Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kwam hier exact om dit te vragen :D

En ook: wanneer hebben jullie weer die rashguards van MusclePharm in meerdere maten?

Regelgeving m.b.t melatonine is verscherpt en daarnaast zijn de supplementen van Optimum Nutrition lastig te verkrijgen de laatste tijd! Ik kan hier dus geen datum voor geven. Persoonlijk acht ik de kans klein dat dit terug komt.

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

B&F:

De NO Xplode is nu in de aanbieding. Maar waarom de mass stack en de combi packen niet? Als je nu alles los haalt ben je goedkoper uit dan dat je de "stacks" haalt. Als 1 van de producten word afgeprijsd moet de rest stacks toch ook worden afgeprijsd?

Het probleem op dit moment is ons back-end, dit is een erg complex en tijdrovend systeem. In de toekomst wordt dit verbeterd en zal de korting waarschijnlijk ook gelden op de stacks.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

BF: komt er in de toekomst ook een isolaat perfection stevia variant?

Die kans acht ik klein omdat de afzet van eiwitten met Stevia (nog) te klein is.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

misschien ook iets voor jullie om magnesiumblokken (Voor grip) te gaan verkopen? :D

Geef ik door aan afdeling inkoop! Thanks :)

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Ik kwam hier exact om dit te vragen :D

En ook: wanneer hebben jullie weer die rashguards van MusclePharm in meerdere maten?

We hebben beetje ruimtegebrek in ons magazijn dus het bestelling van kleding ( kleding neemt vrij veel ruimte in ) staat op een laag pitje.

Ik verwacht dus niet op korte termijn.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Ik vind de Dominate een interessant product en volg de aanbiedingen en reviews dan ook nauwgezet.
Het is me opgevallen dat het aantal reviews de afgelopen weken is gedaald van 86 naar 81 naar 77 en dat is op z'n minst opvallend. Zijn jullie de boel aan het manipuleren? Of "slechts" dubbele aan het verwijderen. Hou het betrouwbaar boefjes, Big Brother is watching.

De regelgeving m.b.t claims op de website is enorm aan het veranderen. We moeten dus reviews met claims bij bepaalde producten weghalen van de NVWA.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

ja,heb het al uitgetest... Ik heb het niet als ik geen shake drink.

We zijn hier niet mee bekend en dit kan eigenlijk ook niet komen door een eiwitshake. Ben je misschien allergisch voor 1 van de ingrediënten?

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Wou even melden dat de mail van B&F over 'tevreden met je bestelling' in m'n spambox van gmail is gekomen en als phishing is gemarkeerd.
Normaal komen ze altijd gewoon binnen. Maar nu net deze keer niet.
Toch ook niets verkeerds gezien aan de mail, en als ik op een product klikte om een review te geven, kwam ik gewoon mooi op de website van B&F uit. En na de review ook direct een kortingscode gekregen.
Weet niet of er nog andere zijn die dit in eens meemaken...

Bedankt, staat genoteerd!

ja, ben lactose intollerant en heb spastische darm maar daarom had ik de isolaat versie al genoemen gehad, of kan deze ook nog problemen veroorzaken mss ??

BF: Ik heb op 04/06 een bestelling geplaatst via vooruitbetaling maar nu kreeg ik eergisteren te horen dat mijn pakket niet verzonden kan worden omdat een bepaalde smaak van een product niet meer op voorraad is.
Zou je dit product ( 06474 Perfection Bar Per doos (12 repen) Chocolate Sensation) toch kunnen meeleveren met eender welke smaak dat jullie hebben want ik ben het wachten een beetje beu :p

Ordernummer: C2022588

alvast bedankt!

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

We hebben beetje ruimtegebrek in ons magazijn dus het bestelling van kleding ( kleding neemt vrij veel ruimte in ) staat op een laag pitje.

Ik verwacht dus niet op korte termijn.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Net een nieuw pand en nu al weer ruimtegebrek :rolleyes:

BF: Ik heb op 04/06 een bestelling geplaatst via vooruitbetaling maar nu kreeg ik eergisteren te horen dat mijn pakket niet verzonden kan worden omdat een bepaalde smaak van een product niet meer op voorraad is.
Zou je dit product ( 06474 Perfection Bar Per doos (12 repen) Chocolate Sensation) toch kunnen meeleveren met eender welke smaak dat jullie hebben want ik ben het wachten een beetje beu :p

Ordernummer: C2022588

alvast bedankt!

Mijn collega neemt contact met je op m.b.t de backorder! Wordt opgelost :)

Eerste bestelling :) c2040254

Pakketje weer binnen :D

Gelijk een flesje ''MuscleMeds Carnivor liquid protein'' geprobeerd. 50 gram eiwitten in een klein flesje. Smaakt erg goed (beetje zuur, zoals een pre workout). Erg duur wel, maar wel eens leuk om geprobeerd te hebben, zeker omdat er alleen eiwitten in zitten :D

Net een nieuw pand en nu al weer ruimtegebrek :rolleyes:

Ja, een enorme luxe :) We groeien enorm als bedrijf en eind van het jaar staat er alweer een uitbreiding aan ons pand op het programma!

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Het is de afgelopen dagen een grote mengelmoes van mensen geweest die DBB opgepakt heeft. Ik kan zo snel je vraag niet terug vinden en mijn collega Lily is onbereikbaar op dit moment.

Wat was je vraag?

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Ja :)

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Zoals gezegd zijn er door vakanties wat wisselingen qua bezetting op DBB. Mocht ik of mijn collega's een vraag over het hoofd zien, excuses!

Even een vraag aan body en fit, leon of diegene die dienst heeft, ik heb zojuist besteld, en zou moeten vermelden over de foute levering van vorige x, maar kon dat nergens doen bij bestellen, kun je ipv korting er niet wat eiwit samples bij doen, is voor mij ook goed, ordernr c2040832, met vr gr jekko ijmuiden klantnr 46767

Super! Ik heb de vraag even uitgezet. Jammer dat er niet echt bronnen bij staan!

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Even een vraag aan body en fit, leon of diegene die dienst heeft, ik heb zojuist besteld, en zou moeten vermelden over de foute levering van vorige x, maar kon dat nergens doen bij bestellen, kun je ipv korting er niet wat eiwit samples bij doen, is voor mij ook goed, ordernr c2040832, met vr gr jekko ijmuiden klantnr 46767

Je order werd al ingepakt, ik heb seintje gegeven voor extraatje maar ik weet niet zeker of dat gelukt is.

ok,bedankt voor info .

hij werkt wel super en hele lekkere smaak,zowel vanille als banaan ,dat is zeker het probleem niet ;)

Bestaat er compleet lactoos vrije whey ??

ok,bedankt voor info .

hij werkt wel super en hele lekkere smaak,zowel vanille als banaan ,dat is zeker het probleem niet ;)

Bestaat er compleet lactoos vrije whey ??

Er bestaat complete lactose vrije isolaat. De dymatize iso 100. Er goed en lekker van smaak maar erg duur. Evenals de syntrax nectar. De fruit smaken zijn volledig melk vrij. Maar ook erg duur.

Er bestaat complete lactose vrije isolaat. De dymatize iso 100. Er goed en lekker van smaak maar erg duur. Evenals de syntrax nectar. De fruit smaken zijn volledig melk vrij. Maar ook erg duur.

die van dymatize heb ik een tijdje gehad, daar had ik het nog erger bij. En veel te duur .
Die van BeF is veel beter dan hoor...

die van dymatize heb ik een tijdje gehad, daar had ik het nog erger bij. En veel te duur .
Die van BeF is veel beter dan hoor...
de iso 100 is lactose vrij. Als je daar ook last van hebt zou het wel eens kunnen zijn dat je niet tegen zoetstoffen kan.

Klopt! En ook onze Green Protein is vrij van lactose :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven