Graag gedaan. Jij ook bedankt!Gisteren besteld en nu net binnen + alles zat erin, super! Bedankt B&F!

Helaas kan ik verder niets voor je betekenen. Ik heb 5 emmers nagewogen op onze eigen weegschaal. Deze is groot en gaat tot 120kg. Elke verpakking is exact 4 kg. Het kan namelijk nooit zijn dat een product niet de juiste inhoud bevat. Als dat wel het geval was, hadden we waarschijnlijk geen klanten meer.Ik kan je hier inderdaad gelijk in geven. Maar ik zou het de moeite niet vinden dit te doen als het niet zo was. Die persoon vertelde dat spontaan in de kleedkamer dat hij hierdoor naar xxlnutrition is overgeschakeld. En ik had net bestelling binnen dus heb ik die uit nieuwsgierigheid gewogen en er zit gewoon minder in dan zou moeten. Bij mijn caseïne klopte het gewicht dan weer wel. Ik bestel nu al 3-4jaar bij body en fit, ik doe het dus niet even zomaar om een claim te stellen.
Ralf
---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------
Weekdeals t/m 22-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Assault
30 servings voor 22.49!
Creatine
300 gram (2 maand) voor 15.49!
Pure Quinoa
500 gram voor 4.69!
Pure Chiazaad
250 gram voor 3.49!
500 gram voor 6.49!
Ripped!
60 caps voor 11.49!
BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12.49!
Cocktail
2000 gram voor 29.99!
Perfect Protein
750 gram voor 13.49!
2000 gram voor 29.99!

Je bestelling is reeds onderweg en zal vandaag uitgeleverd worden. Laat je ons weten hoe het gegaan is?
Graag gedaan