AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat Energy Pill niet zo'n lekker euforisch gevoel geeft als Ripped dat doet...

Heb de ingrediënten met elkaar vergeleken en beiden bevatten 290mg cafeïne per capsule in elk geval....

Echter bevat die Ripped capsule ''Green Coffee en Groene Thee extracten''.... zullen dat de ingrediënten zijn die net dat beetje extra geven ten opzichte van Energy Pill?

Laatst bewerkt:
De product label van de whey isolaat crispy klopt niet. Zitten minder kcal in, 380 ipv de 458 vanwat er staat, beetje professioneel blijven dus jongens ....

Wanneer krijgen we juist die kortingscode die we gewonnen hadden? :p

Net bestelling geplaatst: C2074951
Uiteindelijk maar de grote emmer Whey Delicious Watermelon besteld want had het geduld niet om te wachten tot de normale pot weer op voorraad was hehe :D

Beste body&fitshop,

Enig idee wanneer de Guarana poeder weer op voorraad is ?

Gr

Wanneer krijgen we juist die kortingscode die we gewonnen hadden? :p

Ik heb tot nu toe iedereen die mij een PM heeft gestuurd een kortingscode gegeven!

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

De product label van de whey isolaat crispy klopt niet. Zitten minder kcal in, 380 ipv de 458 vanwat er staat, beetje professioneel blijven dus jongens ....

Geef ik door! Er kruipen de laatste tijd wat slordigheidjes in links en rechts. Vanaf deze week loopt er een dubbele controle op!

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Beste body&fitshop,

Gr

Kun je me morgen een reminder in de PM sturen? Vraag ik het aan de man van de inkoop :)

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Jammer dat Energy Pill niet zo'n lekker euforisch gevoel geeft als Ripped dat doet...

Heb de ingrediënten met elkaar vergeleken en beiden bevatten 290mg cafeïne per capsule in elk geval....

Echter bevat die Ripped capsule ''Green Coffee en Groene Thee extracten''.... zullen dat de ingrediënten zijn die net dat beetje extra geven ten opzichte van Energy Pill?

Dat zal inderdaad o.a. een positief effect hebben. Fatburners, energie pillen en pre-workouts zijn erg persoonlijk!

Hallo B&F,

Wanneer krijgen jullie weer t-shirts binnen? Bijvoorbeeld van Grenade Sportswear?

Hallo B&F,

Wanneer krijgen jullie weer t-shirts binnen? Bijvoorbeeld van Grenade Sportswear?

We zitten met een luxe probleem dat ruimtegebrek heet. Hierdoor moeten sommige producten tijdelijk even het veld ruimen en hieronder vallen ook de t-shirts.

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Beste body&fitshop,

Gr

Nagevraagd en moet je helaas teleurstellen, nog geen datum maar verwachten het niet op korte termijn.

Net voor mn verjaardag een lekkere bestelling gedaan, wat extra samples of wat leuks is altijd leuk!!!!!!

C2076391

PS zag ook dat ik vergeten ben een sample aan te klikken, indien mogelijk van Micellar Casein Perfection graag

Groet Casper :)

Laatst bewerkt:
Net voor mn verjaardag een lekkere bestelling gedaan, wat extra samples of wat leuks is altijd leuk!!!!!!

C2076391

PS zag ook dat ik vergeten ben een sample aan te klikken, indien mogelijk van Micellar Casein Perfection graag

Groet Casper :)

Je order was al ingepakt dus ik heb niks toe kunnen voegen.

Je order was al ingepakt dus ik heb niks toe kunnen voegen.

Ah ok, nog geen verzendbevestiging gehad, ben zoiezo nog iets vergeten te bestellen, bestel dat erbij als ik thuis kom miss daarbij miss :)

Vier mn verjaardag natuurlijk met n unstopable training met 2 vrienden :)

Laatst bewerkt:
C2078072 als je iets over hebt ;d

Enig idee wanneer jullie HMB op voorraad komt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven