AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke dus.....gister heb ik een bestelling gemaakt en kreeg me track en trace. nou ik neem een dag vrij van me werk om het pakket te kunnen opvangen, en wat zie ik? "zending kan niet geleverd worden, retour naar afzender" of te wel terug naar BnF. nu is de vraag van wat is gebeurd? dus ik bel BnF op vanochtend en blijkbaar wisten ze ook niet exact wat er aan de hand was, maar zou vandaag een nieuwe zending doen zodat ik het morgen krijg. Snel en netjes vond ik. weer een track en trace nakijken om achter te komen dat ik ineens meer moet betalen. nou weer bellen, en tada me ultra fine oats cadeau was dus gerekent als een bestelling, ik betaal dus voor m'n cadeau. de heer met wie ik aan de telefoon was, bood dus aan een kassakorting van 2,50 bij me volgende bestelling.....

dus ik betaal voor iets gratis...en krijg 60 cent in principe in me hand? What's going on gentlemen?

Meen je dit? Er bestaat ook nog zoiets als je pakket af laten geven bij een postnl punt, zoals een supermarkt die ruim open is.

Goedemiddag,

Wanneer is micellar casein perfection choco smaak weer te bestellen?

12 fantastische PAASDEALS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection variety box
12 sachets voor 7.25!

[Link niet meer beschikbaar]
30 servings voor 22.90!

Syntha-6
2270 gram voor 39.90!

Coconut Oil
555ml voor 5.50!

Pure Goji Bessen
500 gram voor 6.50!

500 gram voor 2.25!

En nog veel meer.....

Keuze uit: Sports Multi, Smart multi en Multi men...

Te veel keuze :$

Ze beloven bijna alle 3 bijna het zelfde, wat is de beste keuze?

thnx
Als je een man bent, zou ik de Multi Men of de Sports Multi nemen. Beide zijn goede keuzes, maar als persoonlijk adviseer ik het liefst de Mens Multi.
Achja zolang er niets mis is met de kwaliteit maakt het me niets uit hoor ;-) Je slikt ze toch gewoon in.
Wou gewoon net lukken nu dat ik het hier wou vragen dat iemand anders het ook poste.
:thumbs:
oke dus.....gister heb ik een bestelling gemaakt en kreeg me track en trace. nou ik neem een dag vrij van me werk om het pakket te kunnen opvangen, en wat zie ik? "zending kan niet geleverd worden, retour naar afzender" of te wel terug naar BnF. nu is de vraag van wat is gebeurd? dus ik bel BnF op vanochtend en blijkbaar wisten ze ook niet exact wat er aan de hand was, maar zou vandaag een nieuwe zending doen zodat ik het morgen krijg. Snel en netjes vond ik. weer een track en trace nakijken om achter te komen dat ik ineens meer moet betalen. nou weer bellen, en tada me ultra fine oats cadeau was dus gerekent als een bestelling, ik betaal dus voor m'n cadeau. de heer met wie ik aan de telefoon was, bood dus aan een kassakorting van 2,50 bij me volgende bestelling.....

dus ik betaal voor iets gratis...en krijg 60 cent in principe in me hand? What's going on gentlemen?
Dat is inderdaad vervelend, we hebben intern onderzocht en het probleem is bekend. Onze webbouwers gaan het oplossen. Zodat het in de toekomst niet weer voorkomt. Ik geloof dat het netjes opgelost is, nogmaals ons excuses voor het ongemak.

Ralf

Meen je dit? Er bestaat ook nog zoiets als je pakket af laten geven bij een postnl punt, zoals een supermarkt die ruim open is.

nou:
A) is onder rembours ;)

B) ja ik meen het, maar laten we maar niet over hebben want daar gaat deze post niet over, gaat meer over dat ik gewoon wil weten waarom (als iemand het weet) het werd terug verzonden naar BnF en ook waarom ik eigenlijk moet betalen voor het cadeau. zoals ik zei zelfs na het rekenen is het dus eigenlijk een 60 cent vergoeding voor een betaalde extra wat normaal niks kost met je bestelling

Misschien is het al gevraagd, maar komen die vezels van jullie eigen merk ook weer snel binnen?

Post nl heeft ons beloofd dat alles wat vandaag voor 16.00 aangeleverd wordt bij hun, morgen bezorgd wordt. Je kunt je pakket dus morgen in huis verwachten. Er zal bij hun wellicht een fout in de status van de track en trace zitten. Mocht je het zeker willen weten, kan je altijd even je referentienummer naar ons toe sturen in een PM. We kijken het dan direct nog een keer voor je na, maar je kan er vanuit gaan dat het morgen bij je bezorgd wordt. :cool:

Zaterdag besteld, en volgens track&trace is de zending gisteren 'opgehaald en in sorteerproces'. Dacht dat ik vandaag mijn potten zou ontvangen, zoals dit vroeger altijd het geval was maar vandaag dus niks binnen gekregen. De laatste bestellingen van mij en mijn maten komen regelmatig te laat aan de laatste tijd vind ik. Dit is niet negatief bedoeld tov B&F, maar ik zou toch eens kijken of jullie hier niks aan kunnen doen. Bij mijn weten was dit vroeger een heel stuk minder, heb twee of drie jaar lang elke keer mn supps op de juiste dag binnen gekregen. Ik vind het wel spijtig dat het nu precies niet meer lukt. De garantie van 'voor ...u besteld, volgende dag in huis' is steeds minder van toepassing.

