Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van Dedicated zijn lekker! Daarnaast vind ik persoonlijk de smaak Exotic van Body & Fit ook wel goed.
---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------
Ik wil best 5 kortingscodes voor dit product weggeven. Ik kies 5 getallen tussen de 1-100 en kies om 22.00 5 winnaars. Dan zie ik de reviews wel tegemoet!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Getal 4:
Niemand had dit getal. Zowel TotalScream als Bappi zaten er 1 van af dus beide winnen een code.
Getal 14:
Polotraxx
Getal 86:
Stefanovic met getal 87 en Hoody met 88 winnen een code
Getal 73:
Beavershots zat het dichtsbij met 77
Getal 53:
Standbynick & Woekkes zaten er beide 2 van af ( 55 en 51 )
Om het zo eerlijk mogelijk te houden geef ik dus een paar extra codes weg. Winnen alle winnaars mij even een PM sturen? Maak ik een product code aan. Deze kan dus niet gecombineerd worden met een andere kortingscode.

Getal 86:
Stefanovic met getal 87 en Hoody met 88 winnen een code
.

Bedoel je deze van B&F?
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozu...ition/ultra-micronized-bcaa-poeder/?sqr=bcaa&
Wat zou je aanraden, bovenstaande halen + deze
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozu...it-sportsnutrition/l-glutamine/?sqr=glutamin&
Of deze
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozu...tion/bcaa-glutamine-en-leucine/?sqr=bcaa glu&
Qua smaak, werking en prijs.
Ik zie dat de Proffesional Mass Gainer in de aanbieding is van €29.90 voor €29.99. Goeie deal
Misschien even aanpassen?
Jeeeuj
---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------
Door alle posts met getallen is deze vraag misschien ontglipt, iemand een suggestie?
Al sinds 22 mei met volle verheuging aan het wachten op de smaak cassein straciatella, nu wel enig idee over wanneer hij komt?
Winnaars gefeliciteerd!Om het zo eerlijk mogelijk te houden geef ik dus een paar extra codes weg. Winnen alle winnaars mij even een PM sturen? Maak ik een product code aan. Deze kan dus niet gecombineerd worden met een andere kortingscode.
Helemaal mee eens!Vind dit wel super leuk, moeten jullie meer doen!!!![]()
bij de nieuwe whey isolaat crispy staat dat het fantastisch van smaak is, alleen er staat geen smaak bij vermeld? iemand al ervaring met dit nieuwe product

bij de nieuwe whey isolaat crispy staat dat het fantastisch van smaak is, alleen er staat geen smaak bij vermeld? iemand al ervaring met dit nieuwe product
Gisteren ruim voor 21h een bestelling gedaan.
Kun je Es' nagaan waar het pakket is want volgens track trace wordt ie nog voorbereid ... ?
kun je die even PM'en.Wanneer verwachten jullie de mass perfection mango peach weer opvoorraad?
en de micaller casein in chocolade caramel weer?
Order geplaatst C2065711, ben vooral benieuwd naar de Casein Witte Chocolade. Toevallig ervaring mee?
Hadden jullie niet eerst ook low carb protein bars? Kon ze niet vinden op de site.
Als er protein bars als sample bij mogen graag, wil deze namelijk een keer proberen.
We gaan binnenkort de zoekfunctie uitbreiden met filters op bijv. allergieën en low-carb / glutenvrij e.d. Perfection bars en Smart bar zijn o.a low carb. Daarnaast zijn er van andere merken ook nog veel te vindenWe gaan binnenkort de zoekfunctie uitbreiden met filters op bijv. allergieën en low-carb / glutenvrij e.d.
We hebben geen samples liggen van repen, het is simpelweg te duur om te dit maken dus daarom zie je het bijna bij geen enkele producent. Als er dozen stuk gaan worden die intern verkocht of in de budgethoek gestopt bij ons pand in Heerenveen.