MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga volgende week een weekje weg dus maar wat voedsel ingeslagen wat makkelijk mee te nemen, waaronder de perfection bars (kokos en white chocolate). Maar man wat is die kokos lekker zeg! Morgen die andere smaak alvast voorproeven:lick:

passen die perfection bars in een ''clean'' eetschema?

Eerste keer dat ik het vraag

Kijk je eens wat je kan doen voor bestelling C1846655?

Thanks!

Is er ondertussen een update over de Micellar Casein Perfection Ralf?

Voor welk uur moet er besteld worden om morgen de bestelling te ontvangen voor Vlaanderen? ;)
21.00 uur :)
Vandaag pakje van jullie gekregen.
Zat alleen geen pakbon en sample in, denk over het hoofd gezien bij het inpakken?
Verder zit er in de creatine van MusclePharm allemaal zwarte stipjes, is dat de cinnulin pf?
Ik heb de vraag eerder gehad en toen neergelegd bij onze leverancier. Het is een eigenschap, maar weet niet precies meer waardoor het komt. Dat zou heel goed kunnen.
Ga volgende week een weekje weg dus maar wat voedsel ingeslagen wat makkelijk mee te nemen, waaronder de perfection bars (kokos en white chocolate). Maar man wat is die kokos lekker zeg! Morgen die andere smaak alvast voorproeven:lick:
De Perfection Bar is lekker he :) We hebben zelf ook een doosje staan op kantoor en dat gaat toch vrij vlot. Witte Choco gaat je ook zeker bevallen :meal:
Ben ik vanmorgen even naar de bakker en dan leveren ze natuurlijk :p heb het niet kunnen vragen maar mn ma heeft het gevraagd. Ze is niet goed in aandachtig luisteren en hetgene ze weet is dat er 1 sorteercentrum is in België. Aangezien dit waarschijnlijk niet open was zullen de bestellingen pas dinsdag geleverd zijn :)
Haha, wanneer je net weg bent, komen ze altijd he! Goed om te horen dat het reeds geleverd is. Volgens mij zijn er meer dan één sorteercentrum. Sowieso één in Vilvoorde, die andere durf ik niet te zeggen.
First time ever wat besteld. Whey perfection variety pack & 750gr cookies and cream. Eens kijken hoe dit gaat uitpakken. Thanks voor de snelle levering in ieder geval! :D
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes in verwerken en morgen in huis. Whey Perfection Cookies is altijd een goede keus. Dat wordt morgen genieten :zuip:
passen die perfection bars in een ''clean'' eetschema?
Ja zeker :) Hoogwaardige eiwitten en laag in de koolhydraten. :)
Eerste keer dat ik het vraag

Kijk je eens wat je kan doen voor bestelling C1846655?

Thanks!
Bedankt voor je bestelling. We gaan hem netjes verwerken en zo snel mogelijk versturen :)
Is er ondertussen een update over de Micellar Casein Perfection Ralf?
Ja zeker. De chocolade smaak waar je om vroeg, durven we helaas niet aan te geven. We hadden hem afgelopen week al verwacht, maar het is kwa productie (cacao) nogal ingewikkeld. Vandaar ik niet een exacte nieuwe data kan geven.

Ralf

Ja zeker. De chocolade smaak waar je om vroeg, durven we helaas niet aan te geven. We hadden hem afgelopen week al verwacht, maar het is kwa productie (cacao) nogal ingewikkeld. Vandaar ik niet een exacte nieuwe data kan geven.

Ralf[/QUOTE]
Ok bedankt voor de update dan zal ik er ergens anders voor moeten kijken.

Jmmr van de casiene choco, geen inzicht wanneer er nieuws over is de andere smaken ben ik niet zo gek van.

Hi B&F,

Ik gebruik nu ongeveer een maand lang Dedicated Nutrition Fusion Pro eiwitten. In Fusion Pro zit namelijk een kleine hoeveelheid creatine monohydraat. Betekent dit dat ik af en toe een pauze van 4-8 weken moet inlasten met het innemen van Fusion Pro vanwege het creatine?

