- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was geen foutje.. De chocolade stond deze middag wel degelijk te koop op de website. Bij het thuis komen van het werk wou ik bestellen en was deze al weer uitverkocht.

2e pot Whey besteld binnen een maand tijd, gaat best hard, sinds ik een broertje heb die het ook wel eens drinkt na een paar pushups...
Trouwens, effe een vraagje. Op de verpakking staat ''28 gram whey met 250ml water''.
Ikzelf hanteer 350ml water, omdat ik het anders net iets te zoet vind waardoor ik moeite ermee krijg het op te drinken. 100 ml meer water zou niks moeten uitmaken neem ik aan?

of je dat nou met 200ml of met 500ml water drinkt, heeft geen invloed op je hoeveelheid whey want je krijgt nog altijd dezelfde 28 gram whey binnen.
Ik zelf doe altijd 300ml bij 1 schepje omdat mijn voorkeur daar naar gaat dus je kan echt doen wat je wil, het is maar water en van water kan je moeilijk teveel binnenkrijgen![]()
2e pot Whey besteld binnen een maand tijd, gaat best hard, sinds ik een broertje heb die het ook wel eens drinkt na een paar pushups...
Trouwens, effe een vraagje. Op de verpakking staat ''28 gram whey met 250ml water''.
Ikzelf hanteer 350ml water, omdat ik het anders net iets te zoet vind waardoor ik moeite ermee krijg het op te drinken. 100 ml meer water zou niks moeten uitmaken neem ik aan?
Het kan ook zijn dat er een paar retour zijn gekomen. Deze worden opgeboekt en vervolgens wordt iedereen gemaild. Deze "bug" is bekend en komt te vervallen bij ons nieuwe systeem.
Dat dacht ik al, maar wou het effe zeker weten.
Idd, als je logisch nadenkt komt het daar op neer.
Komt de mass perfection mango peach weer op vooraad? Mag voor mn verjaardag over 1,5 week leuk pakketje shoppen![]()
ik sta op het punt een bestelling te doen, ik zoek echter nog een post workout shake met creatine,bcaa, eiwitten, dextrose enz. Een beetje ter vervanging van mijn dagelijks crea mono die nu leeg is. Om toch dat pijl omhoog te houden. Wat raden jullie mij aan?
Net mn bestelling gedaan C2050330
Kunnen jullie ervoor zorgen dat er extra samples inzitten? Er was namelijk geen vak met mededelingen meer.. en dit is mij al 3x beloofd zonder er iets van te zien.
Alvast bedankt !
Misschien een rare vraag omdat het toch regelmatig voorbijkomt maar is het normaal om nog extra's te vragen bij een bestelling waar al extra's bij zitten? En gebeurt dit vervolgens ook werkelijk?