Ik kwam hier exact om dit te vragen
En ook: wanneer hebben jullie weer die rashguards van MusclePharm in meerdere maten?
Regelgeving m.b.t melatonine is verscherpt en daarnaast zijn de supplementen van Optimum Nutrition lastig te verkrijgen de laatste tijd! Ik kan hier dus geen datum voor geven. Persoonlijk acht ik de kans klein dat dit terug komt.
---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------
B&F:
De NO Xplode is nu in de aanbieding. Maar waarom de mass stack en de combi packen niet? Als je nu alles los haalt ben je goedkoper uit dan dat je de "stacks" haalt. Als 1 van de producten word afgeprijsd moet de rest stacks toch ook worden afgeprijsd?
Het probleem op dit moment is ons back-end, dit is een erg complex en tijdrovend systeem. In de toekomst wordt dit verbeterd en zal de korting waarschijnlijk ook gelden op de stacks.
---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------
BF: komt er in de toekomst ook een isolaat perfection stevia variant?
Die kans acht ik klein omdat de afzet van eiwitten met Stevia (nog) te klein is.
---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------
misschien ook iets voor jullie om magnesiumblokken (Voor grip) te gaan verkopen?![]()
Geef ik door aan afdeling inkoop! Thanks

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------
Ik kwam hier exact om dit te vragen
En ook: wanneer hebben jullie weer die rashguards van MusclePharm in meerdere maten?
We hebben beetje ruimtegebrek in ons magazijn dus het bestelling van kleding ( kleding neemt vrij veel ruimte in ) staat op een laag pitje.
Ik verwacht dus niet op korte termijn.
---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------
Ik vind de Dominate een interessant product en volg de aanbiedingen en reviews dan ook nauwgezet.
Het is me opgevallen dat het aantal reviews de afgelopen weken is gedaald van 86 naar 81 naar 77 en dat is op z'n minst opvallend. Zijn jullie de boel aan het manipuleren? Of "slechts" dubbele aan het verwijderen. Hou het betrouwbaar boefjes, Big Brother is watching.
De regelgeving m.b.t claims op de website is enorm aan het veranderen. We moeten dus reviews met claims bij bepaalde producten weghalen van de NVWA.
---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------
ja,heb het al uitgetest... Ik heb het niet als ik geen shake drink.
We zijn hier niet mee bekend en dit kan eigenlijk ook niet komen door een eiwitshake. Ben je misschien allergisch voor 1 van de ingrediënten?
---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------
Wou even melden dat de mail van B&F over 'tevreden met je bestelling' in m'n spambox van gmail is gekomen en als phishing is gemarkeerd.
Normaal komen ze altijd gewoon binnen. Maar nu net deze keer niet.
Toch ook niets verkeerds gezien aan de mail, en als ik op een product klikte om een review te geven, kwam ik gewoon mooi op de website van B&F uit. En na de review ook direct een kortingscode gekregen.
Weet niet of er nog andere zijn die dit in eens meemaken...
Bedankt, staat genoteerd!