C1831849 & C1831852

Laatst bewerkt:
VRIJDAG BESTELD NOG STEEDS NIET BINNEN!

Ordernummer C1830440

Bestelling net weer binnen, supersnel zo vlak na pasen :D
Maar waren de shakebekers op? Had hem als cadeau aangevinkt maar er zat niks bij :( ook geen sample, kon er eigenlijk wel een gebruiken :)

nou:
A) is onder rembours ;)

B) ja ik meen het, maar laten we maar niet over hebben want daar gaat deze post niet over, gaat meer over dat ik gewoon wil weten waarom (als iemand het weet) het werd terug verzonden naar BnF en ook waarom ik eigenlijk moet betalen voor het cadeau. zoals ik zei zelfs na het rekenen is het dus eigenlijk een 60 cent vergoeding voor een betaalde extra wat normaal niks kost met je bestelling
Om even in te haken op jullie discussie, het is ook mogelijk om bij een postafhaallocatie te laten leveren en daar te betalen. Dat kan vaak ook met pin, zit je ook niet contant geld problemen bij het afleveren. Wat betreft het probleem waar je daadwerkelijk contact voor opneemt, dat gaan we uitzoeken en oplossen. Het blijven gratis cadeaus en hoef je natuurlijk niet voor te betalen :) Volgens mij heeft mijn collega het ook netjes vergoed :)
Misschien is het al gevraagd, maar komen die vezels van jullie eigen merk ook weer snel binnen?
Dat durf ik niet te zeggen, ga ik morgen voor je navragen :)
Zaterdag besteld, en volgens track&trace is de zending gisteren 'opgehaald en in sorteerproces'. Dacht dat ik vandaag mijn potten zou ontvangen, zoals dit vroeger altijd het geval was maar vandaag dus niks binnen gekregen. De laatste bestellingen van mij en mijn maten komen regelmatig te laat aan de laatste tijd vind ik. Dit is niet negatief bedoeld tov B&F, maar ik zou toch eens kijken of jullie hier niks aan kunnen doen. Bij mijn weten was dit vroeger een heel stuk minder, heb twee of drie jaar lang elke keer mn supps op de juiste dag binnen gekregen. Ik vind het wel spijtig dat het nu precies niet meer lukt. De garantie van 'voor ...u besteld, volgende dag in huis' is steeds minder van toepassing.

C1831849 & C1831852
Bedankt voor je bestelling :) Wat betreft de garantie, deze geldt nog steeds. Echter moet je niet vergeten dat het op WERKDAGEN van toepassing is. Niet in het weekend en feestdagen. In Nederland was het afgelopen dagen Pasen. Waardoor postNL niet werkt. Ze hebben gisteren alle pakketten opgehaald en gesorteerd. Voor Nederland geldt dat het verwerkt wordt, echter geldt dit NIET voor België. Daar werd maandagnacht niet gewerkt en daardoor is vertraging ontstaan. Jouw pakketten worden vannacht verwerkt en morgen geleverd :) Als het morgen geleverd wordt, waar je vanuit kan gaan, is er geen vertraging ontstaan ;)
VRIJDAG BESTELD NOG STEEDS NIET BINNEN!

Ordernummer C1830440
Je pakket komt morgen aan. Helaas kan ik niet zien waar het vetraagd is, maar jouw pakket is vrijdag op tijd verstuurd en over gedragen aan postNL. Ik kan niet zien waar de vertraging ontstaan is, maar komt morgen bij je aan. Ons excuses voor het ongemak.:rolleyes:
Bestelling net weer binnen, supersnel zo vlak na pasen :D
Maar waren de shakebekers op? Had hem als cadeau aangevinkt maar er zat niks bij :( ook geen sample, kon er eigenlijk wel een gebruiken :)
Shakers en samples kun je nooit te veel hebben natuurlijk ;) Ons excuses. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan zoek ik het voor je uit.

Ralf

BF, die isolaat naturel perfection, zijn de 91gr eiwitten per 100gr hierin op droge stof of?

Bedankt voor je bestelling :) Wat betreft de garantie, deze geldt nog steeds. Echter moet je niet vergeten dat het op WERKDAGEN van toepassing is. Niet in het weekend en feestdagen. In Nederland was het afgelopen dagen Pasen. Waardoor postNL niet werkt. Ze hebben gisteren alle pakketten opgehaald en gesorteerd. Voor Nederland geldt dat het verwerkt wordt, echter geldt dit NIET voor België. Daar werd maandagnacht niet gewerkt en daardoor is vertraging ontstaan. Jouw pakketten worden vannacht verwerkt en morgen geleverd :) Als het morgen geleverd wordt, waar je vanuit kan gaan, is er geen vertraging ontstaan ;)

Ralf
Bedankt voor jouw reactie, maar volgens mij zijn het telkens de mensen van postnl zelf die bij mij komen leveren dacht ik? Dus in principe zouden ze hier dan vandaag moeten geweest zijn of komen de pakketten niet rechtstreeks van een Nederlandse postnl-vestiging maar vanuit een vestiging in België oid? Ik heb het de persoon die komt leveren al eens gevraagd en dacht dat hij van postnl was en spreekt ook Nederlands (niet Vlaams :p). Ik zal het hem morgen dan nog eens vragen, is toch meestal dezelfde kerel :D

Ik wou gewoon ff vermelden dat niet enkel in dit geval maar de laatste tijd bij mensen uit mijn omgeving (en als je dit topic wat doorbladert ook bij vele anderen) er vaker bestellingen te laat komen. Dit vind ik heel spijtig want dit was vroeger praktisch nooit het geval. Ik zeg niet dat de service slecht is want als er iets is wordt je onmiddellijk geholpen en uiteindelijk is 2 werkdagen nog steeds een snelle levering. Maar als er gegarandeerd wordt dat er de volgende werkdag geleverd wordt en dit is niet het geval, is dit natuurlijk niet leuk.

Weer 3 tops besteld en een Whey Perf pouch.

Ordernr; C1840263

Komt morgen weer aan hopelijk?

Kunnen jullie die Ultra fine oats niet blijvend voor 1,90 aanbieden bij afname van minstens 5 zakken bijvoorbeeld? Ik koop altijd groot in en dat is het balen als de oats net niet in de aanbieding zijn

Hoeveel gram creatine zit er in een serving dedicated fusion pro?

Bedankt voor jouw reactie, maar volgens mij zijn het telkens de mensen van postnl zelf die bij mij komen leveren dacht ik? Dus in principe zouden ze hier dan vandaag moeten geweest zijn of komen de pakketten niet rechtstreeks van een Nederlandse postnl-vestiging maar vanuit een vestiging in België oid? Ik heb het de persoon die komt leveren al eens gevraagd en dacht dat hij van postnl was en spreekt ook Nederlands (niet Vlaams :p). Ik zal het hem morgen dan nog eens vragen, is toch meestal dezelfde kerel :D

Ik wou gewoon ff vermelden dat niet enkel in dit geval maar de laatste tijd bij mensen uit mijn omgeving (en als je dit topic wat doorbladert ook bij vele anderen) er vaker bestellingen te laat komen. Dit vind ik heel spijtig want dit was vroeger praktisch nooit het geval. Ik zeg niet dat de service slecht is want als er iets is wordt je onmiddellijk geholpen en uiteindelijk is 2 werkdagen nog steeds een snelle levering. Maar als er gegarandeerd wordt dat er de volgende werkdag geleverd wordt en dit is niet het geval, is dit natuurlijk niet leuk.
De snelle levering dat is iets wat bij ons vooraan staat. Wat we ook willen. Vaak is het zo dat wanneer er een feestdag volgt, de dag erna geen toevoer vanuit Nederland naar België is. Waardoor de vertraging ontstaat van een dag. Zo zit het inderdaad, vraag morgen maar eens na. Ik ben benieuwd naar hun verhaal.
We hopen volgende week weer :)
Weer 3 tops besteld en een Whey Perf pouch.

Ordernr; C1840263

Komt morgen weer aan hopelijk?
Bedankt voor je bestelling. Hij is in verwerking door mijn collega's. Morgen in huis :)
Kunnen jullie die Ultra fine oats niet blijvend voor 1,90 aanbieden bij afname van minstens 5 zakken bijvoorbeeld? Ik koop altijd groot in en dat is het balen als de oats net niet in de aanbieding zijn
Goede suggestie. Hij is nu in de aanbieding en de THT is lang genoeg :) Je kan groot inslaan. Vaak hebben we wel hoe-meer-je-koopt-hoe-meer-korting op de Ultra Fine Oats :)
Hoeveel gram creatine zit er in een serving dedicated fusion pro?
Volgens mij 0.5 gram per servering. Ik heb de informatie niet zo beschikbaar en staat niet op de site van de leverancier/dedicated nutriiton.

Micellar Casein Perfection werd deze week aangevuld toch ik wacht op de choco milkshake, dan kan ik me bestelling afronden.

Idd ik wacht hier ook nog steeds op. We zijn nu weekje verder.

Micellar Casein Perfection werd deze week aangevuld toch ik wacht op de choco milkshake, dan kan ik me bestelling afronden.
Idd ik wacht hier ook nog steeds op. We zijn nu weekje verder.
Ik ga het morgen voor jullie navragen. Deze hadden we eigenlijk al moeten hebben. Ik zal er morgen voor jullie achteraan bellen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

12 fantastische PAASDEALS!
Whey Perfection variety box
12 sachets voor 7.25!

30 servings voor 22.90!

Syntha-6
2270 gram voor 39.90!

Coconut Oil