Hi B&F,

Ik gebruik nu ongeveer een maand lang Dedicated Nutrition Fusion Pro eiwitten. In Fusion Pro zit namelijk een kleine hoeveelheid creatine monohydraat. Betekent dit dat ik af en toe een pauze van 4-8 weken moet inlasten met het innemen van Fusion Pro vanwege het creatine?

pauze inlassen met creatine is een mythe. Gwn doornemen dus.

Hi B&F,

Nee hoor, hoeft niet. Wanneer je de Fusion Pro gebruikt, kun je deze gerust een langere periode door blijven gebruiken :) Pauze is niet nodig.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

De Kre-Alkalyn van EFX moet deze ook op rustdagen genomen worden? Zo ja, hoeveel als men 81 kg weegt?

Alvast bedankt

De Kre-Alkalyn van EFX moet deze ook op rustdagen genomen worden? Zo ja, hoeveel als men 81 kg weegt?

Alvast bedankt
De aanbevolen dosering voor Kre-Alkalyn is op rustdagen 1 capsule en op trainingsdagen 2. Daarvan 1 voor de training :) Het is niet gewichtsafhankelijk hoor, dus je hoeft niets meer/minder te slikken.

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

De nieuwe weekdeals staan alvast online :) 10 fantastische aanbiedingen!

21.00 uur :)

Ik heb de vraag eerder gehad en toen neergelegd bij onze leverancier. Het is een eigenschap, maar weet niet precies meer waardoor het komt. Dat zou heel goed kunnen.

De Perfection Bar is lekker he :) We hebben zelf ook een doosje staan op kantoor en dat gaat toch vrij vlot. Witte Choco gaat je ook zeker bevallen :meal:

Haha, wanneer je net weg bent, komen ze altijd he! Goed om te horen dat het reeds geleverd is. Volgens mij zijn er meer dan één sorteercentrum. Sowieso één in Vilvoorde, die andere durf ik niet te zeggen.

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes in verwerken en morgen in huis. Whey Perfection Cookies is altijd een goede keus. Dat wordt morgen genieten :zuip:

Ja zeker :) Hoogwaardige eiwitten en laag in de koolhydraten. :)

Bedankt voor je bestelling. We gaan hem netjes verwerken en zo snel mogelijk versturen :)

Ralf

Krijg ik mijn pakketje nog vandaag? Gisteren melding gekregen dat deze verzonden is maar tracking blijft op postnl staan.. Normaal heb ik dit altijd de dag nadien..

De aanbevolen dosering voor Kre-Alkalyn is op rustdagen 1 capsule en op trainingsdagen 2. Daarvan 1 voor de training :) Het is niet gewichtsafhankelijk hoor, dus je hoeft niets meer/minder te slikken.

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

De nieuwe weekdeals staan alvast online :) 10 fantastische aanbiedingen!

Dat zijn mooie deals, komen de andere smaken van muscle protect er 1 deze dagen ook weer?
en wat is de aanbieding met de mass perfection? dat staat er niet duidelijk bij

Enig idee wanneer de Agmatine Poeder van b&f weer op vooraad is? en wat is de prijs?

want als het binnenkort weer komt wacht ik wel even, anders neem ik die van iforce ;p

morgen weer eens een dikke bestelling knallen. ga vandaag mijn lijstje maken!

Klopt het dat jullie ook leveren op zaterdag (in BE?)

Ik zou vandaag nog een bestelling willen plaatsen. Heb mn eiwitten al maar ben nu op zoek naar iets goed voor tijdens het trainen? Heb reeds amino x en muscle protect geprobeerd maar voelde niet echt iets ofz. Zijn er andere/betere alternatieven?

Zoo, die cookies & cream is goed zoet zeg. Hoefde daarna de eerste twee uur in ieder geval niks te eten haha pff. :o baal nu dat ik daar al 750gr van besteld heb :p die banaan bevalt me stukken beter. :zuip:

Zoo, die cookies & cream is goed zoet zeg. Hoefde daarna de eerste twee uur in ieder geval niks te eten haha pff. :o baal nu dat ik daar al 750gr van besteld heb :p die banaan bevalt me stukken beter. :zuip:
Mengen met yoghurt of karnemelk. Is het beter te doen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven