XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat the... Die Power & Pump Xtreme is echt gruwelijk. Vandaag borst en biceps training gehad, lopen er 3 meer aders gewoon over mn abs tot onder mn borstkas. De miniscule adertjes op de binnenkant van mn bovenarmen beginnen door te trekken tot over mn arm en de kleine adertjes op de binnenkant van mn pols leken er wel uit te knallen.

Hell yeah ****n awesome. En dit is dag 4 haha! Damn:eek:

NIEUWSGIERIG!!!!!! :banana: ik kijk er alvast naar uit!!!! :D

Laat weten hoe je op de ZMA gaat, vele mensen hebben door de ZMA zelfs minder slaap nodig om écht uitgerust te zijn aangezien de kwaliteit van hun slaap verbeterd.. ja raar maar waar.. "slechte" en "goede" slaap bestaat ;)

En magazine?? Shiiit nu krijg ik weer de kriebels om iets kleins te bestellen zodat ik dat magazine kan zien :D pics? :p

gister avond dus begonnen met 3 ANABOLIC ZMA caps, ruim anderhalf uur later naar bed gegaan dan normaal, ''vanwege late training''
normaal slaap ik zo'n 8 uur, en afgelopen nacht had ik maar 6 uur geslapen,
normaal als ik maar 6 uur slaap ben ik zoooo verschrikkelijk moeilijk mn bed uit te krijgen, en mijn eerse uur na het wakker worden is hel!
ik kan dan niet eten, sporten, autorijden, ben dan gewoon echt gesloopt!

Vanochtend werd ik wakker en had ik serieus het gevoel dat ik uitgeslapen had, zelfs zo erg dat het voelde alsof het zaterdag was, ik werd wakker en voelde me goed uitgerust, ik dacht owh het zal wel 11 uur zijn ofzo, (zo laat word ik normaal wakker op zaterdag) dus 1 min later ging mn wekker, dus ik kijk op mijn mobiel, was het pas 06:15 ik dacht ah beter!

met maar 6 uurtjes slaap voelde ik me dus gewoon goed uitgerust,
kortom: dit is zeker een blijvertje!

PS: Normaal heb ik ook gigantish veel moeite om in slaap te komen nadat ik een pre-workout supp heb gebruik, gister had ik dus veel minder moeite om in slaap te komen nadat ik NOX-pump had genomen voor de training,
(NOX-pump) zorgt bij mij altijd voor veel slaap problemen,

Ook belangrijk om te melden is dat ik niet 1 keer uit mn bed uit moest om naar het toilet te gaan,
Normaal moet ik er elke nacht standaard uit.

ANABOLIC ZMA :thumbup:

Laatst bewerkt:
gister avond dus begonnen met 3 ANABOLIC ZMA caps, ruim anderhalf uur later naar bed gegaan dan normaal, ''vanwege late training''
normaal slaap ik zo'n 8 uur, en afgelopen nacht had ik maar 6 uur geslapen,
normaal als ik maar 6 uur slaap ben ik zoooo verschrikkelijk moeilijk mn bed uit te krijgen, en mijn eerse uur na het wakker worden is hel!
ik kan dan niet eten, sporten, autorijden, ben dan gewoon echt gesloopt!

Vanochtend werd ik wakker en had ik serieus het gevoel dat ik uitgeslapen had, zelfs zo erg dat het voelde alsof het zaterdag was, ik werd wakker en voelde me goed uitgerust, ik dacht owh het zal wel 11 uur zijn ofzo, (zo laat word ik normaal wakker op zaterdag) dus 1 min later ging mn wekker, dus ik kijk op mijn mobiel, was het pas 06:15 ik dacht ah beter!

met maar 6 uurtjes slaap voelde ik me dus gewoon goed uitgerust,
kortom: dit is zeker een blijvertje!

PS: Normaal heb ik ook gigantish veel moeite om in slaap te komen nadat ik een pre-workout supp heb gebruik, gister had ik dus veel minder moeite om in slaap te komen nadat ik NOX-pump had genomen voor de training,
(NOX-pump) zorgt bij mij altijd voor veel slaap problemen,

Ook belangrijk om te melden is dat ik niet 1 keer uit mn bed uit moest om naar het toilet te gaan,
Normaal moet ik er elke nacht standaart uit.

ANABOLIC ZMA :thumbup:
Zal ook maar eens proberen met ZMA, aangezien ik van ROA echt slecht slaap.

Zo goed en nog goedkoop ook, bestaat dat wel?

Bedoelen jullie bf eigenmerk ZMA?

Oke nog een vraag dan maar:rolleyes:

Is meer testo = meer haargroei dus als je behaard bent heb je dan meer testo in je lichaam??

Just askin

Hangt ook van persoon tot persoon af ... Btw, ouwerds hebben ook een grote haargroei, en die hebben echter niet zo erg veel testo :).

Vind ik persoonlijk van persoon tot persoon afhangen ... Van 400 mg caf voel ik helemaal niets

Origineel gepost door skld [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lipo-6X is 400mg per dag (200 per dosering, 2 doseringen), dan kan ik geen scoop crack gebruiken of wat?

Nee, ik snap jullie reactie wel... Het is heel erg van persoon tot persoon afhankelijk. Klopt precies. Vanuit mijn positie mag ik nooit een dergelijk advies geven..:cool:

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Was de Hyper Whey niet voor de week aanbieding 32,- en nu nog steeds 32.

Hvl eiwit zit er in een maatschep van hyper whey? Anders toch maar Whey perfection kopen :cool:

Ik zou persoonlijk voor de Whey Perfection gaan:cool: De Hyper Whey is inderdaad voor de 2e maal in 3 weken in de "weekaanbieding" :D

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Wat the... Die Power & Pump Xtreme is echt gruwelijk. Vandaag borst en biceps training gehad, lopen er 3 meer aders gewoon over mn abs tot onder mn borstkas. De miniscule adertjes op de binnenkant van mn bovenarmen beginnen door te trekken tot over mn arm en de kleine adertjes op de binnenkant van mn pols leken er wel uit te knallen.

Hell yeah ****n awesome. En dit is dag 4 haha! Damn:eek:

Dat is zeker netjes.. Muscle & Pump Xtreme is goed opneembaar dat maakt toch een verschil.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Ja B&F eigen merk ZMA, super goed en een hele mooi prijs,

B&F as usual ;)

:thumbs: Dank je!! 100% de juiste gepatenteerde ZMA formule.

is die Peptide Protein (Whey Hydrolisaat)
beter dan de whey perfection:D?

Ik ben wel geinteresseerd in de Explosive Mass Stack van body en fit.. Maar hoelang doe ik ongeveer met zon stack? Ik train 4x in de week dus zou dan aardag wat van die caps etc weg moeten tikken :P Verder is die extreme muscle pump ofzo die erbij zit wel nice maar neem je dat ook op rustdagen ja? Is toch hetzelfde principe als No Shotgun ofzo en dat neem ik ook niet op rustdagen!

Grtz

Reken maar uit :) hoeveel caps zitter er in een pot , de rest weet je zelf wel?
"muscle pump" ik lees dat je 8 caps op rustdagen moet nemen,

maar weet niet zeker of ik de juiste heb , heb je een link naar het product ?

Ilco,

Beschik je al over de PAM spray? zoja dan ga ik maandag de overschrijving doen zodat ik al niet teveel hoef te wachten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven