AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja

B&F, wat is juist het verschil tussen 'Magnificent' en 'nr 1'?
In de beschrijving staat dat je nr 1 juist voor en Magnificent direct na de training moet nemen.
Maar beide bevatten toch peptopro wat je best na de training kan nemen...

Hoe zien jullie een pre-workout (bv insane) hierbij passen?

Zouden jullie misschien naar mijn vraag willen kijken? Betreft wanneer de Whey&Oats bars van On weer op voorraad komen?

Optimum Nutrition doet erg moeilijk, ze hebben een nieuwe eigenaar. Het kan nog wel even duren voordat we deze op voorraad hebben!

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

B&F, wat is juist het verschil tussen 'Magnificent' en 'nr 1'?
In de beschrijving staat dat je nr 1 juist voor en Magnificent direct na de training moet nemen.
Maar beide bevatten toch peptopro wat je best na de training kan nemen...

Hoe zien jullie een pre-workout (bv insane) hierbij passen?

Magnificent en nr1 zijn beide ontwikkeld ter ondersteuning van de spieropbouw. Een eigen ‘blend’ die elkaar goed aanvullen. Pepto pro is voor herstel en wordt daarom aangeraden na de training.

Tijdens een training worden de spieren belast en het is dan heel goed als in het lichaam al de juiste voedingsstoffen zijn om deze belasting en schade aan de spieren direct te helpen herstellen.

Een pre workout past hier prima bij, dit zorgt voor een verhoogd energieniveau wat je tijdens de training net dat beetje extra kan geven!

Magnificent en nr1 zijn beide ontwikkeld ter ondersteuning van de spieropbouw. Een eigen ‘blend’ die elkaar goed aanvullen. Pepto pro is voor herstel en wordt daarom aangeraden na de training.

Tijdens een training worden de spieren belast en het is dan heel goed als in het lichaam al de juiste voedingsstoffen zijn om deze belasting en schade aan de spieren direct te helpen herstellen.

Een pre workout past hier prima bij, dit zorgt voor een verhoogd energieniveau wat je tijdens de training net dat beetje extra kan geven!

Vooruit dan maar. Alle 3 maar eens besteld ;)
Eens zien wat het geeft. Nog nooit eerder een pre-workout gebruikt, en nog nooit eerder de nr.1 en magnificent gehad. Maar eens voor de huismerken gaan...

Order:C2060613 (wat extra's mag altijd :p)

Komt door de hogere dosis Leucine volgens mij. Heb eens leucine pure gehad en dan smaakt echt je hele shake ****ing ranzig.

Ik heb die BCAA Pure van B&F, die shit is echt smerig en mengt totaal niet. Blijft allemaal bovenop liggen.
Tenzij je het met whey mixed (of vruchtensap/frisdrank, maar wil geen suikers). Maar eigenlijk is het zonde van je whey smaak..

Heeft iemand voor mij een tip welke BCAA's goed te zuipen zijn? Capsules heb ik voorheen gehad, maar die zijn dan weer zwaar laag gedoseerd waardoor je er tig moet slikken.

Iemand ervaring met deze die Tavi Castro gebruikt: http://youtu.be/0T6Az5EpsXs?t=12m47s
Hij maakt gewoon een hele kan ermee en drinkt er af en toe van, lijkt me ook wel handig

Ik heb die BCAA Pure van B&F, die shit is echt smerig en mengt totaal niet. Blijft allemaal bovenop liggen.
Tenzij je het met whey mixed (of vruchtensap/frisdrank, maar wil geen suikers). Maar eigenlijk is het zonde van je whey smaak..

Heeft iemand voor mij een tip welke BCAA's goed te zuipen zijn? Capsules heb ik voorheen gehad, maar die zijn dan weer zwaar laag gedoseerd waardoor je er tig moet slikken.

Iemand ervaring met deze die Tavi Castro gebruikt: http://youtu.be/0T6Az5EpsXs?t=12m47s
Hij maakt gewoon een hele kan ermee en drinkt er af en toe van, lijkt me ook wel handig

Die van Dedicated zijn lekker! Daarnaast vind ik persoonlijk de smaak Exotic van Body & Fit ook wel goed.

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Oehh lijkt me wel lekker eigenlijk!!

Ik wil best 5 kortingscodes voor dit product weggeven. Ik kies 5 getallen tussen de 1-100 en kies om 22.00 5 winnaars. Dan zie ik de reviews wel tegemoet!

die van dedicated zijn lekker! Daarnaast vind ik persoonlijk de smaak exotic van body & fit ook wel goed.

---------- toegevoegd om 13:40 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

ik wil best 5 kortingscodes voor dit product weggeven. Ik kies 5 getallen tussen de 1-100 en kies om 22.00 5 winnaars. Dan zie ik de reviews wel tegemoet!

13!

die van dedicated zijn lekker! Daarnaast vind ik persoonlijk de smaak exotic van body & fit ook wel goed.

---------- toegevoegd om 13:40 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

ik wil best 5 kortingscodes voor dit product weggeven. Ik kies 5 getallen tussen de 1-100 en kies om 22.00 5 winnaars. Dan zie ik de reviews wel tegemoet!

18:)

5 omdat nederland 5x gescoord heeft!

29

87

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Die van Dedicated zijn lekker! Daarnaast vind ik persoonlijk de smaak Exotic van Body & Fit ook wel goed.

Vind die best prijzig voor 30 doseringen, is er geen goedkopere lekkere variant? Zit er voldoende Glutamine in om de losse L-Glutamine weg te laten?

Hoe is deze?
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/olimp-supplements/bcaa-xplode/?sqr=bcaa&

En deze van smaak?
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/body-fit-sportsnutrition/bcaa-glutamine-en-leucine/

Laatst bewerkt:

77 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven