Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een grote bestelling gedaan

C2052093

Extra's zijn welkom
Bedankt voor je bestelling. We gaan er direct mee aan de slag :)
Misschien een rare vraag omdat het toch regelmatig voorbijkomt maar is het normaal om nog extra's te vragen bij een bestelling waar al extra's bij zitten? En gebeurt dit vervolgens ook werkelijk?
Vragen mag natuurlijk altijd en de klant is altijd koning. Ons doel: een unieke klantervaring waar we dagelijks kei hard aan werken. Daar hoort snelle levering, cadeaus, scherpste prijzen en absoluut een breed assortiment bij. We hopen dat we jullie dat kunnen bieden. Wat betreft je vraag: Afhankelijk van de bestelgeschiedenis, orderwaarde etc zullen we kijken of we er iets bij kunnen doen. Ook hangt het er af of het pakket al reeds in de orderverzameling zit, aangezien dit bij ons razendsnel gaat in de meeste gevallen. Beloven doen we het niet, want we geven natuurlijk al super vette goodies, samples en andere cadeaus weg. :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling. We gaan er direct mee aan de slag :)

Vragen mag natuurlijk altijd en de klant is altijd koning. Ons doel: een unieke klantervaring waar we dagelijks kei hard aan werken. Daar hoort snelle levering, cadeaus, scherpste prijzen en absoluut een breed assortiment bij. We hopen dat we jullie dat kunnen bieden. Wat betreft je vraag: Afhankelijk van de bestelgeschiedenis, orderwaarde etc zullen we kijken of we er iets bij kunnen doen. Ook hangt het er af of het pakket al reeds in de orderverzameling zit, aangezien dit bij ons razendsnel gaat in de meeste gevallen. Beloven doen we het niet, want we geven natuurlijk al super vette goodies, samples en andere cadeaus weg. :)

Ralf

Bij mij zijn bij de laatste bestelling die super vette goodies , samples of cadeaus vergeten geweest .
Dit is dan ook al de derde keer dat ik het laat weten .
Tot noch toe geen respons gekregen .

Bij mij zijn bij de laatste bestelling die super vette goodies , samples of cadeaus vergeten geweest .
Dit is dan ook al de derde keer dat ik het laat weten .
Tot noch toe geen respons gekregen .
wanneer ze geselecteerd zijn en op je pakbon en factuur staan heb je er natuurlijk gewoon recht op. Deze krijg je dan ook gewoon (mee)geleverd. Als ze er niet op staan,verzenden we ze inderdaad niet mee. Ook elk verzoek op dit forum doen we ons best voor. We hopen dat je begrijpt dat dit ook niet altijd lukt en dus een extraatje is. Zoals min collega ook zei. Stuur ons even een PM met je laatste drie ordernummers. dan kijken we er voor je naar :)

Ralf

Werk zelf in een ICT-omgeving, waar oa. alerts worden verstuurd. En ja daar sluipt wel eens een bugje doorheen, je kunt niet alles testen en niet elk bedrijf heeft professionele testers in dienst.

Daarbij als er nog mensenwerk bij komt kijken, gaat er altijd wel iets mis zo nu en dan. Want kan dus ook nog zijn dat iets ten onrechte als die walden saus is opgevoerd, dus stond het op de site als beschikbaar. Echter later weer hersteld, voordat hij/jij weer thuis achter de computer zat.

Conclusie blijft nog steeds: niet zo overdreven reageren, is altijd een verklaring voor en excuses vanuit BF. Ffe zonder die saus dan maar, rauw, ga je niet dood van ;-).

Ben jij b&f dan?

hey ik heb een vraag over de pure rice powder. is dit nu rijstebloem of is het gewoon zilvervliesrijst.

bvd

Beste B&F

Is er nog sprake van nieuwe smaken voor de Whey Perfection? vb de Pistache, Peanut butter Chocolate,..?
Er waren test samples aangevraagd maar verder heb ik hier over nog niets gehoord..

Alvast erg bedankt :)

Beste B&F

Is er nog sprake van nieuwe smaken voor de Whey Perfection? vb de Pistache, Peanut butter Chocolate,..?
Er waren test samples aangevraagd maar verder heb ik hier over nog niets gehoord..

Alvast erg bedankt :)

Ben ik ook wel benieuwd naar peanut butter lijkt me goddelijk
Of een oerhollandse smaak stroopwafel?
Als jullie testers nodig hebben wil ik wel helpen!

Pistache smaak lijkt me wel erg lekker ;D !

Hebben jullie enig idee wanneer de Oats&Whey Flapjacks van Optimum Nutrition weer voorradig zijn? Vorige keer besteld, en ze zijn zeer goed bevallen!

Jaaaaaa peanutbutter!!!! B&f jullie pindapasta is goddelijk!!!

Pistache smaak lijkt me wel erg lekker ;D !

Om deze reden bestel ik nu speciaal m'n whey hij xxlnutrition of bodylab. Die van xxl is echt bijzonder lekker, maat het zou makkelijker zijn om het ook gewoon bij B&F mee te kunnen bestellen.

Beste B&F Shop. Ik heb jullie deze week een mailtje gestuurd over het feit dat er een gebroken pot pindapasta bij mijn bestelling zat. Ik kreeg vervolgens een mailtje dat jullie binnen 48 uur zouden reageren, maar ik heb nog niets van jullie vernomen, dus probeer ik het even via deze weg. Ik hoop als nog een reactie te krijgen.

Contact nummer : 22875
Order Nummer: C2031611

Bij voorbaat dank!

Groeten Bas

Beste B&F Shop. Ik heb jullie deze week een mailtje gestuurd over het feit dat er een gebroken pot pindapasta bij mijn bestelling zat. Ik kreeg vervolgens een mailtje dat jullie binnen 48 uur zouden reageren, maar ik heb nog niets van jullie vernomen, dus probeer ik het even via deze weg. Ik hoop als nog een reactie te krijgen.

Bij voorbaat dank!

Groeten Bas

Ze antwoorden idd veel sneller via het forum ;-)

mss gemist ergens, maar geen zin om terug te lezen.

Is de chocolate / chocolate cookie niet meer leverbaar in 2.2kg?

Bij voorbaat dank!

Groeten Bas

Basma, dat is vervelend! Kun je mail even kopieren en in de PM doen? Samen met een foto van het kapotte product?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven