XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bestelling bij jullie geplaatst, geen enkele mail ontvangen. Keek net even in ongewenste e-mail en daar kwam ie tevoorschijn. Gebruik overigens g-mail. Wellicht dat jullie hier wat aan kunnen doen voor toekomstige klanten? Zorgt wellicht voor verwarring.

Beste B&F Shop. Ik heb jullie deze week een mailtje gestuurd over het feit dat er een gebroken pot pindapasta bij mijn bestelling zat. Ik kreeg vervolgens een mailtje dat jullie binnen 48 uur zouden reageren, maar ik heb nog niets van jullie vernomen, dus probeer ik het even via deze weg. Ik hoop als nog een reactie te krijgen.

Contact nummer : 22875
Order Nummer: C2031611

Bij voorbaat dank!

Groeten Bas

Zo zijn ze tegenwoordig meer en meer, lang wachten op een antwoord, als je er a een krijgt. Een tip ga naar een van de concurrenten ;)

wanneer ze geselecteerd zijn en op je pakbon en factuur staan heb je er natuurlijk gewoon recht op. Deze krijg je dan ook gewoon (mee)geleverd. Als ze er niet op staan,verzenden we ze inderdaad niet mee. Ook elk verzoek op dit forum doen we ons best voor. We hopen dat je begrijpt dat dit ook niet altijd lukt en dus een extraatje is. Zoals min collega ook zei. Stuur ons even een PM met je laatste drie ordernummers. dan kijken we er voor je naar :)

Ralf

Thx hiervoor ik zal jullie een pb schrijven aangezien ik enkel de laatste terug vind :s mss met mijn klantnummer dat jullie wat meer zijn ?

Zo zijn ze tegenwoordig meer en meer, lang wachten op een antwoord, als je er a een krijgt. Een tip ga naar een van de concurrenten ;)

Dit is onze eerste bestelling waarover ik niet tevreden ben. Ik heb nog altijd vertrouwen in b&f! ;)

Basma, dat is vervelend! Kun je mail even kopieren en in de PM doen? Samen met een foto van het kapotte product?

Hey,

Heb een bestelling geplaatst maar heb geen enkele sample aangeklikt, vergeten...

Moest je het nog lukken om er iets te laten bij steken van samples zou leuk zijn. ( geen shakebekers aub)

Indien je het niet lukt, geen probleem, mijn domme fout, te snel bestelt en nix aangeklikt.

Shit happens.

OrdernummerC2056542 Klantnummer9493

En jij bent zeker promoter van één van de concurrenten? B&F is altijd top!

Neen, jonge man ik ben jaren tevreden geweest, erg tevreden. Maar de goede Service is de laatste 2 jaar naar snelle en mindere service gegaan. Ik betaal persoonlijk liever ietje meer waarvan ik 100 procent zeker ben. Als je mijn post doorneemt over de laatste jaren zal je zeker zien dat ik tevreden was VROEGER. Maar dat als je een concurrent probeert zal je zien dat de kwaliteit en service van de huismerken hoger is, bij zowel xxl als power supplement is. En dat is mijn persoonlijke mening, heb nergens aandelen of dergelijke...
Mijn datum actief van 2005 kan dit ook bevestigen dat ik geen troll ben.

Is toch al lang bekend dat BCAAs (waaronder leucine valt) anti katabool zijn

Bodyenfit, wanneer hebben jullie de unstoppable sachet pack weer op voorraad?

mss gemist ergens, maar geen zin om terug te lezen.

Is de chocolate / chocolate cookie niet meer leverbaar in 2.2kg?

Ik neem aan dat je de whey perfection 2.2kg bedoeld?
Deze is inderdaad niet leverbaar. Hij is besteld maar we wachten nog tot hij geleverd word!

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Bodyenfit, wanneer hebben jullie de unstoppable sachet pack weer op voorraad?
Hallo,dit was een eenmalige actie en zal dus niet weer op voorraad komen.

Ik zou graag de berry blast whey bestellen van b&f maar zie hem niet in de lijst staan is dit soms de cherry summerfruit smaak?

Zouden jullie misschien naar mijn vraag willen kijken? Betreft wanneer de Whey&Oats bars van On weer op voorraad komen?

Zoals gevraagd, heb een PM gestuurd met de gevraagde info/foto betreffende C2051478.
Nog geen antwoord gehad.
Is te zien dat Ralf op vakantie is...

Ik zou graag de berry blast whey bestellen van b&f maar zie hem niet in de lijst staan is dit soms de cherry summerfruit smaak?
Hallo, de berry blast is momenteel niet op voorraad, cherry summerfruit is niet hetzelfde.
Wel is de cherry summerfruit fris van smaak lekker voor in de zomer ;)

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Zouden jullie misschien naar mijn vraag willen kijken? Betreft wanneer de Whey&Oats bars van On weer op voorraad komen?
Ga er even voor je achteraan, laat het je nog even weten!

mijn voorraad

..

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

17pcp3.jpg

Is het normaal dat het product 'BCAA 4:1:1' zo slecht ruikt en slecht smaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven