Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke whey perfection smaak wordt het meeste verkocht? Of welke whey smaak is écht lekker? M'n eerste pot whey was aardbei en ik ging er letterlijk bijna over me nek van, persoonlijk vond ik die écht niet lekker. Nu wil ik m'n 2e pot bestellen maar heb nog geen idee wat voor smaak ik zou nemen, ik had al gekeken naar de variety pack maar voor 11 euro inc. verzendkosten kan ik beter een pot voor kopen. Iemand enig idee ?

Als je echt safe wilt ''spelen'', neem dan iets als banaan of vanilla ofzo.

Ik heb vanilla (vanille?), doe er 300 ml water bij en je hebt een shake die naar slagroom smaakt, niet slecht dus. ;)

Bam stack of max domination stack? Jullie al geprobeerd?

Hebben jullie een idee wanneer (bij benadering) de Q10 Strong en jullie nieuwe vitamine C poeder beschikbaar zal zijn?

komt de isolaat perfection Stracciatella 750 gram binnenkort weer beschikbaar? dat spul is heerlijk savonds door me kwark krijg je lekker Stracciatella kwark van zonder de slechte voedingswaarde^^

Vanmiddag het 1 en ander besteld bij body&fitshop, net een mailtje dat het verzonden is met track en trace code. Uitstekend gewoon! Bedankt Body&fitshop!

Chocolate/vanille/chocolate cookie is altijd goed

Zojuist weer een bestelling gedaan :rolleyes:
Iets extra's bij het pakketje toevoegen is natuurlijk altijd fijn ;) Hebben jullie samples van de Whey creamy coconut?*hint* Zou dit zo graag willen proberen, vóór een evt. grotere aankoop...

Ordernummer C2083053

Ik kijk uit naar mijn bestelling! En alvast erg bedankt :D

Bam stack of max domination stack? Jullie al geprobeerd?
Ik heb alle producten wel los op zich zelf gebruikt en niet in één cycle. Ik ben van de producten zeker overtuigd. persoonlijk zou ik de BAM Stack aanraden. Deze is completer, zeker als je graag een pre-workout in je stack wilt. Dan prefereer ik de Unstoppable boven de Epic :)
Hebben jullie een idee wanneer (bij benadering) de Q10 Strong en jullie nieuwe vitamine C poeder beschikbaar zal zijn?
komt de isolaat perfection Stracciatella 750 gram binnenkort weer beschikbaar? dat spul is heerlijk savonds door me kwark krijg je lekker Stracciatella kwark van zonder de slechte voedingswaarde^^

Ga ik zometeen voor je navragen. Mijn collega van de inkoop begint vandaag ietsjes later :)

Vanmiddag het 1 en ander besteld bij body&fitshop, net een mailtje dat het verzonden is met track en trace code. Uitstekend gewoon! Bedankt Body&fitshop!
Bedankt voor je bestelling. Dat betekend dat je pakketje klaar staat voor verzending, houd je T&T dus goed in de gaten ;)
Chocolate/vanille/chocolate cookie is altijd goed
Whey Perfection blijft altijd genieten. Ik heb net een heerlijke zomerse Frambozen shake gehad. :zuip:
Zojuist weer een bestelling gedaan :rolleyes:
Iets extra's bij het pakketje toevoegen is natuurlijk altijd fijn ;) Hebben jullie samples van de Whey creamy coconut?*hint* Zou dit zo graag willen proberen, vóór een evt. grotere aankoop...

Ordernummer C2083053

Ik kijk uit naar mijn bestelling! En alvast erg bedankt :D
Bedankt voor je bestelling. :) We hebben helaas zo geen losse samples, sorry! Ik zie dat je order al verstuurd is, je kan er morgen op rekenen :)

We hebben weer 8 spetterende weekdeals! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Ralf terug van vakantie, goeie vakantie gehad?

Amerika hoorde ik ?

Houden de producten Crazy en Insane vocht vast? Ik weet dat creatine monohydraat inderdaad vocht vasthoudt maar volgens mij ooit eens gelezen dat de andere creatine esters dit niet doen kan alleen de bron met indo niet meer vinden. Monohydraat is ook de enige waarbij je een oplaadfase hebt toch?
Alvast bedankt!

Zo meteen maar even 2 potjes UNST bestellen en een pot wey..

Ralf terug van vakantie, goeie vakantie gehad?
He heren! Helemaal terug en lekker bruin:cool: Ik was inderdaad in de VS en was echt enorm leuk en mooi. In de VS is alles groot, dus je moet alles in het groots denken. Ook ben ik even bij Golds Gym geweest, nog groter dan ons distributiecentrum. Erg indrukwekkend. Als je de kans krijgt, zeker doen:D
Houden de producten Crazy en Insane vocht vast? Ik weet dat creatine monohydraat inderdaad vocht vasthoudt maar volgens mij ooit eens gelezen dat de andere creatine esters dit niet doen kan alleen de bron met indo niet meer vinden. Monohydraat is ook de enige waarbij je een oplaadfase hebt toch?
Alvast bedankt!

De Q10 Strong staat in de bestelling, evenals de C-poeder. De Q10 Strong hebben we geen leverdata van, de C-poeder hopen we met circa twee weken.
De Isolaat Perfection stracciatella is ook mijn favoriete smaak. De 750 gram hopen we met circa 2 weekjes weer binnen te krijgen.
Zo meteen maar even 2 potjes UNST bestellen en een pot wey..
Alvast bedankt voor je bestelling. Unstoppable is een hele goede pre-workout. Dat wordt weer knallen in de gym :wl:

Ralf

Wow de VS, zit heel miss in het najaar een tripje NY te plannen!!

VOrige week al dikke bestelling (100+) voor mn verjaardag geplaatst, net nog wat geld gehad voor supps
Iets leuks extra is altijd leuk
C2084706

En straks lekkere birthday training met mn 2 beste vrienden :)

Wow de VS, zit heel miss in het najaar een tripje NY te plannen!!

VOrige week al dikke bestelling (100+) voor mn verjaardag geplaatst, net nog wat geld gehad voor supps
Iets leuks extra is altijd leuk
C2084706

En straks lekkere birthday training met mn 2 beste vrienden :)
Cool man Casper! Bedankt voor je bestelling. De Micallar Casein sachet is helaas uitverkocht, maar stop er iets anders voor je in. Gaat goed komen ;) Morgen in huis!

Ralf

Leuk dat ik gequote ben maar ik zie geen antwoord. Of zie ik iets over het hoofd? Ben nieuw op t forum en niet bekend met (andere) forums.

Heb gisterochtend een bestelling geplaatst bij Bodyenfit, en vandaag zou ik hem binnen krijgen. Was net klaar met me training en toen kwam het pakketje binnen, precies op tijd :p :D
Heb er ook Vitamine D3 5000IU bijbesteld en kreeg er nog een gratis, maar over die vitamine D3:
Op het doosje staat: ''Neem 1 capsule per 2 dagen, inname bij voorkeur tijdens een maaltijd.''
Maar op internet staat: ''Aanbevolen gebruik:
Neem als voedingssupplement 1 maal daags een capsule. Inname bij voorkeur tijdens een maaltijd.''

Hoe zit het nu???? Moet ik het 1x in de 2 dagen of elke dag eentje nemen? En hoe moet ik het trouwens nemen, gewoon met water in een keer doorslikken?:rolleyes:

Ik heb even een fotootje gekopieerd van Google. Echter is het per smaak iets verschillend kwa kcal, bijv. maar eiwitten zijn wel 20 gram per reep. Complete Protein Bar
optimum-complete-protein-bar.gif

Leuk dat ik gequote ben maar ik zie geen antwoord. Of zie ik iets over het hoofd? Ben nieuw op t forum en niet bekend met (andere) forums.
Welkom op het forum! Ik heb je vraag inderdaad geciteerd, maar niet beantwoord. Bij deze alsnog: Creatine Monohydraat houdt inderdaad vocht vast, dus ook in deze pre-workouts. Echter is de dosering wel laag, waardoor het vochtretentie is minder zal zijn dan wanneer je een volle dosering neemt.

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Heb gisterochtend een bestelling geplaatst bij Bodyenfit, en vandaag zou ik hem binnen krijgen. Was net klaar met me training en toen kwam het pakketje binnen, precies op tijd :p :D
Heb er ook Vitamine D3 5000IU bijbesteld en kreeg er nog een gratis, maar over die vitamine D3:
Op het doosje staat: ''Neem 1 capsule per 2 dagen, inname bij voorkeur tijdens een maaltijd.''
Maar op internet staat: ''Aanbevolen gebruik:
Neem als voedingssupplement 1 maal daags een capsule. Inname bij voorkeur tijdens een maaltijd.''

Hoe zit het nu???? Moet ik het 1x in de 2 dagen of elke dag eentje nemen? En hoe moet ik het trouwens nemen, gewoon met water in een keer doorslikken?:rolleyes:
Zoals op het doosje staat kun je aanhouden. 1 per dag is voldoende :) Je kan deze gewoon inslikken met water of iets anders.

Ralf

Pakketbezorger nog altijd onderweg. Mijn bestelling dateert als sinds vrijdag...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven