Maartennnn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 193
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het nagevraagd voor je, met circa 2 weken hopen we deze smaak weer voorradig te hebben!Enig idee wanneer straciatella whey weer beschikbaar is, grote pot?
Zoals je wellicht op de pakbon ziet, staan ze er niet op. Dit omdat de cadeaus niet geselecteerd zijn en daarom niet meegestuurd. Ik adviseer daarom ook altijd dit extra te controleren. Dit zie je in het volledige orderoverzicht, voordat je met de algemene voorwaarden akkoord gaat. Als je in de toekomst weer een bestelling plaatst, stuur me gerust een bericht met je ordernummer. Dan steek ik er wat extra's bij voor je!Mooie doos weer binnen alleen jammer dat de samples vergeten waren maar achja
Ordernummer C1927967
Dit gaat nog circa 2 weken duren. Sorry!Al bekend wanneer de smaak fresh berry van isolaat perfection (4kg) weer op voorraad is?

De Vitamine D3 van ons eigen merk is lastig leverbaar en zijn op zoek naar een nieuwe leverancier die deze wel kan aanbieden. Wij willen dit graag willen aanbieden met een goede hoeveelheid en juiste kwaliteit, zodat we dit in de toekomst altijd op voorraadhebben. Een exacte datum kan ik daarom op dit moment niet aangeven.Komt vitamine d3, van jullie eigen merk, nog op voorraad? Of niet meer, aangezien die er al een tijdje niet meer is
We zorgen dat je het voor het weekend binnen krijgtHallo, gisteren ruim voor tienen een bestelling geplaatst maar ik heb nog steeds niks binnen! Hoe kan dat nou weer? Baal hier wel van omdat ik vanaf morgen het weekend niet thuis ben!
C1933683
Ons excuses voor het ongemak!Nee, helaas is het niet mogelijk dan een andere sample te krijgen uit het keuze menu. Dit omdat we helaas geen andere samples hebben.wanneer is de perfection bar white chocolate weer beschikbaar?
Is het ook mogelijk om een sample van micellar casein te krijgen ipv whey perfection?
De Perfection Bars Witte Choco zijn besteld. Met een beetje geluk zijn ze volgende week weer voorradig.We gaan ons best voor je doen. De order is exact 22.00 uur binnen gekomen, ik zal vragen of ze deze nog mee kunnen zenden. Ik kan het helaas niet beloven voor je. Dit omdat het eigenlijk net te laat is!Hallo B&F,
Zojuist nieuwe supps besteld, 2 voor 10 haha.
Wordt deze vandaag nog verstuurd?
Ordernummer: C1938574
Groetjes
Goede vraag. Ik heb deze nog niet eerder gehoord. Vaak denk ik aan de lactose, maar alle drie bevatten lactose. Ik ga het voor je bij onze leverancier voorleggen. Zodra ik een antwoord heb, hoor je deze van mij!
Zo wel die van ons, als van iForce is 100% Agmatine Sulfaat. Geen toevoegingen oid. De keus is dus makkelijk. Ik zou voor de goedkoopste kiezenHoi wat zou de beste keuze zijn de agmatine van body en fitshop of toch de agmatine sulfaat van iforce? En de t-shirts van universal en animal hoe zijn de maten? Ik dat ik ooit ergens zag dat deze groot uitvallen? Bv. de t-shirt van bodybuilding.com daar heb ik een L van en die is goed.

Je hoort van onsBedankt, ik wacht het af. Ik drink dagelijks minstens 2 liter melk zonder ergens last van te hebben maar zodra ik van whey smaak wissel krijg ik darm/maagproblemen dus het is inderdaad niet de lactose.

Dit is theoretisch onmogelijk. Bij onze leverancier wordt elke verpakking gewogen. Dit gebeurd volgens Europese standaarden, vandaar wij ook een E-teken op het etiket tonen. Er mag dan maximaal een afwijking zijn, daar voldoen al onze producten aan met een E teken. Ik ben nu nog onderweg naar mijn werk. Ik zal zometeen direct voor je kijken en nawegen. Dan hoor je onze bevinden.Op aanraden van iemand in mijn fitnes heb ik mijn pot isolaat die gisteren is toegekomen gewogen. Daar zou 4kg moeten inzitten maar gewogen met emmer ongeopend dus met de plastic zak er nog in ook woog deze maar 3.452kg
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Ik betaal hiervoor maar krijg een halve kilo minder isolaat.
Ik heb deze gewogen op een keukenweegschaal die nauwkeurig tot 7.5kg weegt. Ik vraag me af hoe dit opgelost zal worden.
Ik heb je bericht perongelijk gemist na het citeren. Mijn excuses hiervoor. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De dosering per 100 gram is 20mg. En dus veilig. Aangezien de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid 9-12mg is. Zit je hier zeker veilig mee. Tevens zullen sporters vaak een groter lichaam hebben en meer nodig hebben.
Ralf

Geen probleemOk gewoon misverstandje dan
Dus 9-12 is advies en met twee shaker per dag krijg ik 20mg binnen? plus wat ik nog binnen krijg met voeding.
Een multi zonder zink heb ik gisteren gevonden bij de tuinen.
Ik vind cocktail heel erg goed vandaar mijn vragen, het is 1 van de weinige sups die echt wat voor mij doet naast D aspartic acid.
Cocktail is ook een heel goed product
Ik snap wel dat je een goed antwoord van ons verwacht. En snel ook, want wij reageren eigenlijk altijd heel snel. Dat klopt inderdaad, bij twee shakes is dit 20mg per dag. Extra zink inname naast dit product raden we ook zeker af. Ik zal voor je achter het aminozuurprofiel van de Afslank Eiwitten aan voor jeZouden jullie mij een PM kunnen sturen met het aminozurenprofiel per 100gr afslank eiwitten? Thanks!
Zodra ik deze heb, stuur ik je het door!Op aanraden van iemand in mijn fitnes heb ik mijn pot isolaat die gisteren is toegekomen gewogen. Daar zou 4kg moeten inzitten maar gewogen met emmer ongeopend dus met de plastic zak er nog in ook woog deze maar 3.452kg
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Ik betaal hiervoor maar krijg een halve kilo minder isolaat.
Ik heb deze gewogen op een keukenweegschaal die nauwkeurig tot 7.5kg weegt. Ik vraag me af hoe dit opgelost zal worden.
iedereen kan dit soort claims maken zonder bewijs, wie zegt dat jij er niet zelf ff 600 gram uit hebt gehaald?Ik kan je hier inderdaad gelijk in geven. Maar ik zou het de moeite niet vinden dit te doen als het niet zo was. Die persoon vertelde dat spontaan in de kleedkamer dat hij hierdoor naar xxlnutrition is overgeschakeld. En ik had net bestelling binnen dus heb ik die uit nieuwsgierigheid gewogen en er zit gewoon minder in dan zou moeten. Bij mijn caseïne klopte het gewicht dan weer wel. Ik bestel nu al 3-4jaar bij body en fit, ik doe het dus niet even zomaar om een claim te stellen.iedereen kan dit soort claims maken zonder bewijs, wie zegt dat jij er niet zelf ff 600 gram uit hebt gehaald?
Op aanraden van iemand in mijn fitnes heb ik mijn pot isolaat die gisteren is toegekomen gewogen. Daar zou 4kg moeten inzitten maar gewogen met emmer ongeopend dus met de plastic zak er nog in ook woog deze maar 3.452kg