. Om 11.15 ben ik in ieder geval met achterban maar afgetaaid. Bedankt.......

Bodyenfitshop.nl zal wel gedacht hebben, hmm opkomst is toch wat minder dan gedacht, ff Kai Greene afbellen. Zal ze waarschijnlijk ook wat kosten hebben bespaard lol

Tot wanneer is de houdbaarheid van de hydrocut ?mwil hem voor de zomer gebruiken maar nu flink in de aanbieding dus kan hem eigenlijk niet laten liggen.. Wanneer loopt die actie af ?

Wanneer komt de whey perfection chocolate cookie er weer? Wou net deze week bestellen :(
Alle smaken Whey Perfection zijn weer besteld en we hopen ze met 2-3 weken weer te hebben :)
ehm wat denk je zelf? In Zwolle stond er een mannetje of 20 voor de deur vanaf 10.00uur tot een uur of 11.00 (dus mijnheer Greene was op dat moment al 'wat' te laat)waarna vervolgens de mededeling kwam vanuit het aanwezige personeel na telefonisch contact dat hij definitief niet zou komen..... zowel in Zwolle niet als in Amersfoort niet. :headbang:

Nu ga ik er gemakshalve maar even vanuit dat het personeel niet jokt en hij dus inderdaad ook in zijn geheel niet is geweest. Om 11.15 ben ik in ieder geval met achterban maar afgetaaid. Bedankt.......
Bodyenfitshop.nl zal wel gedacht hebben, hmm opkomst is toch wat minder dan gedacht, ff Kai Greene afbellen. Zal ze waarschijnlijk ook wat kosten hebben bespaard lol
Het is vervelend om te horen dat het niet doorgegaan is. Ik hoor het nu net zelf ook, Ons excuses. Het is een intiatief van de ondernemingen Zwolle en Amersfoort zelf. Het zijn franchise en valt niet onder de webshop. Als ik het geweten had, had ik het uiteraard gecommuniceerd. Het is op het allerlaatste besloten dat het niet door gaat.
Tot wanneer is de houdbaarheid van de hydrocut ?mwil hem voor de zomer gebruiken maar nu flink in de aanbieding dus kan hem eigenlijk niet laten liggen.. Wanneer loopt die actie af ?
Het is een OP=OP actie in samenwerking met onze leverancier. de THT variert van juni tm november dit jaar

Ralf

Mmmm zit te denken, heb het waarschijnlijk niet eens nodig.. Hahaha

allemctolieisopenigeideewanneerdezeweerbeschikbaaris?
sorryspatieisstuk

Heb vrijdag voor 22.00 besteld vanuit België en zie dat het pakket vandaag pas op de post is gedaan. Nu blijkt dat het niet meer voor 22.00 is maar voor 21.00 zonder hier een mail over te hebben gekregen...
Vertrek morgen op reis dus zonder supps :)

Vindt dat de service aan het minderen is tov enkele maanden geleden. Latere bezorging, slechtere kado's...
Een mail naar de vaste klanten is niet overbodig :)

Werk hier aan.

Heb vrijdag voor 22.00 besteld vanuit België en zie dat het pakket vandaag pas op de post is gedaan. Nu blijkt dat het niet meer voor 22.00 is maar voor 21.00 zonder hier een mail over te hebben gekregen...

Vindt dat de service aan het minderen is tov enkele maanden geleden. Latere bezorging, slechtere kado's...

Werk hier aan.

man man. U pakketje komt wellicht 1 dag later aan en je spreekt al over mindere service. Kado's zijn gratis, wees blij dat je dat al krijgt

Een mail baar vaste klanten.. die mensen hebben duizenden vaste klanten.

man man. U pakketje komt wellicht 1 dag later aan en je spreekt al over mindere service. Kado's zijn gratis, wees blij dat je dat al krijgt

Een mail baar vaste klanten.. die mensen hebben duizenden vaste klanten.

+1 mee eens

allemctolieisopenigeideewanneerdezeweerbeschikbaaris?
sorryspatieisstuk
Nee, we verwachten op korte termijn helemaal geen MCT olie. Het is zo dat ons eigen merk niet leverbaar is en andere merken kunnen we op dit moment niet inkopen. Ik kan dus helaas geen indicatie geven wanneer deze exact weer voorradig is. :rolleyes:

Werk hier aan.
We hebben het beleid voor België inderdaad met een uurtje aangepast omdat we merkten dat onze bezorgdienst in de regel het afleveren niet kon realiseren. We kregen daardoor veel meer teleurgestelde klanten. We hebben daarom besloten er voor Belgen ipv 22.00 uur te verschuiven naar 21.00 uur. Zodat je altijd op het pakket kan rekenen. We hebben dit op de site gecommuniceerd, als je het niet gelezen hebt, is het inderdaad vervelend. We werken er aan om altijd de leukste cadeaus te hebben en daarbij ook het meeste waar voor je geld wat dat betreft. Ik denk dat wij één van de weinige webshops die bij zulke bedragen al hele mooie cadeaus hebben. We zijn continu bezig met het verbeteren en veranderen hiervan, dus in de toekomst zit er vast wel weer iets leuks tussen. Tenslotte hebben we een hele grote webshop, mocht je iets specifieks zoeken zoals Multi's. Die zijn goedkoop en dus prima keus om erbij te bestellen :)

Ralf

Sommige mensen raken een beetje te snel verwend volgens mij! :P

Bestelling weer binnen thnx

Zijn de voedingswaarden van jullie rijstpoeder 1 op 1 te vergelijken met normale rijst? d.w.z dat als ik 50g zilvervliesrijst kook ik hetzelfde binnenkrijg als ik 50g rijstpoeder door m'n shake gooi (ook wat betreft micronutrienten e.d.)? Ik heb dit al eens gevraagd maar ik ben zo verstrooid dat ik af en toe vergeet om voor het antwoord te checken :D

Gister voor 22:00 besteld. Sporttas, straps, whey, 3-6-9 en a-z vitamines. Zie alleen dat ik 'm pas morgen binnen krijg :(
1e keer dat ik er nu problemen mee heb maar goed.

Heb als cadeau protein pancake gekozen, ben erg benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven