Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klinkt inderdaad niet goed. Daar ga ik voor je achter aan. Wat is jouw ordernummer van de bestelling? Dan ga ik morgenochtend direct met onze pakketdienst bellen voor je!

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

We hebben weer 8 spetterende weekdeals! :)
[url]http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10417459_849219555106532_6257064661941763645_n.png[/URL]
Bedankt! Mijn ordenummer is C2078142. Mijn maat heeft ook een bestelling vrijdag gedaan maar die is ook nog altijd niet toegekomen. Zijn ordenummer is C2078094. Ik vind het raar dat het van ons beiden nog niet is aangekomen want meestal is het altijd de dag erna geleverd. Bedankt dat je dit voor ons wil checken.

Bedankt! Mijn ordenummer is C2078142. Mijn maat heeft ook een bestelling vrijdag gedaan maar die is ook nog altijd niet toegekomen. Zijn ordenummer is C2078094. Ik vind het raar dat het van ons beiden nog niet is aangekomen want meestal is het altijd de dag erna geleverd. Bedankt dat je dit voor ons wil checken.
Normaal gesproken ontvang je het altijd de volgende dag. Ik zie dat beide pakketten vrijdag ook netjes verzonden zijn. Door een fout bij postNL zijn een aantal Belgische pakketten een dag vertraagd. Dat betekend dat ze automatisch de eerst volgende werkdag na het weekend (in dit geval dinsdag, vandaag) geleverd zullen worden. Je kan er dus op rekenen dat het vandaag aan komt bij jullie :) Ons excuses voor het ongemak.

Ralf

XXL lanceert binnenkort een pre workout die volgens de huidige vrij gegeven ingrediëntenlijst zeker kan concurreren met Unstoppable. Komt B&F met een antwoord hier op (als in een pre workout met grofweg dezelfde ingrediënten?)

-Norvaline
-Dendrobium
-Chinese white tea
-Glycerol
-Betaine

Bestelling nr 6 alweer van dit jaar : C2089186 :D:cool:

XXL lanceert binnenkort een pre workout die volgens de huidige vrij gegeven ingrediëntenlijst zeker kan concurreren met Unstoppable. Komt B&F met een antwoord hier op (als in een pre workout met grofweg dezelfde ingrediënten?)

-Norvaline
-Dendrobium
-Chinese white tea
-Glycerol
-Betaine

haha dacht juist hetzelfde te posten :D Dit zou goede concurrentie zijn voor de unstoppable en roid rage :cool: k zou deze zeker eens proberen :)

-Norvaline
-Dendrobium
-Chinese white tea
-Glycerol
-Betaine
We zijn altijd aan het kijken voor een verandering binnen de pre-workouts. Ook wij volgen de markt met betrekking tot pre-workouts altijd nauwlettend. Dit is binnen de supplementenindustrie dé markt waar altijd snel dingen veranderen. We hebben op dit moment nog niet op korte termijn om een nieuwe pre-workout te lanceren, maar wat er niet is, kan natuurlijk altijd nog komen :)
Ik heb een vraagje over het product Lean gain: http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain/
Er zit 49 gram koolhydraten in. Hoeveel gram hiervan bestaat uit maltodextrine?
De helft van de koolhydraten is afkomstig uit maltodextrine. De rest is 25/25 havermeel/boekweit. Zoek je een product met hoogwaardige koolhydraten bijvoorbeeld uit havermout. Wellicht is dan Mass Perfection een goede keus voor je? :)
Bestelling nr 6 alweer van dit jaar : C2089186 :D:cool:
Bedankt voor je bestelling. De bestelling is weer verstuurd en kan je morgen op rekenen :thumbs:

11 populaire superfoods!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

De helft van de koolhydraten is afkomstig uit maltodextrine. De rest is 25/25 havermeel/boekweit. Zoek je een product met hoogwaardige koolhydraten bijvoorbeeld uit havermout. Wellicht is dan Mass Perfection een goede keus voor je? :)
Ralf

Dan heb ik nog een vraag over Mass Perfection. Ik zie op de label staan dat er fructose in zit. Wat is de reden voor de toevoeging van fructose? Hoeveel fructose zit erin?

Dan heb ik nog een vraag over Mass Perfection. Ik zie op de label staan dat er fructose in zit. Wat is de reden voor de toevoeging van fructose? Hoeveel fructose zit erin?
De fructose zit eraan toegevoegd voor de smaak. Dit is zo'n 2,5 gram per 100 :)

Ralf

Deze: C2090599
Gaat wel vandaag de deur uit he? Want normaal gesproken heb ik nu al een mail over dat mijn pakket verzonden is...

Deze: C2090599
Gaat wel vandaag de deur uit he? Want normaal gesproken heb ik nu al een mail over dat mijn pakket verzonden is...
Bedankt voor je bestelling :) Ik heb even gekeken en je bestelling is een uur geleden geplaatst. Hij zit nog in de verzamelroute zie ik, dus jouw bestelling gaat vandaag zeker de deur uit. Morgen in huis!

Ralf

Mooi. Ik hoopte er al op dat er niet zoveel in zou zitten. Nu nog een keuze maken en dan stuur ik de bestelling jullie kant op.
Graag gedaan. We willen het liefst zo min mogelijk of geen in onze producten, maar vaak komt het de smaak niet ten goede. Per servering is het vaak minder dan een halve gram. Verwaarloosbaar dus :) Alvast bedankt voor je bestelling. Plaats je hem voor 22.00 uur, dan heb je hem morgen in huis.

Ralf

En bestelling binnen, ontzettend bedankt weer voor de topservice :)

Normaal gesproken ontvang je het altijd de volgende dag. Ik zie dat beide pakketten vrijdag ook netjes verzonden zijn. Door een fout bij postNL zijn een aantal Belgische pakketten een dag vertraagd. Dat betekend dat ze automatisch de eerst volgende werkdag na het weekend (in dit geval dinsdag, vandaag) geleverd zullen worden. Je kan er dus op rekenen dat het vandaag aan komt bij jullie :) Ons excuses voor het ongemak.

Ralf
Bedankt voor de info, de supps zijn vandaag geleverd zoals beloofd :D

hoi b&f
Ik heb dus de bam stack genomen. Maar die dominate is heftig... ik nam ze voor de eerste keer en voelde zo tintelingen in men aders. Niet de huid maar zo echt de aders... das toch normaal? :p
En dan vraagje. Ik ga vaak smorgens trainen... Moet ik dan epic bij ontbijt nemen... en half uur nadien de unstoppable....Kan dit kwaad? Of hoe zou ik dat het best doen?

hoi b&f
Ik heb dus de bam stack genomen. Maar die dominate is heftig... ik nam ze voor de eerste keer en voelde zo tintelingen in men aders. Niet de huid maar zo echt de aders... das toch normaal? :p
En dan vraagje. Ik ga vaak smorgens trainen... Moet ik dan epic bij ontbijt nemen... en half uur nadien de unstoppable....Kan dit kwaad? Of hoe zou ik dat het best doen?
Van Dominate ga je voller staan zeker ook je aders. Dit komt onder andere door Agmatine. Het is geen enkel probleem om Epic en Unstoppable met elkaar te combineren in een korte periode. Dat kan prima :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

We hebben weer nieuwe producten binnen! :) Oa Vitamine B, flapjacks, vitamines en meer!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb tot nu toe iedereen die mij een PM heeft gestuurd een kortingscode gegeven!

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Geef ik door! Er kruipen de laatste tijd wat slordigheidjes in links en rechts. Vanaf deze week loopt er een dubbele controle op!

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Kun je me morgen een reminder in de PM sturen? Vraag ik het aan de man van de inkoop :)

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Dat zal inderdaad o.a. een positief effect hebben. Fatburners, energie pillen en pre-workouts zijn erg persoonlijk!
Wat zijn nou de juiste voedingswaarde voor 100GR whey crispy?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven