MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt de mass perfection mango peach weer op vooraad? Mag voor mn verjaardag over 1,5 week leuk pakketje shoppen :)

Het was geen foutje.. De chocolade stond deze middag wel degelijk te koop op de website. Bij het thuis komen van het werk wou ik bestellen en was deze al weer uitverkocht.

Het kan ook zijn dat er een paar retour zijn gekomen. Deze worden opgeboekt en vervolgens wordt iedereen gemaild. Deze "bug" is bekend en komt te vervallen bij ons nieuwe systeem.

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Ik ben opzoek naar smaakloze bcaa's.. Linkje?

BCAA Pure hebben geen smaak. Het is wel erg bitter en waarschijnlijk even wennen :)

2e pot Whey besteld binnen een maand tijd, gaat best hard, sinds ik een broertje heb die het ook wel eens drinkt na een paar pushups... :roflol:

Trouwens, effe een vraagje. Op de verpakking staat ''28 gram whey met 250ml water''.
Ikzelf hanteer 350ml water, omdat ik het anders net iets te zoet vind waardoor ik moeite ermee krijg het op te drinken. 100 ml meer water zou niks moeten uitmaken neem ik aan?

of je dat nou met 200ml of met 500ml water drinkt, heeft geen invloed op je hoeveelheid whey want je krijgt nog altijd dezelfde 28 gram whey binnen.

Ik zelf doe altijd 300ml bij 1 schepje omdat mijn voorkeur daar naar gaat dus je kan echt doen wat je wil, het is maar water en van water kan je moeilijk teveel binnenkrijgen :D

Dat dacht ik al, maar wou het effe zeker weten.

of je dat nou met 200ml of met 500ml water drinkt, heeft geen invloed op je hoeveelheid whey want je krijgt nog altijd dezelfde 28 gram whey binnen.

Ik zelf doe altijd 300ml bij 1 schepje omdat mijn voorkeur daar naar gaat dus je kan echt doen wat je wil, het is maar water en van water kan je moeilijk teveel binnenkrijgen :D

Idd, als je logisch nadenkt komt het daar op neer.

2e pot Whey besteld binnen een maand tijd, gaat best hard, sinds ik een broertje heb die het ook wel eens drinkt na een paar pushups... :roflol:

Trouwens, effe een vraagje. Op de verpakking staat ''28 gram whey met 250ml water''.

Ikzelf hanteer 350ml water, omdat ik het anders net iets te zoet vind waardoor ik moeite ermee krijg het op te drinken. 100 ml meer water zou niks moeten uitmaken neem ik aan?

Is een slechts richtlijn... Ik doe meestal 1 dikke scoop (30-35gram) met 250ml melk

Het kan ook zijn dat er een paar retour zijn gekomen. Deze worden opgeboekt en vervolgens wordt iedereen gemaild. Deze "bug" is bekend en komt te vervallen bij ons nieuwe systeem.

Werk zelf in een ICT-omgeving, waar oa. alerts worden verstuurd. En ja daar sluipt wel eens een bugje doorheen, je kunt niet alles testen en niet elk bedrijf heeft professionele testers in dienst.

Daarbij als er nog mensenwerk bij komt kijken, gaat er altijd wel iets mis zo nu en dan. Want kan dus ook nog zijn dat iets ten onrechte als die walden saus is opgevoerd, dus stond het op de site als beschikbaar. Echter later weer hersteld, voordat hij/jij weer thuis achter de computer zat.

Conclusie blijft nog steeds: niet zo overdreven reageren, is altijd een verklaring voor en excuses vanuit BF. Ffe zonder die saus dan maar, rauw, ga je niet dood van ;-).

Ik gebruikte eerst altijd amino direct maar omdat dit niet leverbaar was heb ik nu eens premium amino gepakt en de smaak is zo lekker!! Dat staat bij elk b&f product.. maar nu is het écht heerlijk :) Veel lekkerder dan amino direct; en ook minder plakkerig.

C2049495 bestellinkje geplaatst.

ik sta op het punt een bestelling te doen, ik zoek echter nog een post workout shake met creatine,bcaa, eiwitten, dextrose enz. Een beetje ter vervanging van mijn dagelijks crea mono die nu leeg is. Om toch dat pijl omhoog te houden. Wat raden jullie mij aan?

ik sta op het punt een bestelling te doen, ik zoek echter nog een post workout shake met creatine,bcaa, eiwitten, dextrose enz. Een beetje ter vervanging van mijn dagelijks crea mono die nu leeg is. Om toch dat pijl omhoog te houden. Wat raden jullie mij aan?

Magnificent voldoet eigenlijk aan al je eisen behalve aan de eiwitten. Je zou dit kunnen opvangen door dit zelf toe te voegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Net mn bestelling gedaan C2050330

Kunnen jullie ervoor zorgen dat er extra samples inzitten? Er was namelijk geen vak met mededelingen meer.. en dit is mij al 3x beloofd zonder er iets van te zien.

Alvast bedankt !

Weer een flinke bestelling geplaats :) als student moet ik echt sparen hiervoor haha
Extra's natuurlijk altijd welkom ;)
Ordernummer C2050538

Beste b&f vandaag is men bestelling toegekomen .
Maar geen van de 2 cadeaus zat er bij :s .
Enkel hetgeen ik besteld had .
eerste keer dat ik dit tegenkom .

Net mn bestelling gedaan C2050330

Kunnen jullie ervoor zorgen dat er extra samples inzitten? Er was namelijk geen vak met mededelingen meer.. en dit is mij al 3x beloofd zonder er iets van te zien.

Alvast bedankt !

Het is mij niet gelukt om hier iets bij te voegen omdat je order al was ingepakt. Stuur anders even een DM met de geschiedenis van wat er mis gelopen is en dan kijk ik even naar een oplossing. Ralf is op vakantie dus ik ken de voorgeschiedenis niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Net een grote bestelling gedaan

C2052093

Extra's zijn welkom

Misschien een rare vraag omdat het toch regelmatig voorbijkomt maar is het normaal om nog extra's te vragen bij een bestelling waar al extra's bij zitten? En gebeurt dit vervolgens ook werkelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven