- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een service van B&F
je had van mij (na je reactie) lekker naar de CENSORD kunnen lopen met je, ik bestel al jaren
ook al vergis ik me gewoon een hele dag...

Wat een service van B&F
je had van mij (na je reactie) lekker naar de CENSORD kunnen lopen met je, ik bestel al jaren
ook al vergis ik me gewoon een hele dag...
Komt granny's apple pie smaak nog terug bij whey perfection? Tis met afstand mijn favoriet.
met dit weer zou ik eigenlijk een B&F proteine ice cream willen hebben =(
Caseïne met ijsklontjes of bevroren ijs in de keukenmachine en een extra scheutje magere yoghurt/kwark/water/iets vloeibaars tot een smeuïge substantie! Voilà, ijs!De Smooze Fruit Ice zijn ook wel een traktatie op zich, dan maar eiwitten uit een andere bron halenmet dit weer zou ik eigenlijk een B&F proteine ice cream willen hebben =(

Daar staan we toch om bekend, we laten niemand stikken. Overal is een oplossing voor![]()
Daar staan we toch om bekend, we laten niemand stikken. Overal is een oplossing voor![]()

We gaan het oplossen, moeten helaas alleen even wachten op PostNL! Ze zouden er vandaag op tijd op terugkomen. We zorgen er in ieder geval voor dat alles morgen binnen is!
Donderdag namiddag een bestelling gedaan. Gisteren (vrijdag) in de late namiddag (5u30) weer mooi afgeleverd.
Wat ik wel jammer vond, is het aantal creapure dat jullie erbij doen als eerste gift.
Tijdens mijn vorige bestelling had ik een andere eerste gift gekozen, en kreeg ik er zo nog eens extra 2 creapure's bij.
Dus ik dacht als ik creapure als gift zou nemen ik er wel een deel zou krijgen. Uiteindelijk er maar 1 gekregen.
Ach ja... Helaas pindakaas zeker.
Vraag over de 24hr Fatburn
24 hr PM: 1 tablet voor het slapen
24 hr Fatburn zorgt dat als je gaat slapen je lichaam maximaal blijft werken. De unieke werking van 24 hr Fatburn staat je slaap niet in de weg. Het helpt je lichaam zelfs heerlijk te ontspannen. Je zult lekker slapen, maximaal verbranden en 's ochtends uitgerust wakker worden.
Samenstelling per tablet
Raspberry Ketone, Green Tea, Acaiberry, Magnesium malaat, Irvinga Gabonensis extract , L-Carnitine, Vitamine B6.
Kan het maximaal vet verbranden worden toegelicht? Op welke manier? Ik slaap wel goed en wordt fit wakker, maar ik heb moeite om überhaupt in slaap te vallen met de blauwe pil. Als het niet meer doet dan een goede nachtrust geven, dan sla ik de nachtpil liever over.
Ik heb steeds niets vernomen hoor over mijn probleem noch van jullie noch van postnl. Wel leuk om te roepen dat het is opgelost hier maar wat is die oplossing dan? Of heb ik iets gemist? Het enige wat ik heb gehoord dat ik een pm zou krijgen.
---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------
?

Body & Fit,
Jullie huismerk 'BCAA Pure Caps' schrijft per dosering 4 capsules voor, dit is echter maar 2000 mg & bereikt lang niet de drempel waarde voor eiwit synthese. Enige uitleg? Voor de gemiddelde krachtsporter, volstaan 6 - 8 capsules dan wel?
Thanks
Zit al meer als een week te wachten op info over en product dat gewoon niet geleverd is, maar wel betaald. Het gaat over bestelling C1989255. Ik heb al verschillende mails gestuurd maar er word gewoon niet op gereageerd. Ik probeer het dus maar eens via deze weg.