Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel plezier op je verjaardag morgen, vergeet niet je cadeau mee te nemen :)
Feliciteer hem maar namens mij.

Bedank Chris zal ik doen, in ieder geval nog iemand die reageert.
Roepen dat het wordt geregeld en vervolgens niet meer reageren slaat nergens op.
Ik heb inmiddels al wat anders gekocht dus probleem is opgelost maar wel jammer dat het zo moet.

Bedank Chris zal ik doen, in ieder geval nog iemand die reageert.

Roepen dat het wordt geregeld en vervolgens niet meer reageren slaat nergens op.

Ik heb inmiddels al wat anders gekocht dus probleem is opgelost maar wel jammer dat het zo moet.

Wat n jarige deze maand, zelf over 2 weken ook jarig weet al wat op mn lijstje staat :)

B&f check je inbox je heb n pm van mij

Zojuist Ripped fatburner van Body & Fit ontvangen. Ik heb moeite met het slikken van grote pillen. Ik had niet gedacht de de capsules zo groot zouden zijn. Weet iemand of B&F zelf of je de capsules ook mag openen en de inhoud met water opdrinken?

Zojuist Ripped fatburner van Body & Fit ontvangen. Ik heb moeite met het slikken van grote pillen. Ik had niet gedacht de de capsules zo groot zouden zijn. Weet iemand of B&F zelf of je de capsules ook mag openen en de inhoud met water opdrinken?

Ja dat is aan jou,
de capsules zijn er voor omdat het waarschijnlijk smerig is ;)

dus doe je ding...

Noem je dat groot?:eek:

Komt er misschien ooit een superfood mix? Dus zonder noten, zonder zaden?

Ja dat is aan jou,
de capsules zijn er voor omdat het waarschijnlijk smerig is ;)

dus doe je ding...

Ja zal idd de reden zijn. Ging mij er meer om of het niet schadelijk is of wat dan ook. Zo niet, dan kan ik uiteraard proberen of ik het naar binnen krijg met water ondanks de smaak.:o

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Ja man! Voor iemand die een soort pillenslikfobie heeft is dat te groot iig;)

Misschien is het gewoon een kwestie van proberen en wennen. Als je het niet probeert gaat het nooit lukken :)

Ben al een eind verder dan eerst ;) Smart multi van B&F krijg ik nu in halfjes doorgeslikt.. Zijn qua grote te vergelijken met Ripped. Maar de capsules kun je natuurlijk niet door midden breken.

Ben al een eind verder dan eerst ;) Smart multi van B&F krijg ik nu in halfjes doorgeslikt.. Zijn qua grote te vergelijken met Ripped. Maar de capsules kun je natuurlijk niet door midden breken.

Weet niet wat je eet als je die caps inneemt, maar als dat iets als yoghurt of kwark is kun je het misschien daarin doen. En dan gewoon weglepelen.

Hoi bodyenfitshop,
Ben nog steeds tevreden over jullie manier van werken. En blijf me soms verbazen over de goeie prijzen. Net weer een order geplaatst C2033248. Nu was ik benieuwd of ik misschien een paar extra sachets insane! kon krijgen. Ben erg benieuwd maar wil hem liever eerst een paar keer geprobeerd hebben voordat ik een volle pot aanschaf. Ook geen probleem als dit niet mogelijk is, dat kan ik namelijk begrijpen.

Mvg.

De foto en omschrijving spreken elkaar inderdaad tegen. Heb het even na gekeken en het zijn de 90gram bars!;)

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Als je even op facebook aangeeft als je de volgende keer besteld doen we er een extra tasty tab bij!;)

Kan het ook via deze topic? Zojuist een nieuwe bestelling geplaats: C2033266

Zittener in jullie : Micellar Casein Perfection cocosnoot

ook stukjes kokos?
en welke smaken ontbreken er nu? en komen die komende week nog op voorraad?

Ik wil graag een nieuwe pot whey perfection bestellen, maar voorheen was er berry blast en dat zou veranderd zijn in bosvruchten maar die zie ik er niet bij staan. Is ie tijdelijk niet beschikbaar?

Beste,

Ik ben een goede klant van jullie.
Toen ik mijn pot whey isolaat opende ( welke ik bestelde op 22 maart).
Merkte ik bij de eerstre slok direkt op dat hij verbitterd, en ik ben helemaal niet kritisch als het op smaak aankomt. Maar hier scheelt toch iets mee!
Is er iets verkeerd met het lot in de smaak cookies en Cream sensation?

Bedankt.

B&F wanneer denken jullie Melatonine 3mg van Optimum Nutrition weer te kunnen leveren?

in need of sleepzz :zzz:

B&F wanneer denken jullie Melatonine 3mg van Optimum Nutrition weer te kunnen leveren?

in need of sleepzz :zzz:

Ik kwam hier exact om dit te vragen :D

En ook: wanneer hebben jullie weer die rashguards van MusclePharm in meerdere maten?

Ik zie dat er weer een supersale is, maar ik vind de producten niet die allemaal in supersale staan.
Enkel sale en weekaanbieding vind ik terug.

Iemand een manier gevonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven