Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
komt de Whey perfection Tropical 2.2kg terug binnen, zoja wanneer?
thanks!

bodybuilding shots net mee getraind, wel prima goedje 7/10 :)

Sommige mensen raken een beetje te snel verwend volgens mij! :P

Nou..net de 2 smaken whey perfection uitverkocht die ik wou bestellen, valt wel mee dus :(
Maar goed, geen reden om te klagen als vaste klant, dan maar een ander smaakje proberen! :cool:

Wanneer komt dit http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/dymatize/iso-100-16lb/ weer voorraadig.

Had het een tijdje geleden besteld en ze gingen het als backorder ofzo opzenden wanneer het voorradig was ?
We verwachten op korte termijn de Iso-100 kleinverpakking niet weer voorradig. Je kan me altijd een privebericht met je order sturen. Je mag van mij gerust een, iets duurder, alternatief uitkiezen hoor :)
bodybuilding shots net mee getraind, wel prima goedje 7/10 :)
Goed om te horen. Het is prijs/kwaliteit een hele leuke pre-workout en makkelijk mee te nemen. :wl:
Nou..net de 2 smaken whey perfection uitverkocht die ik wou bestellen, valt wel mee dus :(
Maar goed, geen reden om te klagen als vaste klant, dan maar een ander smaakje proberen! :cool:
Graag gedaan. Jij ook bedankt :)

Ralf

die chocoladesmaak bij de whey perfection met melk

ZNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mijn god, heb echt spijt dat ik enkel de pouch had gekocht.

die chocoladesmaak bij de whey perfection met melk

ZNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mijn god, heb echt spijt dat ik enkel de pouch had gekocht.
Ik zal alvast een pallet met whey perfection chocolade voor je reserveren:D

Vandaag weer perfect bestelling ontvangen!
Ben benieuwd naar 24hr fatburn. raspberry ketones bij de ochtendpil bij gebruiken. Design ziet er echt nice uit!

Kan er iemand van Body en fitshop me zeggen of jullie de nieuwe pre workout van driven sports "frenzy" zullen binnen krijgen? thx

Vandaag weer perfect bestelling ontvangen!
Ben benieuwd naar 24hr fatburn. raspberry ketones bij de ochtendpil bij gebruiken. Design ziet er echt nice uit!
Bedankt voor je complimenten! :) We zijn druk bezig met ons design en lijkt redelijk te gaan lukken. We krijgen veel goede reacties, uiteraard is dit nog maar het begin:D
Kan er iemand van Body en fitshop me zeggen of jullie de nieuwe pre workout van driven sports "frenzy" zullen binnen krijgen? thx
We zijn op de hoogte van het product en hopen het snel te krijgen. Echter moet deze nog wel beschikbaar komen voor de Nederlandse markt, zodra dat het geval is, nemen wij hem zeker op :)

Ralf

Hallo,

Ik heb een vraagje over de volgende Supplementen:

http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/mass-perfection/

Op welke momenten van de dag moet ik Mass Perfection gebruiken? (Volgens mij is het 1 in de ochtend en 1 direct na het trainen).

-Probleem is dat ik train in de ochtend (9uur). Dus ervoor en erna lijkt me niet zo een goed idee?
-En op rustdagen 1 ochtend 1 avond of middag?

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/body-fit-sportsnutrition/muscle-protect/
-Tijdens training of voor de training?
-Rustdagen??

Moet ik ook nog Whey gebruiken? Zo ja waarneer?

Hallo,

http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/mass-perfection/

Op welke momenten van de dag moet ik Mass Perfection gebruiken? (Volgens mij is het 1 in de ochtend en 1 direct na het trainen).

-Probleem is dat ik train in de ochtend (9uur). Dus ervoor en erna lijkt me niet zo een goed idee?

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/body-fit-sportsnutrition/muscle-protect/
-Rustdagen??

Kan het infeite gebruiken wanneer je wil....

Ik gebruik het op niet train dagen in de ochtend tussendoor, en op traindagen direct na de training

Komt de speculaas whey nog terug? Vrijdag was ie er nog, wilde dus van t weekend bestellen en weg was ie :(

Hopelijk de volgende pot whey wel een speculaas :)

Kan het infeite gebruiken wanneer je wil....

Ik gebruik het op niet train dagen in de ochtend tussendoor, en op traindagen direct na de training

Dus dit is goed zo:
-Rustdagen: ochtend / avond 20:30
-Trainingsdagen: na training / avond 20:30

Moet ik ook nog een Whey shake nemen?

Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C1791753

Wist niet dat jullie (weer) melatonine verkochten, lekker goedkoop ook.
En de protein ice cream maar eens proberen

Dus dit is goed zo:
-Rustdagen: ochtend / avond 20:30
-Trainingsdagen: na training / avond 20:30

Moet ik ook nog een Whey shake nemen?
Gast hoe kunnen wij weten wat jij moet nemen? Beter maak je eerst een goed voedingschema samen voordat je aan de weightgainers gaat. Als je ons moet vragen of je whey moet nemen betwijfel ik dat je er een hebt.

Melatonine was toch verboden in NL?

Pakket maandag besteld dus zou dinsdag geleverd worden,gisteren kijk ik op tracking staat er geleverd op thuis adres maar geen pakket te vinden.Dit kan toch niemeer!! als ik 5 keer bestel is er zeker 4 keer iets van problemen.

Hallo,

-Rustdagen??

Mass Perfection kun je zien als een extra eetmoment. Als je wilt groeien kun je het extra nemen bij je huidige maaltijden. Dit zorgt voor een calorieboost in je schema, waardoor je makkelijker kan herstellen en dus groeien. Ik zou aanraden om 's ochtends ééntje te nemen en eventueel wanneer je op een ander moment uit komt. Het is belangrijk om te zorgen dat je elke dag voldoende bouwstenen binnen krijgt, dan kan je de optimale resultaten halen.
Komt de speculaas whey nog terug? Vrijdag was ie er nog, wilde dus van t weekend bestellen en weg was ie :(

Hopelijk de volgende pot whey wel een speculaas :)

Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C1791753

Wist niet dat jullie (weer) melatonine verkochten, lekker goedkoop ook.
En de protein ice cream maar eens proberen
Bedankt voor je bestelling. Protein Ice Cream is lekker he :meal: Zeker met het mooie zonnige weer, is het een aanwinst voor iedereen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Pakket maandag besteld dus zou dinsdag geleverd worden,gisteren kijk ik op tracking staat er geleverd op thuis adres maar geen pakket te vinden.Dit kan toch niemeer!! als ik 5 keer bestel is er zeker 4 keer iets van problemen.
We hebben al reeds privécontact. Je kan erop rekenen dat het helemaal in orde komt.:)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven