Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke whey perfection smaak wordt het meeste verkocht? Of welke whey smaak is écht lekker? M'n eerste pot whey was aardbei en ik ging er letterlijk bijna over me nek van, persoonlijk vond ik die écht niet lekker. Nu wil ik m'n 2e pot bestellen maar heb nog geen idee wat voor smaak ik zou nemen, ik had al gekeken naar de variety pack maar voor 11 euro inc. verzendkosten kan ik beter een pot voor kopen. Iemand enig idee ?

Zelfde, banaan is nog erger! zou vanilla of chocolade (of iets met chocolade) nemen...

Welke whey perfection smaak wordt het meeste verkocht? Of welke whey smaak is écht lekker? M'n eerste pot whey was aardbei en ik ging er letterlijk bijna over me nek van, persoonlijk vond ik die écht niet lekker. Nu wil ik m'n 2e pot bestellen maar heb nog geen idee wat voor smaak ik zou nemen, ik had al gekeken naar de variety pack maar voor 11 euro inc. verzendkosten kan ik beter een pot voor kopen. Iemand enig idee ?

Cookies & cream....
goddelijke whey perfection smaak :)

Ik vind witte chocolade lekker. Best een neutrale smaak, je kunt het ook gebruiken als je bijv pannenkoeken bakt.

Ik vind aardbei juist wel lekker. Smaken verschillen dus niemand kan jou iets aanraden. Wellicht heb je iets aan dit topic.

Enig idee wanneer jullie HMB op voorraad komt?

Staat nog niet op het programma, die van Olimp is een goede vervanger

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Cookies & Cream, Coco's & vanille vind ik persoonlijk wel lekker. Niet hele aanwezige smaak, gewoon subtiel aanwezig.

Kokos is ook erg lekker!

ordernummer is: C2079095

kan die er vandaag nog uit?

aardige bestelling, ben weer blut :D dankje!

Ik ga maar voor de cookies en cream, hoor er veel over en klinkt ook wel goed hehe ^^

Ik ga maar voor de cookies en cream, hoor er veel over en klinkt ook wel goed hehe ^^

Zou ook voor de cookies and cream gaan. Ik heb die zelf ook en is zeer lekker. Voordeel is ook dat deze kan gebruikt worden om pancakes, wafels en cakes te maken. Geeft een enorm lekkere smaak af.

Btw de vanille vind ik echt niet lekker. Heb hier nog 3/4de pot staan.

Laatst bewerkt:
vraagje, op jullie micellar casein staat bevat soja
maar hoeveel soja bevat het dan?
want whey is toch niet op basis van soja?

Ik ga zelf het liefst voor bosvruchten (berry blast) of vanille.. aan vanille kun je nog zoveel smaak toevoegen en je kunt er de meest gevarieerde recepten mee maken.
Verder zijn de chocolade smaken ook erg goed, vooral als je graag ontbijt shakes maakt en deze mixt met oats of pap maakt met Brinta.
Bij mijn in de kast staan nu, chocolate hazelnut, Vanille, berry blast en speculaas, en banaan caseïne.
Allemaal top smaken!

Bedankt allemaal, ik ga denk toch voor de whey cookies & cream. Klinkt wel goed en zal hopelijk ook zo zijn :D

Echt een topsite, goedkoop en snelle levering!

waarom mag je unstoppable niet met vaso grow nemen?

maar je kan ze wel om de andere dag gebruiken? Want heb vaso grow staan maar wil graag unstoppable proberen en meteen de bam stack nemen

Ja, dat is mijn favoriet (HMBOnol NX). Olimp heeft trouwens wel meer goede producten ;).

Olimp is inderaad een mooi merk, prijs kwaliteit gezien zijn ze erg goed.

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

maar je kan ze wel om de andere dag gebruiken? Want heb vaso grow staan maar wil graag unstoppable proberen en meteen de bam stack nemen

Oef, dit moet ik even navragen. Ik denk dat als er zo'n 24 uur tussen zit dat het niet al te veel problemen moet opleveren maar ik zou dit eerst moeten navragen bij de leverancier of onze voedingsdeskundige. Dit kan echter pas maandag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven