Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De **** is dit nou. Gister om ongeveer 20.00 uur besteld omdat ik vandaag toch vrij ben, komt 't morgen pas binnen? Trage zooi.

Ik heb het nu ook n beetje gehad
Gister voor 22:00 besteld en word vrijdag pas geleverd. (Terwijl het pakket vandaag in de regel bezorgd zou worden)
Dit is nu de 4e achtereenvolgende keer.
Ook regelmatig gehad dat er gewoon een product afwijkt van wat rr besteld is.

Is voor mij de laatste keer dat ik bij jullie bestel

OrdernummerC1925511

Klantnummer25426

Datum13-05-2014
ik heb geen track en trace gekregen en was voor 16u besteld

kan je dit even nakijken aub
Ik ga het voor je uitzoeken en stuur je zo direct een privébericht :)
Een idee wanneer jullie eigen taurine caps weer binnen komen? Wilde deze eigenlijk deze week nog meebestellen met de rest.
De Taurine capsules komen voorlopig van ons eigen merk niet weer voorradig.
Wanneer komt er een pot whey perfection met cherry smaak ipv alleen de samples ?
Begin volgende week komt de smaak Cherry Summerfruit weer voorradig :)
Geef eens normaal antwoord op mijn vraag dan, bestel echt geen klote meer bij je als je zo raar gaat doen (wel quoten, geen antwoord)
Ik heb je bericht perongelijk gemist na het citeren. Mijn excuses hiervoor. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De dosering per 100 gram is 20mg. En dus veilig. Aangezien de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid 9-12mg is. Zit je hier zeker veilig mee. Tevens zullen sporters vaak een groter lichaam hebben en meer nodig hebben.
De **** is dit nou. Gister om ongeveer 20.00 uur besteld omdat ik vandaag toch vrij ben, komt 't morgen pas binnen? Trage zooi.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan pakken wij het voor je op! Dan ga ik ook kijken voor een passende oplossing.
Ik heb het nu ook n beetje gehad
Gister voor 22:00 besteld en word vrijdag pas geleverd. (Terwijl het pakket vandaag in de regel bezorgd zou worden)
Dit is nu de 4e achtereenvolgende keer.
Ook regelmatig gehad dat er gewoon een product afwijkt van wat rr besteld is.

Is voor mij de laatste keer dat ik bij jullie bestel
Zo iets willen we natuurlijk niet hebben en is natuurlijk ook erg vervelend. Ons excuses hiervoor. We begrijpen je frustratie erg goed, het pakket zou immers vandaag aangeboden worden. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan pakken pakken we het direct voor je op en met een passende oplossing.

Ralf

Als ik dit topic een beetje doorlees dan gaat het wel erg, erg vaak fout de laatste tijd.

Heb het zelf nu ook al enkele keren mee gemaakt.

Ik hou gewoon rekening met 1 dag extra wachten. De ptt doet het erg slecht!

Ik bedoel niet alleen de vertraging met bezorgen maar ook het verkeerd inpakken van bestellingen. Bij mijn laatste 2 bestellingen klopte het beide keren niet. :(

Het wordt wel netjes opgelost hoor, maar het is toch vervelend om telkens achter je bestelling aan te gaan omdat er iets niet klopt.

bestelling binnen, helemaal in orde ! :) top

Ik bedoel niet alleen de vertraging met bezorgen maar ook het verkeerd inpakken van bestellingen. Bij mijn laatste 2 bestellingen klopte het beide keren niet. :(

Het wordt wel netjes opgelost hoor, maar het is toch vervelend om telkens achter je bestelling aan te gaan omdat er iets niet klopt.
Natuurlijk begrijpen we dat fouten altijd vervelend zijn, zowel over de levering als verzending. Daar zijn we ons bewust van en werken dagelijks kei hard om alles te verbeteren. Elke klacht is natuurlijk één te veel. Het liefst hebben we helemaal geen klachten.;) Als je nagaat hoeveel klachten wij krijgen na aanleiding van een bestelling, valt het reuze mee. Wanneer het mis gaat, begrijpen we dat je gaat klagen. Daarvoor is onder andere dit topic. Verhoudingsgewijs valt het dus reuze mee, maar zoals ik zei, elke klacht is er één te veel ;)

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Alleen vandaag nog!
De weekaanbieding geldig tot 16-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection
2200 gram voor 19,90!
440 gram voor 33.75!

Insane!
396 (24 doseringen) voor 17.25!

Micellar Casein Perfection
2000 gram voor 31.90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Rehab
1280 gram voor 24.00!

Pure Maca Poeder
250 gram voor 5.65!
footer-banner-extra-specials-week20.jpg

Helaas niet in huis!
Kreeg vandaag pas een mail dat hij was verzonden en volgens de track&trace code wordt hij morgen bezorgd rond 17.00.

Maar geen stress, de prijzen voor de BSN producten compenseren genoeg :)
Bedankt voor je complimenten. De BSN producten zijn echt scherp geprijsd :eek: Ik stuur je ook even een berichtje na aanleiding van je bestelling!

Ralf

Mensen die toevallig het verschil tussen (kwa smaak) de wey van XXL en die van B&F ??
alvast bedankt...

Mensen die toevallig het verschil tussen (kwa smaak) de wey van XXL en die van B&F ??
alvast bedankt...

Vind persoonlijk inderdaad de smaak van B&F ook beter. Vandaar dat ik hier ook altijd bestel. Maar, smaken verschillen nu eenmaal. Dus dat is uiteraard persoonsgebonden :)

Het is niet meer wat het geweest is he? Gisteren op tijd besteld omdat mijn vriendin thuis was. Komt het pakket pas morgen.

Ik vind persoonlijk die van B&F veel beter van smaak, puurder en smaakvoller
Bedankt voor je review over de WHey Perfection. Dat waarderen we!
Vind persoonlijk inderdaad de smaak van B&F ook beter. Vandaar dat ik hier ook altijd bestel. Maar, smaken verschillen nu eenmaal. Dus dat is uiteraard persoonsgebonden :)
Zeker, smaak is inderdaad persoonsgebonden. Daarom hebben we meer dan 25 heerlijke smaken. Zo dat er voor iedereen ééntje bij zit! :zuip:
Daar was ik naar op zoek, bedankt man :)
kan ik van de week weer wat whey in huis halen...
Whey Perfection is niet voor niets ons meest verkochte eiwitproduct. Die gaat je zeker bevallen :)
Het is niet meer wat het geweest is he? Gisteren op tijd besteld omdat mijn vriendin thuis was. Komt het pakket pas morgen.
De beloftes die wij op de site zetten, maken wij gewoon waar. Als je het gevoel hebt, dat dat niet zo is, kun je me altijd een privébericht sturen met jouw ordernummer. Dan zoek ik het voor je uit! :) Desalniettemin, ons excuses dat het pakket pas morgen geleverd wordt.

Ralf

Weten jullie wellicht hoe het kan dat ik bij de smaak Chocolate Coconut Bounty nergens last van heb en ik soms wel 10 schepjes per dag neem maar zodra ik twee schepjes van een andere smaak bijvoorbeeld white chocolate of creamy coconut neem dat ik gelijk opblaas en mijn hele stoelgang ontregeld raakt? (alle drie whey perfection)

Hoop in ieder geval dat Chocolate Coconut er voorlopig niet uit gaat :p

Enig idee wanneer straciatella whey weer beschikbaar is, grote pot?

Weten jullie wellicht hoe het kan dat ik bij de smaak Chocolate Coconut Bounty nergens last van heb en ik soms wel 10 schepjes per dag neem maar zodra ik twee schepjes van een andere smaak bijvoorbeeld white chocolate of creamy coconut neem dat ik gelijk opblaas en mijn hele stoelgang ontregeld raakt? (alle drie whey perfection)

Hoop in ieder geval dat Chocolate Coconut er voorlopig niet uit gaat :p
Goede vraag. Ik heb deze nog niet eerder gehoord. Vaak denk ik aan de lactose, maar alle drie bevatten lactose. Ik ga het voor je bij onze leverancier voorleggen. Zodra ik een antwoord heb, hoor je deze van mij!
Enig idee wanneer straciatella whey weer beschikbaar is, grote pot?
Ik heb de vraag voor je neergelegd bij onze afdeling inkoop. Met een beetje geluk heb ik daar vanavond nog een antwoord op, anders laat ik het hier morgen weten! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

BSN Superstunts!
Cellmass
30 servings, slechts 9.99!

Syntha-6 Isolate
912 gram voor 15.99!

Mooie doos weer binnen alleen jammer dat de samples vergeten waren maar achja

Ordernummer C1927967

Status
Niet open voor verdere reacties.