JDonkers
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien ook iets voor jullie om magnesiumblokken (Voor grip) te gaan verkopen?![]()
Staat een grote reklame post op hun site:Bestellingen die maandag voor 22:00 worden gedaan, wanneer kan ik die thuis verwachten, dinsdag of woensdag i.v.m pinksteren
tsss... wristwraps kapot.. stomme plastic troep.. damn maar een paar "echte" besteld. (weinig keus trouwens, dingen lijken ineens wel schaars.. Oh ja, als ik sorteer op prijs hoef ik al die dingen die er toch niet zijn niet bovenaan mijn lijstje te hebben staan)
Ik vind de Dominate een interessant product en volg de aanbiedingen en reviews dan ook nauwgezet.
Het is me opgevallen dat het aantal reviews de afgelopen weken is gedaald van 86 naar 81 naar 77 en dat is op z'n minst opvallend. Zijn jullie de boel aan het manipuleren? Of "slechts" dubbele aan het verwijderen. Hou het betrouwbaar boefjes, Big Brother is watching.
Weet je 100% zeker dat het van de 'shakes' komt ?!
ik zou dat eerst is goed gaan uitsluiten !
en anders zeker een anderen whey gaan halen (proberen)...
succes ermee, groet ree...

je mag niet over je dagelijkse 200mg gaan of je test positief dat weet je toch![]()