- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste bodyenfit graag had ik reactie gehad op het eerdere geposte:
Beste,
Ik ben een goede klant van jullie.
Toen ik mijn pot whey isolaat opende ( welke ik bestelde op 22 maart).
Merkte ik bij de eerstre slok direkt op dat hij verbitterd, en ik ben helemaal niet kritisch als het op smaak aankomt. Maar hier scheelt toch iets mee!
Is er iets verkeerd met het lot in de smaak cookies en Cream sensation?
Bedankt.
Jullie zijn een vaste en goede klant aan het verliezen (€1000 het jaar voor al vele jaren...)
Regelgeving m.b.t melatonine is verscherpt en daarnaast zijn de supplementen van Optimum Nutrition lastig te verkrijgen de laatste tijd! Ik kan hier dus geen datum voor geven. Persoonlijk acht ik de kans klein dat dit terug komt.

Serieus B&F? Krijg ik deze namiddag een mail dat de Chocolade terug binnen is van Walden Farms, wil ik vanavond na het werk bestellen is het weer uitverkocht... Dat is geen service he![]()
)Even wat thumbjes up voor Mass Gainz van iForce Nutrition!
Het resultaat na de 3 emmers die ik inmiddels heb weg-geslobberd vinden jullie in de bijlage![]()

@Bodyenfitshop
Waarom is Berry blast/bosvruchten niet beschikbaar voor whey perfection?
rond 7 uur aangekomen, bestelling is volledig en alles is perfect verlopen, ik ben zeer tevreden met mijn pot whey framboos![]()
Wellicht een logische verklaring voor > productpagina nog niet bijgewerkt (die e-mail die je krijgt wordt dan getriggered door iets anders).
Of hij is er snel doorheen gegaan. Of foutief alert-mailtje gehad, kan gebeuren met die systemen.
Maar serieus, meteen zo posten (zie ik wel vaker), echt drama queen. Je krijgt vast een strak antwoord straks.
(waarom ik reageer? omdat ik ineens mailtjes krijg over het B&F topic, en ik las toch ffe deze zeikpost en dacht ffe reageren)
? 

Dat zijn hele mooie resultaten! Keep it up
---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------
Er staan zoveel smaken in productie op dit moment dat onze producent letterlijk 24/7 aan het door produceren is! De smaak keert binnen 1 a 2 weken terug in ons assortiment!
---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------
Bedankt voor de complimenten!
---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------
Goede gok of heb je verstand van webshops Polo83?
Zulke "foutjes" willen nog wel eens voorkomen. Dit komt waarschijnlijk doordat er een fout wordt gemaakt tijdens het toevoegen van voorraad. Product A komt binnen maar wordt als product B opgeboekt.
Vaak wordt dit binnen 5 minuten rechtgezet maar als product B net toevallig een erg populair product is dan ontstaan zulke situaties.
Excuses voor de verwarring, ik snap dat het vervelend is als je al een langere tijd op een product zit te wachten![]()
2e pot Whey besteld binnen een maand tijd, gaat best hard, sinds ik een broertje heb die het ook wel eens drinkt na een paar pushups...
Trouwens, effe een vraagje. Op de verpakking staat ''28 gram whey met 250ml water''.
Ikzelf hanteer 350ml water, omdat ik het anders net iets te zoet vind waardoor ik moeite ermee krijg het op te drinken. 100 ml meer water zou niks moeten uitmaken neem ik aan?
Dat wordt dus op ebay shoppen. Hopelijk komt het door de douane.

Dat wordt dus op ebay shoppen. Hopelijk komt het door de douane.