- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou ff melden dat Whey Perfection Creamy Cocos echt onwijs lekker is! M'n nieuwe favoriet. Heerlijk met een banaantje, dadels en kwark/yoghurt uit de blender.![]()

verwachften jullie de mass perfection cookies & cream 2200 wel deze week miss nog?
Multi men tabs moet toch wel mijn slechtste aankoop ooit zijn, voel me iedere keer misselijk en al 2 keer moeten overgeven ervan. (nog maar 5x genomen)

Is er een reden waarom je Whey gold standard verkiest boven Whey perfectionik vind deze 2 identiek hetzelfde smaken.. en hun profiel is ook bijna hetzelfde.. Enkel betaal je meer voor de ON Whey gold...

Worden de openingen van de potten nog 's vergroot?Ik heb een pot During Workout hier staan, lekker voor tijdens 't trainen maar ik krijg m'n hand verdorie nauwelijks in die pot. Is echt een worsteling, heb de strepen constant op m'n hand staan :')

Wanneer komt de smaak chocolate weer terug bij whey perfection?
Eerst was ie in de normale potten te kiezen nu alleen nog maar in emmers.
Is er inmiddels iets gewijzigd in de gedachte om de 750 gr Whey Perfection ook in andere smaken uit te brengen? Ik weet dat het al meerdere keren gevraagd is en dit toen niet op de planning stond, maar aangezien het vraag en aanbod is.. kan ik het altijd proberen.
Ik zie echt een aantal smaken die ik graag wil proberen (speculaas, witte chocolade o.a.), maar om er nou meteen 2/4 kilo van te hebben is weer te gek. Ben dan bang dat het toch niet wat is en je er mee zit, zo'n zak is tenminste nog een keer op![]()
als ik op ANABOLIC ZMA zoek staat er naast dat 1 7.90 kost
maar als ik naar de bestelpagina ga staat er 9.90
hoe komt?
Ze schrijven de laagste prijs erop, als het goed is staat er vanaf 7.90. als je er meerdere koopt worden ze ps goedkoper.

Zijn vetten van pindapasta zelfde/betere/slechter dan vetten van amandel noten? Ben momenteel verslaafd aan de pindapasta van b&f en eet alleen nog maar daarvan ipv noten [emoji23]
Aanbevolen gebruik:
Per dosering: 1 maatschep in 250ml vruchtensap of water.
Trainingsdagen:
-1 dosering 's ochtends
-1 doseringen 30-45 minuten voor de training
Rustdagen:
-1 dosering 's ochtends
1 verpakking Beta-alanine Pure is voldoende voor 10-12 weken.
Serving (1 maatschep): 2500 mg
Doseringen per verpakking: 120
Hoeveelheid per dosering: Beta Alanine 2500 mg
Stefanovic met getal 87 en Hoody met 88 winnen een code
.