XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een beetje een griepje te pakken en ga dus vanavond vroeg op bed. Morgen 09.00 maak ik de winnaars bekend en meedoen kan dan ook tot 8.30!

3
hAlL0

• Like
Waarderingen: mat
Wat is er aan de hand met mijn bestelling :o
Ordernummer: C2053514

Heb mijn bestelling vrijdagmiddag rond 12:00 gedaan, in de hoop dat ik deze cadeau kon doen voor een verjaardag dat over een half uur begint.. Nu maar een enveloppe met centjes gedaan.. ;D

Wat is er aan de hand met mijn bestelling :o
Ordernummer: C2053514

Heb mijn bestelling vrijdagmiddag rond 12:00 gedaan, in de hoop dat ik deze cadeau kon doen voor een verjaardag dat over een half uur begint.. Nu maar een enveloppe met centjes gedaan.. ;D

Je order is vrijdagmiddag gewoon ingepakt en opgestuurd, ik snap ook niet waarom deze niet verwerkt is. Mocht de status morgen nog niet veranderen laat het me dan even via een PM weten dan ga ik er direct achteraan.

Ik kan namelijk nu niet meer contact opnemen met PostNL om te vragen wat er aan de hand is.

Dit is een hele goede website en snel ook ben er erg tevrede mee heb al deze week anabolic zma + een paar pump pillen besteld gewoon topie !

Weer bestelling geplaatst
OrdernummerC2063446 kan er nog iets extra in?
Thx

Iemand ervaring met protein fluff maken van B&F Micellar casein? Ergens anders werd Optimum nutrition aangeraden omdat deze goed dik word na kloppen. Hoe is dit met B&F huismerk?

Gebruikt bij Micellar Casein Cookies & Cream, Choco Coco Bounty en Chocolate Cookie. Werken allen goed, wel ijs toevoegen uiteraard.

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

13

Ik zie dat de Proffesional Mass Gainer in de aanbieding is van €29.90 voor €29.99. Goeie deal ;)

Misschien even aanpassen?

45!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven