Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Budget hoek in jullie dc?? is me nog nooit opgevallen

Ja :) Gewoon naar vragen bij de balie, is achter de deur namelijk. Soms staat er niks, soms staat het bomvol!

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Is het misschien een ideetje om de vaierety pack (whey perfection) in 2 soorten aan te bieden zodat ook de smaken die nu niet in de variety pack zitten alsnog eens geprobeert kunnen worden?

Grtz,

De smaken die in de variety pack zitten zijn tevens alle smaken die we hebben :) het laten maken van samples is een vrij kostbaar proces en het maken van de variety boxen idem. Vandaar dat we rouleren met de smaken i.p.v vele verschillende boxen aan te bieden.

Joh, vraagje, ik had net oa 1 pot Dedicated dominate en 1 potje ZMA anabolic in mijn geleverde B en F shop pakket zitten. Kan ik die allebei tegelijk nemen? Of is dat dubbelop? Zijn dit nu beide test boosters?

Gisteren bestelling gedaan...
Net aangekomen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Feastjuh!!!

Getal 4:

Niemand had dit getal. Zowel TotalScream als Bappi zaten er 1 van af dus beide winnen een code.

Getal 14:

Polotraxx

Getal 86:

Stefanovic met getal 87 en Hoody met 88 winnen een code

Getal 73:

Beavershots zat het dichtsbij met 77

Getal 53:

Standbynick & Woekkes zaten er beide 2 van af ( 55 en 51 )

Om het zo eerlijk mogelijk te houden geef ik dus een paar extra codes weg. Winnen alle winnaars mij even een PM sturen? Maak ik een product code aan. Deze kan dus niet gecombineerd worden met een andere kortingscode.

Jippie, ik heb jullie een PM gestuurd :D

Al even een aantal pagina's teruggezocht of het al gevraagd was.
De perfection bars cocos en chocolate zijn al een tijdje niet leverbaar. Wanneer worden deze weer verwacht want mijn aanzienlijke voorraad :) begint nu toch echt te slinken..

Zoveel smaak zit er naar mijn mening niet aan. Het is gewoon lekker crispy en perfect door bijvoorbeeld je shake. Ik ben wel beetje bevooroordeeld want ik hou wel wat van bite ( zoals bijv. crispy pindakaas e.d).

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Dan heb ik wel een ordernummer van je nodig :) kun je die even PM'en.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Mass Perfection binnen 5-6 weken en casein chocolade caramel bestaat volgens mij niet?

Wist het niet zeker, dacht t van iemand gehoord te hebben maar blijkbaar niet dus =(

over de mass perfection, das balen..
Dacht ook net mn ''verjaardags'' pakket samen te hebben gesteld is nu ook de cookies & cream mass perfection 2200 gram op..
word die wel nog eerder/deze week aangevult weer?

Wat is een verjaardagspakket dan ? Gratis spulleb van B&F fzo ?

bij de nieuwe whey isolaat crispy staat dat het fantastisch van smaak is, alleen er staat geen smaak bij vermeld? iemand al ervaring met dit nieuwe product

Heb ze gisteren voor het eerst geprobeerd eerlijk gezegd had ik ook gehoopt dat er een smaakje aan zat.
Voor mij helaas niet echt een meerwaarde en ga ze smaakloos ook niet meer bestellen.

Gisteren bestelling gedaan...
Net aangekomen...

Feastjuh!!!

Is er een reden waarom je Whey gold standard verkiest boven Whey perfection :) ik vind deze 2 identiek hetzelfde smaken.. en hun profiel is ook bijna hetzelfde.. Enkel betaal je meer voor de ON Whey gold...

Zag dat chocolate weer beschikbaar was in 2.2kg (whey perf), snel nog even besteld, hopelijk optijd; C2068309.

Wanneer is de 2,2 kg bosvruchten whey perfection weer voorradig? En de apple pie?

Ken wel leukere cadeaus maar dit ook zeker leuk

3 verschillende creatines LOL :D

De smaken die in de variety pack zitten zijn tevens alle smaken die we hebben :) het laten maken van samples is een vrij kostbaar proces en het maken van de variety boxen idem. Vandaar dat we rouleren met de smaken i.p.v vele verschillende boxen aan te bieden.

Aha, dat wist ik niet. Je wil dus zeggen dat er in de variety box van vandaag wellicht andere smaken zitten dan die van pakweg 1 jaar geleden fozo?

Dan moet ik dit toch af en toe 'es in de gaten houden; Thanks!

Grtz,

Al even een aantal pagina's teruggezocht of het al gevraagd was.
De perfection bars cocos en chocolate zijn al een tijdje niet leverbaar. Wanneer worden deze weer verwacht want mijn aanzienlijke voorraad :) begint nu toch echt te slinken..

We hopen binnen 1-2 weken :)

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Aha, dat wist ik niet. Je wil dus zeggen dat er in de variety box van vandaag wellicht andere smaken zitten dan die van pakweg 1 jaar geleden fozo?

Dan moet ik dit toch af en toe 'es in de gaten houden; Thanks!

Grtz,

Ja, ik denk dat de smaken elke 2-3 maanden rouleren :)

Ik heb nu de insane pre workout, alleen heb ik het gevoel dat die niet echt werkt, welke pre workout raden jullie mij aan?

Zag dat chocolate weer beschikbaar was in 2.2kg (whey perf), snel nog even besteld, hopelijk optijd; C2068309.

Alles is af op 1 kar Internationale zendingen na, deze pasten niet meer in de vrachtwagen. Ik verwacht dus geen problemen.

-edit-

Je afleverdatum staat op vandaag! Komt goed dus :)

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Ik heb nu de insane pre workout, alleen heb ik het gevoel dat die niet echt werkt, welke pre workout raden jullie mij aan?

Dat is het probleem met pre-workouts, ze zijn eigenlijk erg persoonlijk. Assault is misschien een van de meest verkochte pre's maar doet mij helemaal niks..

Mijn persoonlijke favorieten op dit moment:

1. Unstoppable
2. Rush Accelerated ( snap niet dat deze niet populairder is, geniale pre!)
3. Hemorage black

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Wanneer is de 2,2 kg bosvruchten whey perfection weer voorradig? En de apple pie?

2-3 weken maximaal :)

Ik wou ff melden dat Whey Perfection Creamy Cocos echt onwijs lekker is! M'n nieuwe favoriet. Heerlijk met een banaantje, dadels en kwark/yoghurt uit de blender. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven