MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren besteld en nu net binnen + alles zat erin, super! Bedankt B&F!
Graag gedaan. Jij ook bedankt! :)
Ik kan je hier inderdaad gelijk in geven. Maar ik zou het de moeite niet vinden dit te doen als het niet zo was. Die persoon vertelde dat spontaan in de kleedkamer dat hij hierdoor naar xxlnutrition is overgeschakeld. En ik had net bestelling binnen dus heb ik die uit nieuwsgierigheid gewogen en er zit gewoon minder in dan zou moeten. Bij mijn caseïne klopte het gewicht dan weer wel. Ik bestel nu al 3-4jaar bij body en fit, ik doe het dus niet even zomaar om een claim te stellen.
Helaas kan ik verder niets voor je betekenen. Ik heb 5 emmers nagewogen op onze eigen weegschaal. Deze is groot en gaat tot 120kg. Elke verpakking is exact 4 kg. Het kan namelijk nooit zijn dat een product niet de juiste inhoud bevat. Als dat wel het geval was, hadden we waarschijnlijk geen klanten meer.

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Weekdeals t/m 22-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Assault
30 servings voor 22.49!

Creatine
300 gram (2 maand) voor 15.49!

Pure Quinoa
500 gram voor 4.69!

Pure Chiazaad
250 gram voor 3.49!
500 gram voor 6.49!

Ripped!
60 caps voor 11.49!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12.49!

Cocktail
2000 gram voor 29.99!

Perfect Protein
750 gram voor 13.49!
2000 gram voor 29.99!

Ik kan je hier inderdaad gelijk in geven. Maar ik zou het de moeite niet vinden dit te doen als het niet zo was. Die persoon vertelde dat spontaan in de kleedkamer dat hij hierdoor naar xxlnutrition is overgeschakeld. En ik had net bestelling binnen dus heb ik die uit nieuwsgierigheid gewogen en er zit gewoon minder in dan zou moeten. Bij mijn caseïne klopte het gewicht dan weer wel. Ik bestel nu al 3-4jaar bij body en fit, ik doe het dus niet even zomaar om een claim te stellen.

Casein pot is ook een stuk kleiner dan een whey emmer en zal je wellicht wel kunnen afwegen met een keukenweegschaal

op de site staat dat je een variety box van 1x12 smaken kan kiezen, en een van 2x6 smaken. Maar je kan maar 1 variety pack soort (die van 12)kiezen. Hoe zit dat want die 2x6 smaken zijn andere smaken :)
Mijn bestellingen:
C1940651
C1940726
C1940735
Hoop ooit eens de chocolate cookie eens als sample te krijgen, wacht al een tijdje tot ik deze eens kan proeven. Wil deze bestellen maar het is wat een mix tussen cookies en cream en de chocolate smaak. Chocolate is heerlijk maar de cookies en cream krijg ik met moeite binnen dusjah :p

Laatst bewerkt:
op de site staat dat je een variety box van 1x12 smaken kan kiezen, en een van 2x6 smaken. Maar je kan maar 1 variety pack soort (die van 12)kiezen. Hoe zit dat want die 2x6 smaken zijn andere smaken :)
Mijn bestellingen:
C1940651
C1940726
C1940735
Hoop ooit eens de chocolate cookie eens als sample te krijgen, wacht al een tijdje tot ik deze eens kan proeven. Wil deze bestellen maar het is wat een mix tussen cookies en cream en de chocolate smaak. Chocolate is heerlijk maar de cookies en cream krijg ik met moeite binnen dusjah :p

Bedankt voor je bestellingen. Deze gaan we voor je verwerken. Morgen in huis :) De Whey Perfection Variety Box 2x6 sachets is helaas uitverkocht. Ik verwacht hem op korte termijn niet weer voorradig.

Helaas kan ik verder niets voor je betekenen. Ik heb 5 emmers nagewogen op onze eigen weegschaal. Deze is groot en gaat tot 120kg. Elke verpakking is exact 4 kg. Het kan namelijk nooit zijn dat een product niet de juiste inhoud bevat. Als dat wel het geval was, hadden we waarschijnlijk geen klanten meer

mwoah, zo werkt dat natuurlijk niet. Er zullen maar weinig mensen zijn die inderdaad de moeite nemen om alles na te wegen.

Ik ben/was ook een redelijk groot besteller bij jullie (heb bijvoorbeeld vandaag ook weer 2 orders van jullie binnengekregen) maar moet net als meerderen constateren dat de algehele kwaliteit van uitleveren wel achteruit is gegaan.

Enkele voorbeelden: de claim voor 22.00 bestellen is de volgende dag in huis komt bij mij maar zeer zelden uit. Het is geen probleem om een dag langer te wachten, doch maak die claim dan niet.

De beroemde gratis samples: Regelmatig zit er geen of slechts 1 erbij (ook vandaag weer). Is wederom geen probleem want het is gratis, doch als je stelt het erbij te doen dan moet het er ook bijzitten, ook als het gratis is.

De wat vervelendere zaken die ik zelf al heb meegemaakt zijn o.a. verkeerd geleverde producten, producten waarvan de verpakking kapot is en het allerergst waren de repen die in de aanbieding waren van het merk 'life lift'.

Als je die durfde op te eten dan speelde je 'life' zich de daarop volgende uren op de pot af. Die dingen waren gewoon bedorven (schimmel zat er op). Het wordt dan wel is waar opgelost (geld wordt terug gestort) maar toch (overigens de toegezegde kortingsbon ter compensatie heb ik dan helaas weer niet mogen ontvangen).

Dit soort zaken maakte ik in ieder geval tot voor enige tijd geleden bij jullie nooit mee en helaas nu steeds vaker.

mwoah, zo werkt dat natuurlijk niet. Er zullen maar weinig mensen zijn die inderdaad de moeite nemen om alles na te wegen.

Ik ben/was ook een redelijk groot besteller bij jullie (heb bijvoorbeeld vandaag ook weer 2 orders van jullie binnengekregen) maar moet net als meerderen constateren dat de algehele kwaliteit van uitleveren wel achteruit is gegaan.

1 Enkele voorbeelden: de claim voor 22.00 bestellen is de volgende dag in huis komt bij mij maar zeer zelden uit. Het is geen probleem om een dag langer te wachten, doch maak die claim dan niet.

2 De beroemde gratis samples: Regelmatig zit er geen of slechts 1 erbij (ook vandaag weer). Is wederom geen probleem want het is gratis, doch als je stelt het erbij te doen dan moet het er ook bijzitten, ook als het gratis is.

3 De wat vervelendere zaken die ik zelf al heb meegemaakt zijn o.a. verkeerd geleverde producten, producten waarvan de verpakking kapot is en het allerergst waren de repen die in de aanbieding waren van het merk 'life lift'.

Als je die durfde op te eten dan speelde je 'life' zich de daarop volgende uren op de pot af. Die dingen waren gewoon bedorven (schimmel zat er op). Het wordt dan wel is waar opgelost (geld wordt terug gestort) maar toch (overigens de toegezegde kortingsbon ter compensatie heb ik dan helaas weer niet mogen ontvangen).

Dit soort zaken maakte ik in ieder geval tot voor enige tijd geleden bij jullie nooit mee en helaas nu steeds vaker.
Goed om je reactie te lezen. We vinden het fijn om ook feedback te krijgen. Geen enkel bedrijf doet alles foutloos. Wij staan daarom ook altijd klaar om je te helpen. Het is natuurlijk nooit leuk om te lezen, dat je constateerd dat de kwaliteit achter uit gaat. We zijn juist aan het investeren om de algehele kwaliteit te verhogen en aan alle - ookal merk je ze niet altijd - goede eisen te voldoen om een prettige ervaring te hebben tijdens het bestellen. Ik heb daarom je punten van feedback even genoemd om erop te reageren. Wij willen er juist alleen maar van leren.
1. De claim voor 22.00 uur besteld, wordt voor 99% van de tijd waar gemaakt. Dat kan ik je beloven. Voor Belgische klanten geldt hier 21.00 uur. Helaas komt het inderdaad ook voor dat het niet lukt, maar je kan er op vertrouwen dat dit in 99% van de gevallen wel lukt. Als zo iets voorvalt, kun je natuurlijk direct jouw ordernummer achter laten hier, dan pakken we dat op. Ongeacht de situatie, belofte maakt schuld. Wij vinden het ook belangrijk om dus deze belofte na te komen.

2. De 'beroemde' gratis samples, willen we altijd aanbieden. Bij elke bestelling vanaf 15 euro kun je kiezen uit één van de samples. Bij elke bestelling vanaf 29 euro kun je een cadeau uitkiezen. Bij elke bestelling krijg je dus altijd twee cadeaus. Mits je deze aangevinkt hebt. Als je dit vergeten bent, willen we ze altijd voor je bij een nieuwe bestelling plaatsen. Zijn wij ze vergeten, kun je me een privébericht sturen. Zorg ik dat je ze alsnog krijgt. Ook in dit geval, willen we altijd onze belofte nakomen.

3. De Lift Bars is inderdaad een vervelend voorval. Hier hadden we zelf ook geen invloed op. We hadden deze ingekocht bij onze leverancier en bleken een aantal beschimmelde repen te zijn. Een ontzettend kwalijke zaak. We spreken immers over voeding. In dat geval willen we altijd dingen oplossen in voordeel van de klant. Ik lees dat het hier ook gebeurd is, maar alsnog wil ik je graag de beloofde korting aanbieden.

Mocht er verder nog iets zijn, wij staan klaar om je te helpen!:)

1. De claim voor 22.00 uur besteld, wordt voor 99% van de tijd waar gemaakt. Dat kan ik je beloven. Voor Belgische klanten geldt hier 21.00 uur. Helaas komt het inderdaad ook voor dat het niet lukt, maar je kan er op vertrouwen dat dit in 99% van de gevallen wel lukt. Als zo iets voorvalt, kun je natuurlijk direct jouw ordernummer achter laten hier, dan pakken we dat op. Ongeacht de situatie, belofte maakt schuld. Wij vinden het ook belangrijk om dus deze belofte na te komen.
Is het zo dat jullie geen inzicht hebben in het aantal bestellingen dat te laat bezorgd wordt?
Want als dat zo is zal ik het voortaan ook doorgeven! (Als jullie daar iets aan zouden hebben.) ???

Is het zo dat jullie geen inzicht hebben in het aantal bestellingen dat te laat bezorgd wordt?
Want als dat zo is zal ik het voortaan ook doorgeven! (Als jullie daar iets aan zouden hebben.) ???
Nee, het is heel lastig om het inzichtelijk te maken van de pakketten die te laat bezorgd wordt. Desalniettemin is dat voor ons ook niet belangrijk. De ervaring leert, dat wanneer klanten voor 22.00 uur bestellen, de volgende dag het pakket geleverd moet worden. Het gaat dan niet om de hoeveelheid, maar dat het pakket geleverd moet worden. Dat is voor ons ontzettend belangrijk. Je kan altijd het ordernummer hier achter laten, dan kunnen we erna kijken en uitzoeken waarom. Als we iets niet weten, gaat dat natuurlijk ook ook lastiger!

Ralf

Aiii. Net te laat.

Ik zag de 50% actie met amino direct, maar was dus niet de enigste.

Komt deze nog binnen de actie op voorraad of heb ik gewoon domme pech?

Aiii. Net te laat.

Ik zag de 50% actie met amino direct, maar was dus niet de enigste.

Komt deze nog binnen de actie op voorraad of heb ik gewoon domme pech?
De 50% actie loopt aankomende zondag af. Ik verwacht niet meer dat ze voorradig komen tot die tijd!

Ralf

Morgen me eerste wedstrijd! Ben heel diep geweest en uiteindelijk uitgekomen op een vetpercentage van 5.4.
Om het te vieren een leuke bestelling geplaatst
C1942048
B&F iet's extras voor een trouwe klant mag altijd :D
Alvast bedankt voor jullie producten, ze waren een trouwe partner tijdens me cut! :D

Body & Fit, hoelang loopt de Walden Farms promo nog?

Heb woensdag een bestelling geplaatst en laten leveren via kiala maar nu zie ik op de track & trace site deze opmerking:
16/05/2014 09:56
Retourpakket is onderweg naar of aangekomen bij uw verkoper - contacteer de verkoper voor meer info

Wat wil dit juist zeggen ??
Ordernummer C1932733

Juist bestelling gedaan C1942311(voor heel wat euros :-) ) mogelijk voor wat extra samples?? gezien de vele problemen met vorige bestellingen moest ik dit aangeven..
Ook een benieuwd als het dinsdag geleverd word,ben nu toch ruim op tijd!

Geen probleem :) Cocktail is ook een heel goed product :) Ik snap wel dat je een goed antwoord van ons verwacht. En snel ook, want wij reageren eigenlijk altijd heel snel. Dat klopt inderdaad, bij twee shakes is dit 20mg per dag. Extra zink inname naast dit product raden we ook zeker af.

Ik zal voor je achter het aminozuurprofiel van de Afslank Eiwitten aan voor je :) Zodra ik deze heb, stuur ik je het door!

Ralf

Thanks! :)

Per e-mail had ik me aangemeld voor het berichten van Ripped Freak wanneer deze weer op voorraad is.

Nu heb ik echter al 3 maal een e-mail gekregen met de bevestiging dat Ripped Freak weer voorradig is, maar in de webshop zelf staat Ripped Freak nog steeds als niet voorradig en is deze ook niet te bestellen...

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/pharma-freak/ripped-freak/

Enig idee of er iets fout is/gaat? Of wanneer Ripped Freak daadwerkelijk wel te bestellen is?

Morgen me eerste wedstrijd! Ben heel diep geweest en uiteindelijk uitgekomen op een vetpercentage van 5.4.
Om het te vieren een leuke bestelling geplaatst
C1942048
B&F iet's extras voor een trouwe klant mag altijd :D
Alvast bedankt voor jullie producten, ze waren een trouwe partner tijdens me cut! :D
Veel succes vandaag! :wl: Je bestelling is reeds onderweg en zal vandaag uitgeleverd worden. Laat je ons weten hoe het gegaan is?
Body & Fit, hoelang loopt de Walden Farms promo nog?
De Walden Farms promo loopt sowieso tot en met zondag :) Maandag gaan we verder kijken wat we met de actie doen.
Heb woensdag een bestelling geplaatst en laten leveren via kiala maar nu zie ik op de track & trace site deze opmerking:
16/05/2014 09:56
Retourpakket is onderweg naar of aangekomen bij uw verkoper - contacteer de verkoper voor meer info

Wat wil dit juist zeggen ??
Ordernummer C1932733
Ik kan het helaas nu niet controleren voor je. Ik heb mijn collega gevraagd dit uit te zoeken voor je met Kiala. Je zal in de loop van de dag meer informatie ontvangen van mijn collega ;)
Juist bestelling gedaan C1942311(voor heel wat euros :-) ) mogelijk voor wat extra samples?? gezien de vele problemen met vorige bestellingen moest ik dit aangeven..
Ook een benieuwd als het dinsdag geleverd word,ben nu toch ruim op tijd!
Bedankt voor je bestelling :) Ik ga mijn best voor je doen om er iets extra's bij te stoppen!
Per e-mail had ik me aangemeld voor het berichten van Ripped Freak wanneer deze weer op voorraad is.

Nu heb ik echter al 3 maal een e-mail gekregen met de bevestiging dat Ripped Freak weer voorradig is, maar in de webshop zelf staat Ripped Freak nog steeds als niet voorradig en is deze ook niet te bestellen...

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/pharma-freak/ripped-freak/

Enig idee of er iets fout is/gaat? Of wanneer Ripped Freak daadwerkelijk wel te bestellen is?
We hebben wat problemen met de huidige emailsysteem achter de "product is weer voorradig"-mail. Daar wordt hard aan gewerkt. Vandaar het voor kan komen dat er af en toe een foute melding tussen zit. Sorry!

Ralf

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Weekdeals t/m 22-5!
Assault
30 servings voor 22.49!

Creatine
300 gram (2 maand) voor 15.49!

Pure Quinoa
500 gram voor 4.69!

Pure Chiazaad
250 gram voor 3.49!
500 gram voor 6.49!

Ripped!
60 caps voor 11.49!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12.49!

Cocktail
2000 gram voor 29.99!

Perfect Protein
750 gram voor 13.49!
2000 gram voor 29.99!

Snelste bezorging ooit: Gisteren om 21:40u besteld en zojuist pakket afgeleverd :D

die isolate heb ik hier samen met wat agmatine en beta alanine leuke actie was dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven