AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zijn nou de juiste voedingswaarde voor 100GR whey crispy?!?
De voedingswaarden van de Whey Crispy per 100 gram is:
Energy 458 kcal
Eiwitten 52.0 gram
Koolhydraten 40.0 gram
waarvan (melk)suiker 1.2 gram
Vetten 1.0 gram
waarvan verzadigde 0 gram
Vezels 0 gram
sodium 0 gram

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier wordt gezegd 380 ? en jullie bevestigen het.. wat is het ou?

Origineel gepost door jonaswo Bekijk Post
De product label van de whey isolaat crispy klopt niet. Zitten minder kcal in, 380 ipv de 458 vanwat er staat, beetje professioneel blijven dus jongens ....

Bodyenfitshop:
Geef ik door! Er kruipen de laatste tijd wat slordigheidjes in links en rechts. Vanaf deze week loopt er een dubbele controle op!

Hier wordt gezegd 380 ? en jullie bevestigen het.. wat is het ou?
Daar was ik niet van op de hoogte. Doorgaans kun je altijd uitgaan van de voedingswaarden op de site en/of etiket. Ik ga het voor je uitzetten. Bij mij is het bovenstaande is namelijk bij mij bekend.

Ralf

Ralf, waarom kan de pindapasta niet meer al cadeau gekozen worden?

Ordertje gedaan C2097557 ben benieuwd

Energy 458 kcal
Eiwitten 52.0 gram
Koolhydraten 40.0 gram
waarvan (melk)suiker 1.2 gram
Vetten 1.0 gram

jonges rekenles overgeslaan?
52*4= 208
40*4= 160
1*9= 9
totaal 377 kcal per 100 gram....

Ralf, waarom kan de pindapasta niet meer al cadeau gekozen worden?
De Pindapasta was een tijdelijke "cadeaustunt". Hiervan hadden we 10.000 potten extra ingekocht om weg te geven. Deze actie is nu afgelopen en hebben we WK-artikelen zoals shirts (veel maten zijn uitverkocht), polsbandjes, shakebekers en meer. We proberen zo altijd leuke en afwisselende acties te doen, ook met onze leuke cadeaus!
Ordertje gedaan C2097557 ben benieuwd
Idem

C2097619

Maak er maar iets leuk van!
Bedankt, we gaan er direct mee aan de slag :) Morgen in huis!

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

We hebben weer 8 spetterende weekdeals! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

he krijgen jullie ook meer smaken van cellucor whey, ben erg benieuwd erna

Krijgen jullie eerdaags BSN Syntha-6 Choco peunut butter weer binnen in grote formaat?

Ik hoop dat de whey prefection van b&f in die smaak komt :)

Dat zou idd top zijn. moet wel zeggen dat het pas na 2 scheppen het echt veel lekkerder word i.c.m. 500ml unsweeted almond milk(alpro) of coconut milk(alpro) als extra kan je nog 20 gram pindakaas of cashewnoten (blenders) bij voegen dat maakt helemaal af.

he krijgen jullie ook meer smaken van cellucor whey, ben erg benieuwd erna
Krijgen jullie eerdaags BSN Syntha-6 Choco peunut butter weer binnen in grote formaat?
Ik ga beide voor jullie navragen. Zodra ik een antwoord heb, horen jullie het!
Ik hoop dat de whey prrfection van b&f in die smaak komt :)
Dat zou genieten zijn inderdaad. De smaak staat genoteerd, maar een écht goede peanutbutter smaak is vrij lastig te verkrijgen :)
Dat zou idd top zijn. moet wel zeggen dat het pas na 2 scheppen het echt veel lekkerder word i.c.m. 500ml unsweeted almond milk(alpro) of coconut milk(alpro) als extra kan je nog 20 gram pindakaas of cashewnoten (blenders) bij voegen dat maakt helemaal af.
Klinkt heeerlijk! :)

Ralf

Hoeveel servings moet je per dag innemen van de super multi?

Net m'n 2 bestellingen van deze week opgehaald, kan niet wachten om straks alles open te maken.
Als ik op de website van B&F zit, voel ik me ook altijd een klein kind in de snoepwinkel.

Ben ik erg?:P

Net m'n 2 bestellingen van deze week opgehaald, kan niet wachten om straks alles open te maken.
Als ik op de website van B&F zit, voel ik me ook altijd een klein kind in de snoepwinkel.

Herkenbaar :)

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Ik ga beide voor jullie navragen. Zodra ik een antwoord heb, horen jullie het!

Dat zou genieten zijn inderdaad. De smaak staat genoteerd, maar een écht goede peanutbutter smaak is vrij lastig te verkrijgen :)

Klinkt heeerlijk! :)

Ralf

Of echte hollandse stroopwafel smaak whey yammm

Hoeveel servings moet je per dag innemen van de super multi?
Dat is 2 capsules per dag :)

Haha, nee, ik kan het me voorstellen. Met zo'n uitgebreid assortiment aan food en fit spullen, ben je nu officieel een fit food junk!!:D

Even een praktische vraag: Zit er een maatschep (van 30 gram bijv.) bij de ultra fine oats? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven