MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe bestelling is geplaatst. Benieuwd naar de Phase 8!

Vanmorgen wat creatine en eiwitrepen besteld. Binnen een uur na het plaatsen van de order kreeg ik al een bevestiging dat het pakket is verzonden. Top!

Gisteren bestelling gedaan C2095836

De bestelling bestond uit: Jack3d Micro 40 doseringen Lemon Lime en Perfect protein pancakes 1500 gram Original
Echter kreeg ik binnen: Jack3d Micro 40 doseringen en Micellar Casein Perfection

Beetje jammer dit :(, helaas maar even contact opnemen met B&F shop!
EDIT: Na een telefoontje is dit opgelost, bedankt!

Laatst bewerkt:
Even een praktische vraag: Zit er een maatschep (van 30 gram bijv.) bij de ultra fine oats? :p
Nee, deze zit er niet in. De maatschep vd Whey is geloof ik 50 gram per maatschep. Dat staat er wel op meende ik. Anders even nawegen :)
Nieuwe bestelling is geplaatst. Benieuwd naar de Phase 8!
Bedankt voor je bestelling. Phase8 is een goede keus, zeker nu de tweede pot 50% korting is :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vanmorgen wat creatine en eiwitrepen besteld. Binnen een uur na het plaatsen van de order kreeg ik al een bevestiging dat het pakket is verzonden. Top!
Kijk, zoals het hoort! :thumbs: Bedankt voor je bestelling en gaat vandaag ons warenhuis verlaten. Je kan er morgen op rekenen!
Gisteren bestelling gedaan C2095836

De bestelling bestond uit: Jack3d Micro 40 doseringen Lemon Lime en Perfect protein pancakes 1500 gram Original
Echter kreeg ik binnen: Jack3d Micro 40 doseringen en Micellar Casein Perfection

Beetje jammer dit :(, helaas maar even contact opnemen met B&F shop!
EDIT: Na een telefoontje is dit opgelost, bedankt!
Bedankt voor het melden. Klacht staat genoteerd zie ik. Nogmaals ons excuses voor het ongemak en een fijne dag nog :)

Ralf

• Like
Waarderingen: Dmg
Geen probleem, ik ben altijd wel een tevreden klant van B&F geweest!

Ook na het telefoontje is dit zeer netjes afgehandeld:)!

wanneer komen de straps weer binnen van b en f zelf??

Geen probleem, ik ben altijd wel een tevreden klant van B&F geweest!

Ook na het telefoontje is dit zeer netjes afgehandeld:)!
Als er verder wel iets is, kun je mij ook altijd hier bereiken. Goed om te horen dat alles naar wens opgelost is :)
wanneer komen de straps weer binnen van b en f zelf??
We hopen met circa 3 weken duizenden straps voorradig te krijgen. Uiteraard hebben we nog voldoende andere straps :)
Dat is 30 gram voor whey, zal wel ongeveer overeenkomen :D
Haha, het is echt zo:cool: Dat komt doordat het soortelijk gewicht van de Ultra Fine Oats anders is :)

Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Langdurige energie voor spieren
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak

Haha, het is echt zo:cool: Dat komt doordat het soortelijk gewicht van de Ultra Fine Oats anders is :)

Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Langdurige energie voor spieren
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak

Ah zo bedoelde je dat, dat was de info die ik zocht haha. Thanks!

Pro tip

Misschien de Protein pancake ook in potten steken want ik merk precies dat er met de zipzakken lucht aankan..

Heeft elke tablet HMB van HMB 1250 XXL Tabs (Activlab) een dosis van 1,25 g HMB of gaat het om een dosering (dus enkele tabs)?

Ah zo bedoelde je dat, dat was de info die ik zocht haha. Thanks!
Graag gedaan ;)
Pro tip

Misschien de Protein pancake ook in potten steken want ik merk precies dat er met de zipzakken lucht aankan..
Bedankt voor je tip. Ik ga hem direct doorsturen naar de afdeling productontwikkeling :)
Heeft elke tablet HMB van HMB 1250 XXL Tabs (Activlab) een dosis van 1,25 g HMB of gaat het om een dosering (dus enkele tabs)?
Dat gaat om één tablet. Per tablet bevat deze dus 1250mg HMB :)

Hey B&F, kan ik jullie huismerk fatburner tabletten ook kauwen? Of verliezen ze dan hun langdurige werking?

Ik vraag dit namelijk omdat ik heel slecht ben in slikken :o

Zo nee, is er dan een andere oplossing?

Vandaag voor het eerst die BCAA Ultra micronized van B&F genomen. Na de uber ranzige onoplosbare BCAA Pure van B&F is deze echt super lekker, ik heb raspberry smaak ziet eruit als smurfendrank maar echt een aanrader mensen!

Hey B&F, kan ik jullie huismerk fatburner tabletten ook kauwen? Of verliezen ze dan hun langdurige werking?

Ik vraag dit namelijk omdat ik heel slecht ben in slikken :o

Zo nee, is er dan een andere oplossing?
Ik zou ze niet kauwen maar door midden breken en met een slok water wegslikken :)
Vandaag voor het eerst die BCAA Ultra micronized van B&F genomen. Na de uber ranzige onoplosbare BCAA Pure van B&F is deze echt super lekker, ik heb raspberry smaak ziet eruit als smurfendrank maar echt een aanrader mensen!
De Micronized BCAA is inderdaad heerlijk vergeleken met de Pure BCAA :zuip:

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online :)
Creapure Creatine
500 gram voor 10.50!

24hr Fatburn
60 tabs voor 15.50!

Insane!
24 doseringen voor 17.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Agmatine Poeder
60 doseringen voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram voor 9.50!

footer-banner-extra-specials-week-27.jpg

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Nu ook de bekende foam rollers van Triggerpoint te koop bij Body & Fit:
Nu met gratis verzending, cadeaus en met (extra) kassakorting!

Ik zag dat de melatonine van ON niet meer op voorraad was. Wanneer is deze weer voorradig?

Bij voorbaat dank!

Top winkel doe al maandelijks mijn bestellingen hier, kwaliteit is in orde en prijs uiteraard ook.

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

En het leuke is je kan wat exrtra krijgen zoals cadeaus

Ik zag dat de melatonine van ON niet meer op voorraad was. Wanneer is deze weer voorradig?

Bij voorbaat dank!
De Melatonine verwachten we op korte termijn niet meer voorradig. De wetgeving hierin is zeer onduidelijk en de boetes zijn zeer hoog. We onderzoeken nu de mogelijkheden, maar durf niet aan te geven of het terug komt of niet. Persoonlijk, verwacht ik van niet:rolleyes:
Top winkel doe al maandelijks mijn bestellingen hier, kwaliteit is in orde en prijs uiteraard ook.

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

En het leuke is je kan wat exrtra krijgen zoals cadeaus
Bedankt voor je review! Dat waarderen we en vinden het ook erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Als je verder nog vragen of opmerikngen hebt, laat het gerust weten. Wij zitten klaar:cool:

Dit snap ik niet. Melatonine is toch een legaal produkt? Meerdere aanbieders van supplementen bieden het aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven