AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb donderdagavond weer een bestelling gedaan naar België.
Ben er nu wel nog steeds op aan het wachten.
Ik weet ook wel dat het 2/3 dagen duurt naar België en zondag (geen post) en maandag (ook geen post, feestdag). Dus ik hoopte dat het vandaag aan kwam zoals het meestal woensdagmiddag is, maar heb nog niets gekregen. Ik wacht dus op de TNT post.

Referentie nummer: 67041

mn bestelling is weer binnen!! en bedankt voor de extra shake beker!!!:D:cool: TOP SERVICE weer!!!

ik meen dat je die ook altijd apart los kon kopen..??
is dat niet meer zo? zie ze niet meer op de site...

Vind trouwens de beker met de ronde drink opening stukken beter dan die
platte! waarvan de keus voor de platte drink opening?

Ik heb donderdagavond weer een bestelling gedaan naar België.
Ben er nu wel nog steeds op aan het wachten.
Ik weet ook wel dat het 2/3 dagen duurt naar België en zondag (geen post) en maandag (ook geen post, feestdag). Dus ik hoopte dat het vandaag aan kwam zoals het meestal woensdagmiddag is, maar heb nog niets gekregen. Ik wacht dus op de TNT post.

Referentie nummer: 67041

We hebben de betaling ontvangen inderdaad. De bestelling is verzonden en wordt morgen/overmorgen aangeboden.

Klopt, het bedrag is gisteren bij ons bijgeschreven.
De bestelling gisterochtend ook direct verzonden.

Bedankt, voor de bestelling!

Krijgen jullie ook Syntha 6 Chocolate Peanut Butter ??
Lijkt me echt lekker:D en jah ik ben een pindakaas freak:D

heb eergister een aantal spullen besteld maar nog niks binnen,...

Is Venom hyper drive 3.0 arli nog een goed product om te kopen? want ik las er wel veel slechte dingen over

Dopingautoriteit

IGZ waarschuwt voor Venom Hyperdrive 3.0 28 januari 2009

De IGZ heeft onderzoek gedaan naar Venom Hyperdrive 3.0, een afslankproduct dat op de Nederlandse markt verkrijgbaar is. Hieruit blijkt dat dit middel het geneesmiddel sibutramine bevat zonder dat dit op het etiket vermeld staat. Hoge doseringen van sibutramine kunnen leiden tot hartklachten.

De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) heeft onderzoek gedaan naar een middel dat in Nederland via een bedrijf in voedingssupplementen op de markt wordt gebracht. Het betreft het middel Venom Hyperdrive 3.0 en is afkomstig uit de Verenigde Staten.

Dit middel bevat echter de stof sibutramine en is dus een geneesmiddel. De stof wordt uiteraard niet vermeld op de verpakking. Het middel wordt alleen op basis van een recept gebruikt bij patiënten die lijden aan obesitas (ernstig overgewicht). Het gebruik van dit geneesmiddel in Nederland heeft plaats onder controle van een arts die de patiënt door middel van monitoren elke twee weken ziet om te zien of het middel aanslaat bij de patiënt. Gebruik zonder tussenkomst van een arts en apotheker van Venom Hyperdrive 3.0 in te hoge doseringen kan leiden tot cardiale (hart) klachten. Sibutramine staat bovendien op de WADA-dopinglijst.

De Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) heeft een recall gedaan in de VS. De producent spreekt over contaminatie (vervuiling) maar in het Nederlandse onderzoek is er sprake van 7,5 en 8,5 milligram sibutramine per capsule, dus van contaminatie kan geen sprake zijn. Het is er gewoon bewust ingedaan om effect te sorteren.

Klopt, het bedrag is gisteren bij ons bijgeschreven.
De bestelling gisterochtend ook direct verzonden.

Bedankt, voor de bestelling!

TNT post wou het vandaag leveren maar er was jammer genoeg niemand thuis.
Heb briefje in mijn brievenbus gevonden.

Het is dus zo goed als aangekomen :rolleyes:

:) Mooi. Als je niet thuis bent geweest dan komt de TNT het pakket morgen nog een keer aanbieden.

Ja klopt, ik belde daarnet voor een afspraak en wat hoor ik?
Oui, je ne parle pas néerlandais. Daar begon het, ben er dan maar met mijn beste frans aan uitgeraakt. Morgen komen ze normaal opnieuw :o

Al meer bekend hierover? Werd verwacht begin deze week.

De importeur gaf 2 weken gelden al aan dat het binnen zou komen, vandaar dat ik dit aangaf. Dit bleek echter niet zo te zijn. Alle andere producten van MHP zijn wel binnen, behalve Dark Rage :(

k heb me bestelling binnen,... wat een vreemd spul die protein isolate van ultimate nutrition,. boekweit protein.. los niet zo goed op.. maar je shake beker is ook niet 1 2 3 schoon,.. geen goed gevoel bij...

Een heel andere structuur en oplosbaarheid als whey inderdaad. Verder is er echt niets mis mee. Op de kwaliteit van Ultimate Nutrition kun je echt vertrouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven