MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even snelle vraag, ik wil een weight gainer aanschaffen voor als ik 's ochtends te weinig tijd heb om fatsoenlijk te ontbijten. Ik wou graag weten wat de verschillen zijn tussen mass perfection en perfect muscle shake, voornamelijk wat de textuur betreft. Heb wat gelezen dat pms kleine korrels rijst in zitten, maar dat in mass perfection grotere stukken zitten, kan iemand dit bevestigen?

Persoonlijk vond ik Mass Perfection lekkerder.

3 dozen smart bars besteld, 36 repen voor maar 29 Euro echt top!
Kan je er evt nog wat samples bijdoen? Ordernummer is C1854666 :)
Bedankt voor je bestelling :) Met de Smart Bar heb je echt een goede keus :) Morgen in huis!
Kenmerken Smart Bar:
- 15 gram eiwit per reep
- De beste eiwitten in één product
- Low carb en slechts 145 kcal
- Onvoorstelbaar lekker
- Low carb en eiwitdieet

De vezels zijn wat lastig leverbaar. Veel duidelijk krijgen we hierover niet van de leverancier. Daarom durven we niet een exacte datum te geven voor onze eigen merk vezels.
Even snelle vraag, ik wil een weight gainer aanschaffen voor als ik 's ochtends te weinig tijd heb om fatsoenlijk te ontbijten. Ik wou graag weten wat de verschillen zijn tussen mass perfection en perfect muscle shake, voornamelijk wat de textuur betreft. Heb wat gelezen dat pms kleine korrels rijst in zitten, maar dat in mass perfection grotere stukken zitten, kan iemand dit bevestigen?
De Mass Perfection bevat voornamelijk oats als koolhydraatbron en de Perfect Muscle Shake voornamelijk rijst. Beide zijn enorm goed oplosbaar, maar hier en daar proef je wel structuur van de zilvervliesrijst/oats. Echter is alles wat er in zit gemalen, dus is geen grove of grote korrel.

Ralf

• Like
Waarderingen: 515
Dat is altijd goed om te horen. Ja hoor, daar reken ik wel op. In Nederland is het een vrije dag, maar pakketten van vrijdag worden gewoon aangeboden op zaterdag in Nederland :)

Ralf

Geld dit ook voor Belgie? kreeg vandaag bevestiging van jullie dat men paketje verzonden is,
of mag ik dat maandag verwachten? grts :)

Geld dit ook voor Belgie? kreeg vandaag bevestiging van jullie dat men paketje verzonden is,
of mag ik dat maandag verwachten? grts :)
Pakketten met de bestemming België worden vannacht gesorteerd en geleverd. Bestemming Nederland, moeten helaas een dagje langer wachten. Die pakketten worden maandag geleverd.

Ralf

Caseine choco was er weer dus gelijk even een bestelling gedaan C1856818

Jammer zeg, wil ik een bestelling doen. ligt de website plat.

Dan probeer je straks toch gewoon opnieuw? Elk systeem faalt wel eens

Thnx, had al op dinsdag gerekend maar b&f werkt dus zelfs op koningsdag.
Body & Fit is zelden gesloten, maar toevallig is vandaag zo'n dag. Alle bestellingen die vandaag geplaatst worden, zullen morgen worden verwerkt. Zondag avond worden ze opgehaald en maandag geleverd :)

Ralf

Hallo!

Eergister pakketje gekregen, een notenpasta als cadeau erbij genomen.

Nu ben ik alleen benieuwd of die ik die notenpasta ook als 'vervanging' voor mn dagelijkse handje noten zou kunnen doen?

Hallo!

Eergister pakketje gekregen, een notenpasta als cadeau erbij genomen.

Nu ben ik alleen benieuwd of die ik die notenpasta ook als 'vervanging' voor mn dagelijkse handje noten zou kunnen doen?
Ja hoor, dat kan gerust. Ik weet niet exact de waarden van een 'handje noten'. Je kan nav die, ook bepalen van de notenpasta. Dan kun je dat inderdaad prima vervangen :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven