Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister voor 22:00 besteld. Sporttas, straps, whey, 3-6-9 en a-z vitamines. Zie alleen dat ik 'm pas morgen binnen krijg :(
1e keer dat ik er nu problemen mee heb maar goed.

Heb als cadeau protein pancake gekozen, ben erg benieuwd!

nounou wat een problemen :o

Dat is mooi vroeg! Jij ook bedankt :thumbs:
Sommige mensen raken een beetje te snel verwend volgens mij! :P
We begrijpen het ook wel. Het shoppen bij Body & Fit blijft altijd leuk in verband met de leuke cadeaus en scherpe prijzen. :D
Zijn de voedingswaarden van jullie rijstpoeder 1 op 1 te vergelijken met normale rijst? d.w.z dat als ik 50g zilvervliesrijst kook ik hetzelfde binnenkrijg als ik 50g rijstpoeder door m'n shake gooi (ook wat betreft micronutrienten e.d.)? Ik heb dit al eens gevraagd maar ik ben zo verstrooid dat ik af en toe vergeet om voor het antwoord te checken :D
Ja hoor, dit kan gerust. We gebruiken hoogwaardige zilvervliesrijst die gemalen is. Je kan het dus vergelijken met gewone zilvervliestrijst.
Gister voor 22:00 besteld. Sporttas, straps, whey, 3-6-9 en a-z vitamines. Zie alleen dat ik 'm pas morgen binnen krijg :(
1e keer dat ik er nu problemen mee heb maar goed.

Heb als cadeau protein pancake gekozen, ben erg benieuwd!
Bedankt voor je bestelling :) De Protein Pancake is heerlijk om te maken, ben benieuwd wat je er van vindt :meal: Wat is jouw ordernummer? Dan zoek ik het voor je uit waarom het pakket een dag vertraagd is.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weekaanbiedingen geldig t/m 10-4-2014

Pure Chiazaad
500 gram voor 6.65!
250 gram voor 3.65!

Sporttas
Per stuk slechts 5.90!

24hr Fatburn
60 tabs voor 16.90!

Insane
24 doseringen voor 16.90!

Amino Direct
1000ml voor 9.90!

Pure Rice Powder
1000 gram voor 1.90!
BF_email_blenders.jpg

Zou ik misschien een reactie kunnen krijgen??

c1786080 is mn nummer. Bedankt voor t kijken :)

Hoe kan ik t lekkerste zo'n protein pancake maken van 1 sample?

Ik maak altijd van 50 gram 2 pancakes,

Beetje olie in de pan... dan het beslag in 2 opdelen.
laten bakken tot de bovenkant redelijk droog is... Omdraaien.. dan later nog heel even omdraaien en dan yammm

hoi ralf er is dit keer wel iets heel erg mis gedaan en vraag me ook af hoe dit kan,
toen ik thuis kwam stond er al een erg klein pakketje en vroeg me al af hoe de pot whey daar in pastte, maar die was er dus ook helemaal niet aangezien het pakketje kleiner is dan de pot zelf. hier even een foto ervan: (de pot staat wel op de factuur, ook betaald en zitten ook de 2 satchets bij van boven de 30 euro) beetje raar:C1782205

dbb bestel.jpg

hoi ralf er is dit keer wel iets heel erg mis gedaan en vraag me ook af hoe dit kan,
toen ik thuis kwam stond er al een erg klein pakketje en vroeg me al af hoe de pot whey daar in pastte, maar die was er dus ook helemaal niet aangezien het pakketje kleiner is dan de pot zelf. hier even een foto ervan: (de pot staat wel op de factuur, ook betaald en zitten ook de 2 satchets bij van boven de 30 euro) beetje raar:C1782205
Er gaat iemand ontslagen worden vandaag, lekker inpak werk weer :roflol:

Zou ik misschien een reactie kunnen krijgen??
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar als je mij een privébericht met jouw vraag wilt sturen, kijk ik er zo snel mogelijk naar :)

Ik maak altijd van 50 gram 2 pancakes,

Beetje olie in de pan... dan het beslag in 2 opdelen.
laten bakken tot de bovenkant redelijk droog is... Omdraaien.. dan later nog heel even omdraaien en dan yammm
De pannenkoeken zijn inderdaad een succes :meal: erg lekker en me 50 gram kan je het beste twee pannenkoeken maken. :)
Ik heb biotin 10.000mcg besteld http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/biotine/natrol/biotin-10000mcg-maximum-strength/?sqr=biotin&, 1000mcg gekregen. Ik heb de verpakking geopend voordat het me opviel dat er een nul mist, ik heb er verder niets uit gehaald.

Foto van wat ik heb gekregen:
291j8jn.jpg

Bestelnummer: C1781049
Ons excuses voor het ongemak. Één nulletje kan een wereld van verschil maken. Ik ga het voor je oppakken. Ik stuur je zo een privébericht :)

Ralf

Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar als je mij een privébericht met jouw vraag wilt sturen, kijk ik er zo snel mogelijk naar :)

Citaat:
Origineel gepost door Jordi93 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Helaas, wederom niet de volgende dag in huis. Geen pakketbezorger gezien vandaag.

Citaat:
Origineel gepost door Body En Fitshop [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vervelend te horen dat je je pakketje niet op tijd binnen hebt mogen krijgen. Mocht je het op prijs stellen ga ik even kijken wat hier aan de hand is. Graag ontvang ik hiervoor het Ordernummer van de bestelling.

Vandaag het pakketje nog steeds niet binnen gekregen.. Ordernummer: C1773405.

Citaat:
Gorden en kansloos lijken hand in hand te gaan:D Dat is natuurlijk wel grappig haha. Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! De Pure Notenmix is een enorm fijn product en wordt hier ook veel gesnoept :meal: Ik zal voor je kijken of ik een mooi pakketje van kan maken ;) haha

Dat moet wel een heeeel mooi pakketje worden dan. :P

ralf kan je mijn berichtje hierboven even zien volgens mij heb je hem net gemist

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Er gaat iemand ontslagen worden vandaag, lekker inpak werk weer :roflol:

tsja, tuurlijk kan je iets vergeten maar de pot whey was in de geval toch wel echt de hoofdzaak die niet te missen valt lijkt mij? voor de rest meestal wel in orde:)

Ik ga het oppakken en oplossen voor je. Eindelijk weer een hoogte puntje, er gaan weer koppen gerold worden:D Morgen krijg je de laatste pot in huis!

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

ralf kan je mijn berichtje hierboven even zien volgens mij heb je hem net gemist

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

tsja, tuurlijk kan je iets vergeten maar de pot whey was in de geval toch wel echt de hoofdzaak die niet te missen valt lijkt mij? voor de rest meestal wel in orde:)
Had hem gekeken toen ik net mijn bericht geplaatst had. Had wat extra bedenktijd nodig haha ;)

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Citaat:
Origineel gepost door Jordi93 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Helaas, wederom niet de volgende dag in huis. Geen pakketbezorger gezien vandaag.

Citaat:
Vervelend te horen dat je je pakketje niet op tijd binnen hebt mogen krijgen. Mocht je het op prijs stellen ga ik even kijken wat hier aan de hand is. Graag ontvang ik hiervoor het Ordernummer van de bestelling.

Vandaag het pakketje nog steeds niet binnen gekregen.. Ordernummer: C1773405.

Citaat:
Gorden en kansloos lijken hand in hand te gaan:D Dat is natuurlijk wel grappig haha. Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! De Pure Notenmix is een enorm fijn product en wordt hier ook veel gesnoept :meal: Ik zal voor je kijken of ik een mooi pakketje van kan maken ;) haha

Dat moet wel een heeeel mooi pakketje worden dan. :P

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Crazy Pre-Workout
Magnificent
Creapure
Perfect Protein

Ik ga het oppakken en oplossen voor je. Eindelijk weer een hoogte puntje, er gaan weer koppen gerold worden:D Morgen krijg je de laatste pot in huis!

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Had hem gekeken toen ik net mijn bericht geplaatst had. Had wat extra bedenktijd nodig haha ;)

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

De noten worden vandaag verstuurd :) Daar kan je morgen op rekenen!

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Crazy Pre-Workout
Magnificent
Creapure
Perfect Protein

ooh oke gelukkig, top dankje

c1786080 wat was er aan de hand met mn bestelling? Had nog geen antwoord gehad.

c1786080 wat was er aan de hand met mn bestelling? Had nog geen antwoord gehad.
Niets aan de hand :) je bestelling is goed doorgekomen en reeds verwerkt. Je pakket is vandaag verstuurd en zal morgen worden afgeleverd!

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Weekaanbiedingen geldig t/m 10-4-2014

Pure Chiazaad
500 gram voor 6.65!
250 gram voor 3.65!

Sporttas
Per stuk slechts 5.90!

24hr Fatburn
60 tabs voor 16.90!