XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke jammer, ik vind die ampullen echt super handig voor op school en werk enzo.

Er staat btw dat er 45 gram amino's inzitten, maar het zijn toch gewoon vloeibare eiwitten? (net als in bijv. Whey)
Het zijn toch geen vrije aminozuren die in 10 minuten al volledig zijn opgenomen?

Klopt..Peptides, Whey Isolate en Caseine Isolate, opname van zeer snel tot gedurende langere tijd. Geen vrij aminozuren inderdaad.

Jaaa ik ben ook heel tevreden over bodyenfitshop.

Ik heb er al aardig wat klantjes aangebracht haha en ik heb zelf ook al de nodige hoeveelheid spullen besteld. Altijd snel en goed.

Even een vraagje zal NOX Pump van Dorian Yates ooit nog terug komen, want die zal ik toch graag eens proberen!

:thumbs:
Over de nox pump:
Eigenlijk geen idee.
Volgens mij wordt er momenteel niets geproduceerd in de UK.
Jammer inderdaad!

• Topic Starter Topic Starter
Komt omdat Dorian niet zo leuke dingetjes had gemixed in zijn NOX. :D

Gebruik de whey exclusive en hier stond een recept voor pannekoeken. Kwam ik zo op de vraag of er whey bij kon voor de smaak. Werd gezegd dat whey niet verhit mag worden en dat het zou kunnen tot 90 graden. Welke stelling is waar?

Gebruik de whey exclusive en hier stond een recept voor pannekoeken. Kwam ik zo op de vraag of er whey bij kon voor de smaak. Werd gezegd dat whey niet verhit mag worden en dat het zou kunnen tot 90 graden. Welke stelling is waar?

Even snel uit m'n hoofd heeft in ieder geval langere verhitting inderdaad een negatieve invloed op de kwaliteit van eiwitten... de whey zal er denk ik niet beter van worden.

Verandert de biologische waarde van de Whey als je hem een tijdje (bijv. een dag of 4) opgelost laat staan in melk in de koelkast? M.a.w. neemt de werking er door af?

Vier dagen is erg lang. Dat zou ik niet doen.
Ik denk dat de kwaliteit dan inderdaad gaat teruglopen.

vandaag voor het eerst besteld bij deze shop, ben benieuwd :D.

Constant Muscle Growth Protein (Micellar Casein) en Pure Complex Lean Gainer.

Heb de creatine in huis gekregen. Tnx! Zit hier nog een oplaadtijd aan vast? Moet ik eerst 2x 5 gram per dag nemen en daarna overgaan op 1x 5 gram per dag?

Enig idee wanneer uni-liver van universal weer binnenkomt ? Heel goed old school supplement en goede prijs.

Heb de creatine in huis gekregen. Tnx! Zit hier nog een oplaadtijd aan vast? Moet ik eerst 2x 5 gram per dag nemen en daarna overgaan op 1x 5 gram per dag?

De eerste 7 dagen 4 maal daags 5 gram.
Daarna 1 maal daags 5 gram.

Ik zou niet opladen. Het duurt dan iets langer voordat je effect bemerkt, maar m.i. is die extra belasting voor je nieren niet nodig. Houd 3 gram aan op niet-trainingsdagen en een grammetje of 7 a 8 innemen in de pak en beet 10 uren voordat je gaat trainen (dus bijv. 4 gram s'ochtends en nog 4 gram een half uurtje voordat je gaat trainen in de avond).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven