XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
die van dedicated zijn lekker! Daarnaast vind ik persoonlijk de smaak exotic van body & fit ook wel goed.

---------- toegevoegd om 13:40 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

ik wil best 5 kortingscodes voor dit product weggeven. Ik kies 5 getallen tussen de 1-100 en kies om 22.00 5 winnaars. Dan zie ik de reviews wel tegemoet!

39

Die van Dedicated zijn lekker! Daarnaast vind ik persoonlijk de smaak Exotic van Body & Fit ook wel goed.

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Ik wil best 5 kortingscodes voor dit product weggeven. Ik kies 5 getallen tussen de 1-100 en kies om 22.00 5 winnaars. Dan zie ik de reviews wel tegemoet!

21 jonghu

12

die van dedicated zijn lekker! Daarnaast vind ik persoonlijk de smaak exotic van body & fit ook wel goed.

---------- toegevoegd om 13:40 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

ik wil best 5 kortingscodes voor dit product weggeven. Ik kies 5 getallen tussen de 1-100 en kies om 22.00 5 winnaars. Dan zie ik de reviews wel tegemoet!

84

88

In jullie whey isolaat zit wel degelijk lactose in. In de productomschrijving staat van niet. Ben onlangs vernomen dat ik een lactose-intolerantie heb en wanneer ik 2 shakes whey isolaat drink krijg ik wel degelijk de symptomen die ik heb wanneer ik melk of yoghurt drink.

Zou toch oppassen hiermee aangezien de waarde van lactose misschien wel zeer laag is, maar mensen die er gevoelig voor zijn, kunnen hier slecht op reageren.

Iemand ervaring met protein fluff maken van B&F Micellar casein? Ergens anders werd Optimum nutrition aangeraden omdat deze goed dik word na kloppen. Hoe is dit met B&F huismerk?

Laatst bewerkt:
99

19

In jullie whey isolaat zit wel degelijk lactose in. In de productomschrijving staat van niet. Ben onlangs vernomen dat ik een lactose-intolerantie heb en wanneer ik 2 shakes whey isolaat drink krijg ik wel degelijk de symptomen die ik heb wanneer ik melk of yoghurt drink.

Zou toch oppassen hiermee aangezien de waarde van lactose misschien wel zeer laag is, maar mensen die er gevoelig voor zijn, kunnen hier slecht op reageren.

Dat is vervelend! Excuses voor het ongemak. Op de website staat vermeld dat het product nagenoeg lactose vrij is, oftewel niet helemaal.

Als je eerlijk zou zijn zou je wel zeggen dat dat een rare woordkeuze is om te zeggen dat er wel lactose in zit, maar niet veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven