AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van Dedicated zijn lekker! Daarnaast vind ik persoonlijk de smaak Exotic van Body & Fit ook wel goed.

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Ik wil best 5 kortingscodes voor dit product weggeven. Ik kies 5 getallen tussen de 1-100 en kies om 22.00 5 winnaars. Dan zie ik de reviews wel tegemoet!

78

omdat er 78gr puur whey isolaat in zit:eek:

28

Nou ja, dan maar 69.....favoriete getal ;)

47

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Getal 4:

Niemand had dit getal. Zowel TotalScream als Bappi zaten er 1 van af dus beide winnen een code.

Getal 14:

Polotraxx

Getal 86:

Stefanovic met getal 87 en Hoody met 88 winnen een code

Getal 73:

Beavershots zat het dichtsbij met 77

Getal 53:

Standbynick & Woekkes zaten er beide 2 van af ( 55 en 51 )

Om het zo eerlijk mogelijk te houden geef ik dus een paar extra codes weg. Winnen alle winnaars mij even een PM sturen? Maak ik een product code aan. Deze kan dus niet gecombineerd worden met een andere kortingscode.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Getal 4:

Niemand had dit getal. Zowel TotalScream als Bappi zaten er 1 van af dus beide winnen een code.

Getal 14:

Polotraxx

Getal 86:

Getal 73:

Beavershots zat het dichtsbij met 77

Getal 53:

Standbynick & Woekkes zaten er beide 2 van af ( 55 en 51 )

Om het zo eerlijk mogelijk te houden geef ik dus een paar extra codes weg. Winnen alle winnaars mij even een PM sturen? Maak ik een product code aan. Deze kan dus niet gecombineerd worden met een andere kortingscode.

Verdorie!!!
Hopelijk meer geluk op de euromillions vanavond.

Vind dit wel super leuk, moeten jullie meer doen!!! ;)

Getal 86:

.

Jeeeuj :D

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Door alle posts met getallen is deze vraag misschien ontglipt, iemand een suggestie?

Ik zie dat de Proffesional Mass Gainer in de aanbieding is van €29.90 voor €29.99. Goeie deal ;)

Misschien even aanpassen?

Danku!

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Jeeeuj :D

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Door alle posts met getallen is deze vraag misschien ontglipt, iemand een suggestie?

Mijn collega heeft het onderste product net getest en was er zeer over te spreken. Ik heb specifiek gevraagd wat hij van de smaak vond en deze vond hij boven verwachting goed ( hij had weinig hoop voor de smaak)!

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Al sinds 22 mei met volle verheuging aan het wachten op de smaak cassein straciatella, nu wel enig idee over wanneer hij komt?

Klopt, doordat er opeens veel smaken whey perfection en afslank eiwit waren uitverkocht hebben we daaraan de prioriteit gegeven.

Mijn collega zegt dat hij deze smaak binnen 2-3 weken weer verwacht, waarschijnlijk eind volgende week al.

Wanneer verwachten jullie de mass perfection mango peach weer opvoorraad?
en de micaller casein in chocolade caramel weer?

Gisteren ruim voor 21h een bestelling gedaan.
Kun je Es' nagaan waar het pakket is want volgens track trace wordt ie nog voorbereid ... ?

bij de nieuwe whey isolaat crispy staat dat het fantastisch van smaak is, alleen er staat geen smaak bij vermeld? iemand al ervaring met dit nieuwe product

bij de nieuwe whey isolaat crispy staat dat het fantastisch van smaak is, alleen er staat geen smaak bij vermeld? iemand al ervaring met dit nieuwe product

Als mijn pakket (hopelijk) strax aan komt laat ik het je direct weten, want ik heb ze besteld.
Ben ook benieuwd ;)

Zoveel smaak zit er naar mijn mening niet aan. Het is gewoon lekker crispy en perfect door bijvoorbeeld je shake. Ik ben wel beetje bevooroordeeld want ik hou wel wat van bite ( zoals bijv. crispy pindakaas e.d).

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Gisteren ruim voor 21h een bestelling gedaan.
Kun je Es' nagaan waar het pakket is want volgens track trace wordt ie nog voorbereid ... ?

Dan heb ik wel een ordernummer van je nodig :) kun je die even PM'en.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Wanneer verwachten jullie de mass perfection mango peach weer opvoorraad?
en de micaller casein in chocolade caramel weer?

Mass Perfection binnen 5-6 weken en casein chocolade caramel bestaat volgens mij niet?

Order geplaatst C2065711, ben vooral benieuwd naar de Casein Witte Chocolade. Toevallig ervaring mee?

Hadden jullie niet eerst ook low carb protein bars? Kon ze niet vinden op de site.
Als er protein bars als sample bij mogen graag, wil deze namelijk een keer proberen.

Order geplaatst C2065711, ben vooral benieuwd naar de Casein Witte Chocolade. Toevallig ervaring mee?

Hadden jullie niet eerst ook low carb protein bars? Kon ze niet vinden op de site.
Als er protein bars als sample bij mogen graag, wil deze namelijk een keer proberen.

Perfection bars en Smart bar zijn o.a low carb. Daarnaast zijn er van andere merken ook nog veel te vinden :) We gaan binnenkort de zoekfunctie uitbreiden met filters op bijv. allergieën en low-carb / glutenvrij e.d.

We hebben geen samples liggen van repen, het is simpelweg te duur om te dit maken dus daarom zie je het bijna bij geen enkele producent. Als er dozen stuk gaan worden die intern verkocht of in de budgethoek gestopt bij ons pand in Heerenveen.

Perfection bars en Smart bar zijn o.a low carb. Daarnaast zijn er van andere merken ook nog veel te vinden :) We gaan binnenkort de zoekfunctie uitbreiden met filters op bijv. allergieën en low-carb / glutenvrij e.d.

We hebben geen samples liggen van repen, het is simpelweg te duur om te dit maken dus daarom zie je het bijna bij geen enkele producent. Als er dozen stuk gaan worden die intern verkocht of in de budgethoek gestopt bij ons pand in Heerenveen.

Budget hoek in jullie dc?? is me nog nooit opgevallen

Komt de whey perfection watermelon binnenkort weer op voorraad? Dan wacht ik nog ff met bestellen :)

Is het misschien een ideetje om de vaierety pack (whey perfection) in 2 soorten aan te bieden zodat ook de smaken die nu niet in de variety pack zitten alsnog eens geprobeert kunnen worden?

Grtz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven