MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De smoothiemaker die jullie verkopen. is het de Princess Smoothie Maker 212062 of de Princess Smoothie Maker 212063 ?

Zitten paar verschillen in, kun je eens checken op de doos welk type het is ?
Ik ben net thuis :) Ga ik maandag voor je doen. Dan PM ik je even.

Ralf

Vraag. Ik heb een tijd geleden whey bananensmaak gekocht. Er zitten van die zwarte spikkeltjes in de shake. Hoort dat zo? Zo niet, kan het kwaad?

1. De claim voor 22.00 uur besteld, wordt voor 99% van de tijd waar gemaakt. Dat kan ik je beloven. Voor Belgische klanten geldt hier 21.00 uur. Helaas komt het inderdaad ook voor dat het niet lukt, maar je kan er op vertrouwen dat dit in 99% van de gevallen wel lukt. Als zo iets voorvalt, kun je natuurlijk direct jouw ordernummer achter laten hier, dan pakken we dat op. Ongeacht de situatie, belofte maakt schuld. Wij vinden het ook belangrijk om dus deze belofte na te komen.

Mocht er verder nog iets zijn, wij staan klaar om je te helpen!:)

ordernummer C1928166
de 13e besteld om 2146, pas de 15e bezorgd. Is al de tweede keer achter elkaar dat het gebeurd. Best vervelend omdat ik meestal pas laat thuis ben en daardoor laat moet bestellen. Was woensdag vrij dus daarom dinsdag besteld. Helaas alsnog donderdag heen en weer moeten rijden naar het postkantoor vanaf me werk.

Laat anders in ieder geval weten tijdens het bestelproces dat het niet gaat lukken de volgende dag. Dan kan ik er rekening mee houden. En later/ergens anders bestellen.

Kreeg overigens pas donderdag rond het middaguur de e-mail dat mijn bestelling verzonden was.

Nieuwe bestelling geplaats. Zonet even 20euro korting gekregen op mijn walden farms producten!

Zie C1943850

Gelieve er zeker voor te zorgen dat er niks gebroken wordt, en dat de houdbaarheids datum vrij lang is.. ben dit vergeten toevoegen en de details.. De flesjes zijn om te stockeren!

Gisteren om 21.30 een bestelling geplaatst, vanmorgen om 10.30 ontvangen.
De gratis proefverpakking en cadeau zaten bij mij er gewoon bij, maar ik had ze dan ook aangevinkt.

Top service :thumb:

Heb woensdag een bestelling geplaatst en laten leveren via kiala maar nu zie ik op de track & trace site deze opmerking:
16/05/2014 09:56
Retourpakket is onderweg naar of aangekomen bij uw verkoper - contacteer de verkoper voor meer info

Wat wil dit juist zeggen ??
Ordernummer C1932733

Ik kan het helaas nu niet controleren voor je. Ik heb mijn collega gevraagd dit uit te zoeken voor je met Kiala. Je zal in de loop van de dag meer informatie ontvangen van mijn collega ;)

Is hier al verder nieuws over ?

Alvast bedankt.

Vraag. Ik heb een tijd geleden whey bananensmaak gekocht. Er zitten van die zwarte spikkeltjes in de shake. Hoort dat zo? Zo niet, kan het kwaad?
Het komt inderdaad voor dat in sommige Whey shakes zwarte spikkeltjes zitten. Dat kan zeker geen kwaad. Om welk product gaat het exact?
ordernummer C1928166
de 13e besteld om 2146, pas de 15e bezorgd. Is al de tweede keer achter elkaar dat het gebeurd. Best vervelend omdat ik meestal pas laat thuis ben en daardoor laat moet bestellen. Was woensdag vrij dus daarom dinsdag besteld. Helaas alsnog donderdag heen en weer moeten rijden naar het postkantoor vanaf me werk.

Laat anders in ieder geval weten tijdens het bestelproces dat het niet gaat lukken de volgende dag. Dan kan ik er rekening mee houden. En later/ergens anders bestellen.

Kreeg overigens pas donderdag rond het middaguur de e-mail dat mijn bestelling verzonden was.
Ik zie het, ons excuses inderdaad. Doe je me volgende keer direct na de bestelling hier even een privéberichtje :) Dan houd ik het goed voor je in de gaten en stop ik er wat extra's voor je bij ;)
Nieuwe bestelling geplaats. Zonet even 20euro korting gekregen op mijn walden farms producten!

Zie C1943850

Gelieve er zeker voor te zorgen dat er niks gebroken wordt, en dat de houdbaarheids datum vrij lang is.. ben dit vergeten toevoegen en de details.. De flesjes zijn om te stockeren!
Bedankt voor je bestelling :) We gaan er mee aan de slag, dinsdag in huis! We hebben altijd producten met goede THT, dus daar hoef je je zeker geen zorgen over te maken :)
thnx manne, pakketje idd binnen
mooie 2de plaats :D
Nogmaals bedankt voor de goeie supps! Waren eeen helse partner!
Super, klasse hoor! We vinden het leuk je te ondersteunen om zo succes te halen!
Gisteren om 21.30 een bestelling geplaatst, vanmorgen om 10.30 ontvangen.
De gratis proefverpakking en cadeau zaten bij mij er gewoon bij, maar ik had ze dan ook aangevinkt.

Top service :thumb:
:thumbs: Top! Goed weekend!
Is hier al verder nieuws over ?

Alvast bedankt.
Nee, ik ben helaas vandaag niet op het werk, dus kan het niet voor je checken. Ik heb mijn collega van vandaag gevraagd of hij contact met je kan opnemen! Helaas kunnen we in het weekend weinig voor je betekenen, alleen de status checken en eventueel de order opnieuw versturen. Kiala werkt namelijk niet in het weekend. Ik zal er voor zorgen dat je pakket verder geen vertraging oploopt.

Ralf

Het komt inderdaad voor dat in sommige Whey shakes zwarte spikkeltjes zitten. Dat kan zeker geen kwaad. Om welk product gaat het exact?

Het gaat om de whey Perfection bananensmaak.

Offtopic: Respect dat je zelfs op zondagmorgen voor de baas hier vragen aan het beantwoorden bent.

Bedankt voor je bestellingen. Deze gaan we voor je verwerken. Morgen in huis De Whey Perfection Variety Box 2x6 sachets is helaas uitverkocht. Ik verwacht hem op korte termijn niet weer voorradig.
Gisteren alles op tijd toegekomen EN er zit een whey-sample chocolate cookies bij! direct geproeft en de volgende pot wordt dus een chocolate cookie smaak :D

he ralf krijgen jullie ook de supps van rich piana? 'all day u may'

De beloftes die wij op de site zetten, maken wij gewoon waar. Als je het gevoel hebt, dat dat niet zo is, kun je me altijd een privébericht sturen met jouw ordernummer. Dan zoek ik het voor je uit! :) Desalniettemin, ons excuses dat het pakket pas morgen geleverd wordt.

Ralf

Het is niet de eerste keer de afgelopen tijd dat mijn bestelling voor 22.00u niet de volgende dag binnen is.
Paar jaar geleden was het vanzelfsprekend dat het goed ging tegenwoordig durf ik er niet meer vanuit te gaan.
Ook een beetje mijn eigen schuld, moet ik maar eerder bestellen.

bij mij is het laatst ook gebeurd bestelde ik om 21.55 en toen was het niet de volgende dag aangekomen maar de dag daarna.

Het gaat om de whey Perfection bananensmaak.

Offtopic: Respect dat je zelfs op zondagmorgen voor de baas hier vragen aan het beantwoorden bent.
Jij ook bedankt. Graag gedaan :)
Gisteren alles op tijd toegekomen EN er zit een whey-sample chocolate cookies bij! direct geproeft en de volgende pot wordt dus een chocolate cookie smaak :D
Super, goed om te horen. whey perfection blijft genieten he!
he ralf krijgen jullie ook de supps van rich piana? 'all day u may'
Zeker. Zodra deze bschikbaar is voor de Europese markt. Vind je hem bij ons in het assortiment. Uiteraard tegen de scherpste prijs!
Het is niet de eerste keer de afgelopen tijd dat mijn bestelling voor 22.00u niet de volgende dag binnen is.
Paar jaar geleden was het vanzelfsprekend dat het goed ging tegenwoordig durf ik er niet meer vanuit te gaan.
Ook een beetje mijn eigen schuld, moet ik maar eerder bestellen.
bij mij is het laatst ook gebeurd bestelde ik om 21.55 en toen was het niet de volgende dag aangekomen maar de dag daarna.
We zijn in januari geswitch naar een inpaksysteem en ordermanagement. Daardoor hebben we in januari en februari deze belofte niet elkendag waar gemaakt. We zijn continu bezig met verbeteren hiervan en het oude niveau is weer bereikt. Je kan dus vertrouwen op onze service :) alhoewel we dit natuurlijk altijd willen aanbieden!

Ralf

Hoi, wanneer krijgen jullie de quest bar chocolate chunk weer binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven