NoBread4Me
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste B&F Shop. Ik heb jullie deze week een mailtje gestuurd over het feit dat er een gebroken pot pindapasta bij mijn bestelling zat. Ik kreeg vervolgens een mailtje dat jullie binnen 48 uur zouden reageren, maar ik heb nog niets van jullie vernomen, dus probeer ik het even via deze weg. Ik hoop als nog een reactie te krijgen.
Contact nummer : 22875
Order Nummer: C2031611
Bij voorbaat dank!
Groeten Bas

wanneer ze geselecteerd zijn en op je pakbon en factuur staan heb je er natuurlijk gewoon recht op. Deze krijg je dan ook gewoon (mee)geleverd. Als ze er niet op staan,verzenden we ze inderdaad niet mee. Ook elk verzoek op dit forum doen we ons best voor. We hopen dat je begrijpt dat dit ook niet altijd lukt en dus een extraatje is. Zoals min collega ook zei. Stuur ons even een PM met je laatste drie ordernummers. dan kijken we er voor je naar
Ralf
Zo zijn ze tegenwoordig meer en meer, lang wachten op een antwoord, als je er a een krijgt. Een tip ga naar een van de concurrenten![]()

Zo zijn ze tegenwoordig meer en meer, lang wachten op een antwoord, als je er a een krijgt. Een tip ga naar een van de concurrenten![]()
Basma, dat is vervelend! Kun je mail even kopieren en in de PM doen? Samen met een foto van het kapotte product?
En jij bent zeker promoter van één van de concurrenten? B&F is altijd top!
Volgens ergogenics blijkt leucine echt een super geweldig goed werkende anti katabool te zijn. is dit goeie handel? merken jullie hier wat van? of merkje nix?
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/leucine/body-fit-sportsnutrition/leucine-pure/
Volgens ergogenics blijkt leucine echt een super geweldig goed werkende anti katabool te zijn. is dit goeie handel? merken jullie hier wat van? of merkje nix?
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/leucine/body-fit-sportsnutrition/leucine-pure/
?mss gemist ergens, maar geen zin om terug te lezen.
Is de chocolate / chocolate cookie niet meer leverbaar in 2.2kg?
mss gemist ergens, maar geen zin om terug te lezen.
Is de chocolate / chocolate cookie niet meer leverbaar in 2.2kg?
Hallo,dit was een eenmalige actie en zal dus niet weer op voorraad komen.Bodyenfit, wanneer hebben jullie de unstoppable sachet pack weer op voorraad?
Hallo, de berry blast is momenteel niet op voorraad, cherry summerfruit is niet hetzelfde.Ik zou graag de berry blast whey bestellen van b&f maar zie hem niet in de lijst staan is dit soms de cherry summerfruit smaak?

Ga er even voor je achteraan, laat het je nog even weten!Zouden jullie misschien naar mijn vraag willen kijken? Betreft wanneer de Whey&Oats bars van On weer op voorraad komen?