XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, sorry:(

B&F, vandaag mn pot Glycomaize van ON opengemaakt, en het sealtje kwam zo uit de pot naar me toegesprongen:p Nouja, hij zat dus niet bepaald vast gesealed. Maar de plastic ring om de dop dan weer wel.

Wat er in zat zag er bloem-achtig uit, gewoon wit ook. Sta nog niet te stuiteren dus het was vast geen mislukte coke deal (of over een paar uurtjes?:p). Anyway, mijn vraag is dus of dit erg is, lijkt me niet? Ik leef nog gewoon dus:rolleyes:

waxy maize .. ja dat hoort zo;)

Ik heb eergisteren in de avond een bestelling gedaan en ik heb de spullen vandaag thuis gekregen. Er zaten ook nog 3 samples bij.
Helemaal top;)

hmm, vreemd. De EGCg is gewoon voorradig. Dit heb ik zelf niet behandeld, zal het morgen eens navragen. (wie wel:cool:) De Mucuna komt pas over een dag of 10-14 weer. Wil je dat ik de EGCg eerst stuur? Je mag voor de Mucuna ook best iets anders uitzoeken. (de prijs mag best een stukje hoger zijn, dat maakt mij niet uit.. (Al hebben we ook niet echt een alternatief met 100% Mucuna..)

Volgens mij kreeg ik Laurens aan de lijn, al weet ik dit niet meer zeker.
Ik ben van plan om de EGCg samen te stacken met de mucuna dus dan wacht ik wel tot de mucuna binnen is.:)

Toch bedankt voor het aanbod! :thumbs:

De laatste maand komen er trouwens minstens dubbel (met als piek vijfvoudig) zoveel reacties per dag als bij alle andere boardsponsors bij elkaar (uit de supplementensectie tenminste). Jullie groeien echt.

Ok, dat was mij nog niet eens opgevallen. (aantal reacties, wel leuk!:))

We merken inderdaad dat het goed gaat. Daarnaast hebben we nog een aantal mooie producten die gaan komen!

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

GVD ben ik weer eens te laat. was het de synerphrine die erin zat? ik heb eigenlijk helemaal gemist dat het verboden is geworden, dacht dat het gewoon overal uitverkocht was.

Nee, het is maar weer niet anders:cool: als het had gekund dan hadden we het gehad:D

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Ja, sorry:(

B&F, vandaag mn pot Glycomaize van ON opengemaakt, en het sealtje kwam zo uit de pot naar me toegesprongen:p Nouja, hij zat dus niet bepaald vast gesealed. Maar de plastic ring om de dop dan weer wel.

Wat er in zat zag er bloem-achtig uit, gewoon wit ook. Sta nog niet te stuiteren dus het was vast geen mislukte coke deal (of over een paar uurtjes?:p). Anyway, mijn vraag is dus of dit erg is, lijkt me niet? Ik leef nog gewoon dus:rolleyes:

Nee, de reden dat veel merken de buitenseals doen is juist dat de binnenseals niet goed sluiten met dit soort producten. Het bloem-achtige klopt:D

weekaanbiedingen

We doen vanaf nu de nieuwe weekaanbiedingen maar op vrijdag;

Weekaanbiedingen

Gister mijn bestelling ontvangen met onder andere de ZMA
Super service weer! en bedankt voor die mucha's sample's! =D
de magazine is ook leuk voor erbij Super bedankt, zoals gewoonlijk weer uitstekend!

We merken inderdaad dat het goed gaat. Daarnaast hebben we nog een aantal mooie producten die gaan komen!

NIEUWSGIERIG!!!!!! :banana: ik kijk er alvast naar uit!!!! :D

Gister mijn bestelling ontvangen met onder andere de ZMA
Super service weer! en bedankt voor die mucha's sample's! =D
de magazine is ook leuk voor erbij Super bedankt, zoals gewoonlijk weer uitstekend!

Laat weten hoe je op de ZMA gaat, vele mensen hebben door de ZMA zelfs minder slaap nodig om écht uitgerust te zijn aangezien de kwaliteit van hun slaap verbeterd.. ja raar maar waar.. "slechte" en "goede" slaap bestaat ;)

En magazine?? Shiiit nu krijg ik weer de kriebels om iets kleins te bestellen zodat ik dat magazine kan zien :D pics? :p

Deze keer over op Hydrolisaat, was van plan die een keer te proberen. scherpe prijs zeg!

Zal is FF in jullie voorraad gaan kijken :)

Heb m'n Lipo-6X binnen :D ook bedankt voor de extra samples, vooral omdat ik zei dat het niet nodig was! :D punten

Drek (I know dat is geen goed NL...) 2 pilletjes innemen en kijken wat het doet.

Heb m'n Lipo-6X binnen :D ook bedankt voor de extra samples, vooral omdat ik zei dat het niet nodig was! :D punten

Drek (I know dat is geen goed NL...) 2 pilletjes innemen en kijken wat het doet.
Mooi om te horen kunnen we beter hier bestellen XXL = meer bestellen minder krijgen , bij mij althans :o
Ook nog is extra (je betaald er gewoon voor) Drive terwijl ik op extra RPM zat te wachten :(

zal wel weer aan mij liggen....

Laatst bewerkt:
Zal is FF in jullie voorraad gaan kijken :)

Zit vast wat voor je bij:D

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Graag gedaan:) We horen wel hoe het je bevalt:D

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Mooi om te horen kunnen we beter hier bestellen XXL = meer bestellen minder krijgen , bij mij althans :o
Ook nog is extra (je betaald er gewoon voor) Drive terwijl ik op extra RPM zat te wachten :(

Geef mij het referentienummer maar even door mocht je iets bestellen. Dan maak ik er een leuk pakketje van voor je:)

Net 2 ingenomen... die caps zien er weird uit O.o wel gaaf hehe.

Is 400mg caffeine niet wat veel in combinatie met een pre-workout?

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Ik kreeg dit een tijdje terug:

287iuz9.jpg

Bij opmerkingen had ik gezet 'gooi wat er over is aan samples maar erbij' :D

Bedankt voor de reactie (Body En Fitshop) volgende bestelling wordt hier gedaan :),
en dat is wat ik bedoel skld dat zijn Samples :cool:

Net 2 ingenomen... die caps zien er weird uit O.o wel gaaf hehe.

Is 400mg caffeine niet wat veel in combinatie met een pre-workout?

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Ik kreeg dit een tijdje terug:

http://i43.tinypic.com/287iuz9.jpg

Bij opmerkingen had ik gezet 'gooi wat er over is aan samples maar erbij' :D

400 mg in combi met een pre-workout...teveel? JA!:cool: :D

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Bedankt voor de reactie (Body En Fitshop) volgende bestelling wordt hier gedaan :),
en dat is wat ik bedoel skld dat zijn Samples :cool:

:) Vergeet niet mij het referentienummer door te geven...;)

Lipo-6X is 400mg per dag (200 per dosering, 2 doseringen), dan kan ik geen scoop crack gebruiken of wat?

@foldinator: wel even wachten totdat Ilco online is en dan pas bestellen en het meteen aan hem doorgeven :D

Vind ik persoonlijk van persoon tot persoon afhangen ... Van 400 mg caf voel ik helemaal niets

Was de Hyper Whey niet voor de week aanbieding 32,- en nu nog steeds 32.

Hvl eiwit zit er in een maatschep van hyper whey? Anders toch maar Whey perfection kopen :cool:

Wat voor soorten (qua categorie) verwacht je ong. in de komende 3 weken ? Ben nl. 3 weken naar Frankrijk en na Frankrijk bestellinkje plaatsen :). (Ja, ben heel nieuwschierig :o)
Geef mij het referentienummer maar even door mocht je iets bestellen. Dan maak ik er een leuk pakketje van voor je:)

Geldt voor iedereen hoop ik :D ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven