wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.812
oke dus.....gister heb ik een bestelling gemaakt en kreeg me track en trace. nou ik neem een dag vrij van me werk om het pakket te kunnen opvangen, en wat zie ik? "zending kan niet geleverd worden, retour naar afzender" of te wel terug naar BnF. nu is de vraag van wat is gebeurd? dus ik bel BnF op vanochtend en blijkbaar wisten ze ook niet exact wat er aan de hand was, maar zou vandaag een nieuwe zending doen zodat ik het morgen krijg. Snel en netjes vond ik. weer een track en trace nakijken om achter te komen dat ik ineens meer moet betalen. nou weer bellen, en tada me ultra fine oats cadeau was dus gerekent als een bestelling, ik betaal dus voor m'n cadeau. de heer met wie ik aan de telefoon was, bood dus aan een kassakorting van 2,50 bij me volgende bestelling.....
dus ik betaal voor iets gratis...en krijg 60 cent in principe in me hand? What's going on gentlemen?
Meen je dit? Er bestaat ook nog zoiets als je pakket af laten geven bij een postnl punt, zoals een supermarkt die ruim open is.

ook geen sample, kon er eigenlijk wel een gebruiken 

). Ik zal het hem morgen dan nog eens vragen, is toch meestal dezelfde kerel