MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De snelle levering dat is iets wat bij ons vooraan staat. Wat we ook willen. Vaak is het zo dat wanneer er een feestdag volgt, de dag erna geen toevoer vanuit Nederland naar België is. Waardoor de vertraging ontstaat van een dag. Zo zit het inderdaad, vraag morgen maar eens na. Ik ben benieuwd naar hun verhaal.

We hopen volgende week weer :)

Bedankt voor je bestelling. Hij is in verwerking door mijn collega's. Morgen in huis :)

Goede suggestie. Hij is nu in de aanbieding en de THT is lang genoeg :) Je kan groot inslaan. Vaak hebben we wel hoe-meer-je-koopt-hoe-meer-korting op de Ultra Fine Oats :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij 0.5 gram per servering. Ik heb de informatie niet zo beschikbaar en staat niet op de site van de leverancier/dedicated nutriiton.
Okee, ik ga vroeg opstaan ;)

hey ralf hoe zit het met het aminozuurprofiel van greenprotein, is dat vergelijkbaar met gewone whey?

edit: weet je trouwens ook of daar ook pouches van komen?

Voel me nu een echte hollander. Alles wat ik net heb besteld was een sale, super sale of paasdeal. :D thanks !

Dat mag zeker. De pakketbezorger is reeds onderweg!
hey ralf hoe zit het met het aminozuurprofiel van greenprotein, is dat vergelijkbaar met gewone whey?

edit: weet je trouwens ook of daar ook pouches van komen?
Nee, de aminozuurprofiel zal waarschijnlijk minder compleet zijn. Dit omdat het een plantaardig eiwit is. Deze zijn vaak minder volledig. Er komen geen pouches van dit product.
Voel me nu een echte hollander. Alles wat ik net heb besteld was een sale, super sale of paasdeal. :D thanks !
Dank je wel! Handig he die mooie paasdeals en SUPERSALE!

Zeker weten, net maar weer besteld :D
Dank je! Deze gaan we vandaag netjes verwerken, morgen in huis!

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

12 fantastische PAASDEALS!
Whey Perfection variety box
12 sachets voor 7.25!

[Link niet meer beschikbaar]
30 servings voor 22.90!

Syntha-6
2270 gram voor 39.90!

Coconut Oil
555ml voor 5.50!

Pure Goji Bessen
500 gram voor 6.50!

[Link niet meer beschikbaar]
500 gram voor 2.25!

En nog veel meer.....

Ik heb een paar dagen geleden ultra fine oats van jullie gekocht, maar ze hebben een raar bitter smaakje..? Ik dacht dat het aan mij lag maar het is echt smerig bitter, ook als ik het met whey meng is het niet te drinken. Ik heb vaak genoeg oats besteld en die waren niet bitter... Waar komt deze bittere smaak vandaan?

Laatst bewerkt:
Ik heb een paar dagen geleden ultra fine oats van jullie gekocht, maar ze hebben een raar bitter smaakje..? Ik dacht dat het aan mij lag maar het is echt smerig bitter, ook als ik het met whey meng is het niet te drinken. Ik heb vaak genoeg oats besteld en die waren niet bitter... Waar komt deze bittere smaak vandaan?
Dat is nieuw voor mij en ga ik voor je uitzoeken. Wat is de THT/BATCH-nr die op het product staat (stickertje)? Dan laat ik het voor je uitzoeken.

Ralf

Afslank Eiwit smaak Coconut Ice cream milkshake, is dat die ene met stukjes kokos erin?

Dat is nieuw voor mij en ga ik voor je uitzoeken. Wat is de THT/BATCH-nr die op het product staat (stickertje)? Dan laat ik het voor je uitzoeken.

Ralf

Geen idee, heb de verpakking niet meer ik gooi me oats altijd gelijk in een grote emmer.
Ik heb ze iig op 18 april besteld.

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Ik verwacht verder niets, ik vroeg me alleen af of er een speciale reden voor is. Het ruikt verder prima, dus bedorven zal het niet zijn.

oke thanks! die moet ik hebben :p
Haha, graag gedaan :thumbs:
Geen idee, heb de verpakking niet meer ik gooi me oats altijd gelijk in een grote emmer.
Ik heb ze iig op 18 april besteld.

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Ik verwacht verder niets, ik vroeg me alleen af of er een speciale reden voor is. Het ruikt verder prima, dus bedorven zal het niet zijn.
Ze zijn zeker niet over datum. We bestellen elke maand nieuwe oats en zijn altijd goed kwa THT. Om dat het gemengd is, is het lastig te beoordelen. Als het bij je volgende bestelling weer zo is, laat het me even weten :)
Mijn bodyenfitshop tas die ik vorige week op 15 april heb binnengekregen is nu al gescheurd.. hoe zit het met de garantie van de tassen? Ik vind kapot gaan na 8 dagen toch wel heel erg kort voor een tas, ongeacht de prijs.

Het gaat om deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/tassen/body-fit-sportsnutrition/sporttas/
8 dagen is inderdaad vrij kort en zeker niet de bedoeling van een tas natuurlijk. Het gemakkelijkste is om even een foto te sturen in een privébericht. Dan kijk ik er direct voor je na :)

Ralf

Voor welk uur moet er besteld worden om morgen de bestelling te ontvangen voor Vlaanderen? ;)

Vandaag pakje van jullie gekregen.
Zat alleen geen pakbon en sample in, denk over het hoofd gezien bij het inpakken?
Verder zit er in de creatine van MusclePharm allemaal zwarte stipjes, is dat de cinnulin pf?

Ga volgende week een weekje weg dus maar wat voedsel ingeslagen wat makkelijk mee te nemen, waaronder de perfection bars (kokos en white chocolate). Maar man wat is die kokos lekker zeg! Morgen die andere smaak alvast voorproeven:lick:

De snelle levering dat is iets wat bij ons vooraan staat. Wat we ook willen. Vaak is het zo dat wanneer er een feestdag volgt, de dag erna geen toevoer vanuit Nederland naar België is. Waardoor de vertraging ontstaat van een dag. Zo zit het inderdaad, vraag morgen maar eens na. Ik ben benieuwd naar hun verhaal.
Ben ik vanmorgen even naar de bakker en dan leveren ze natuurlijk :p heb het niet kunnen vragen maar mn ma heeft het gevraagd. Ze is niet goed in aandachtig luisteren en hetgene ze weet is dat er 1 sorteercentrum is in België. Aangezien dit waarschijnlijk niet open was zullen de bestellingen pas dinsdag geleverd zijn :)

First time ever wat besteld. Whey perfection variety pack & 750gr cookies and cream. Eens kijken hoe dit gaat uitpakken. Thanks voor de snelle levering in ieder geval! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven