Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
verwachften jullie de mass perfection cookies & cream 2200 wel deze week miss nog?

Multi men tabs moet toch wel mijn slechtste aankoop ooit zijn, voel me iedere keer misselijk en al 2 keer moeten overgeven ervan. (nog maar 5x genomen)

Wederom super snelle levering, helaas wel al voor de 2e keer achter elkaar de samples vergeten bij te voegen :(

Ik wou ff melden dat Whey Perfection Creamy Cocos echt onwijs lekker is! M'n nieuwe favoriet. Heerlijk met een banaantje, dadels en kwark/yoghurt uit de blender. :D

Bedankt! Dat is echt een fantastische smaak inderdaad :)

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

verwachften jullie de mass perfection cookies & cream 2200 wel deze week miss nog?

Nee, over 3 weken!

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Multi men tabs moet toch wel mijn slechtste aankoop ooit zijn, voel me iedere keer misselijk en al 2 keer moeten overgeven ervan. (nog maar 5x genomen)

Dat klinkt niet goed, misschien allergisch voor 1 van de ingrediënten? Deze klacht heb ik nog nooit eerder gehoord, überhaupt overgeven van een vitamine hoor je zelden ( persoonlijk nog nooit gehoord).

Is er inmiddels iets gewijzigd in de gedachte om de 750 gr Whey Perfection ook in andere smaken uit te brengen? Ik weet dat het al meerdere keren gevraagd is en dit toen niet op de planning stond, maar aangezien het vraag en aanbod is.. kan ik het altijd proberen.

Ik zie echt een aantal smaken die ik graag wil proberen (speculaas, witte chocolade o.a.), maar om er nou meteen 2/4 kilo van te hebben is weer te gek. Ben dan bang dat het toch niet wat is en je er mee zit, zo'n zak is tenminste nog een keer op :P

Is er een reden waarom je Whey gold standard verkiest boven Whey perfection :) ik vind deze 2 identiek hetzelfde smaken.. en hun profiel is ook bijna hetzelfde.. Enkel betaal je meer voor de ON Whey gold...

Ik had ON al voor ik B&F kende, en daar eigenlijk bij gebleven.
Zal dan nog eens kijken naar de B&F Whey Perfection of deze inderdaad vergelijkbaar zijn.
Heb toch nog 2 proefzakjes, eens zien of ze te drinken zijn en ook zo lekker dik worden ;)

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

3 verschillende creatines LOL :D

De CellTech, B&F creatine en MusclePharm Amino1 is bijna op.
En wou nu eens wat anders proberen. Daarmee de B&F nr.1, B&F magnificent en B&F Pre-Workout.

Goh, als ik dit nu zo bekijk, en ook nog eens van de ON Whey overstap naar B&F whey, wordt het wel niet meer zo een kleurrijke bedoeling...

Heey body&fit! zouden jullie mijn pakketje nog kunnen verzenden please? :D

C2068031

alvast bedankt :)

Zo omdat ik de voorspelling AUS - NED helemaal goed had, mezelf maar getrakteerd op wat moois: C2071208 !

Ben ernstig benieuwd naar de white chocolate smaak zeg En een Oranje polsbandje omdat ik er toch wat meer vertrouwen in heb inmiddels.

HUP HOLLAND

Worden de openingen van de potten nog 's vergroot? :P Ik heb een pot During Workout hier staan, lekker voor tijdens 't trainen maar ik krijg m'n hand verdorie nauwelijks in die pot. Is echt een worsteling, heb de strepen constant op m'n hand staan :')

Powdered Peanut Butter komt die nog ooit binnen?

Wanneer komt de smaak chocolate weer terug bij whey perfection?
Eerst was ie in de normale potten te kiezen nu alleen nog maar in emmers.

Worden de openingen van de potten nog 's vergroot? :P Ik heb een pot During Workout hier staan, lekker voor tijdens 't trainen maar ik krijg m'n hand verdorie nauwelijks in die pot. Is echt een worsteling, heb de strepen constant op m'n hand staan :')

We hebben met opzet de opening zo klein gemaakt zodat het een work-out op zich is ;)

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Powdered Peanut Butter komt die nog ooit binnen?

3-4 weken, lange levertijd helaas.

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Wanneer komt de smaak chocolate weer terug bij whey perfection?
Eerst was ie in de normale potten te kiezen nu alleen nog maar in emmers.

Chocolate milkshake? Deze staat beschikbaar!

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Is er inmiddels iets gewijzigd in de gedachte om de 750 gr Whey Perfection ook in andere smaken uit te brengen? Ik weet dat het al meerdere keren gevraagd is en dit toen niet op de planning stond, maar aangezien het vraag en aanbod is.. kan ik het altijd proberen.

Ik zie echt een aantal smaken die ik graag wil proberen (speculaas, witte chocolade o.a.), maar om er nou meteen 2/4 kilo van te hebben is weer te gek. Ben dan bang dat het toch niet wat is en je er mee zit, zo'n zak is tenminste nog een keer op :P

We zijn bezig ons assortiment qua smaken te vernieuwen, de kans is dus aanwezig dat dit ook terug te zien is in de zakken maar ik heb hier nog geen datum voor.

als ik op ANABOLIC ZMA zoek staat er naast dat 1 7.90 kost
maar als ik naar de bestelpagina ga staat er 9.90

hoe komt?

Zijn vetten van pindapasta zelfde/betere/slechter dan vetten van amandel noten? Ben momenteel verslaafd aan de pindapasta van b&f en eet alleen nog maar daarvan ipv noten [emoji23]

Ze schrijven de laagste prijs erop, als het goed is staat er vanaf 7.90. als je er meerdere koopt worden ze ps goedkoper.

Correct, daarnaast is de zoekfunctie een beetje buggy dus kan zijn dat er nog een aanbiedingsprijs staat zo nu en dan :)

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Zijn vetten van pindapasta zelfde/betere/slechter dan vetten van amandel noten? Ben momenteel verslaafd aan de pindapasta van b&f en eet alleen nog maar daarvan ipv noten [emoji23]

Het zijn beide dezelfde vetten e.d. alleen verschillende de waardes natuurlijk.

Hallo B&F,

De info die op jullie site staat over een potje beta alanine pure klopt niet. Op de site staat het volgende:
Aanbevolen gebruik:
Per dosering: 1 maatschep in 250ml vruchtensap of water.

Trainingsdagen:
-1 dosering 's ochtends
-1 doseringen 30-45 minuten voor de training

Rustdagen:
-1 dosering 's ochtends

1 verpakking Beta-alanine Pure is voldoende voor 10-12 weken.

Serving (1 maatschep): 2500 mg
Doseringen per verpakking: 120
Hoeveelheid per dosering: Beta Alanine 2500 mg

Wanneer je 300 gram deelt door 2500 mg per schepje zou je met dit product 60 dagen (=8,5 weken) lang moeten kunnen doen terwijl je 2 doseringen per dag(dit komt overeen met 14 doseringen per week!) neemt.

Ik heb het aanbevolen gebruik aangehouden en heb op alle dagen 1 dosering s'ochtends genomen en op trainingsdagen een schep voor de training(ik train 3 dagen per week). Het viel mij echter op dat het potje wel erg snel leeg was. Ik heb het nagekeken bij mijn bestelgeschiedenis en ik heb het potje op 28 april 2014 besteld(dus op 29 april binnen). Het potje was echter 18 Juni 2014 al op.

In werkelijkheid heb ik er dus slechts 7 weken mee gedaan terwijl ik slechts 3x per week train en dus maar 10 doseringen per week neem.
Dit komt dus totaal niet in de buurt bij wat er op de verpakking staat. Dit kan volgens mij door twee dingen komen en dat is dat OF de inhoud die op de verpakking staat niet klopt OF dat het maatschepje niet klopt.

Misschien dat jullie hier naar kunnen kijken? Zou graag willen weten wat er mis is, heb vandaag een nieuw potje binnengekregen dus als de maatschep groter blijkt te zijn dan wat op de verpakking weet ik dat ik slechts halve scheppen moet nemen.

Jij hebt maar 3-4g per dag nodig, maakt niet uit wanneer je het neemt, liefst in 2 delen.
1 schep is trouwens bijna 5g, heb net gewogen.

hebben jullie iets dat wanneer ik het inneem ik opeens denk dat het 30° C is hier i.p.v. deze k*tregen met wolken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven