EtenenLiften
Cool Novice
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Melatonine is inderdaad legaal. Echter mag je doseringen zoals 1, 2 of 3mg niet verkopen in zulke grote hoeveelheden. Vandaar je bijv. bij drogisterijen 0.1mg tabletjes vind.Dit snap ik niet. Melatonine is toch een legaal produkt? Meerdere aanbieders van supplementen bieden het aan.
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. De Whey Crispy is lekker he? Het geeft een heerlijke bite en structuur aan je shakeDie Whey Isolaat Crispy is lekker, B&F. :-)
Heb op mijn site een review geschreven, link in mijn signature! Wellicht vind je het leuk om te lezen!
Verder; altijd goede service en als iets verkeerd is wordt het altijd prima opgelost!

Bedankt voor je bestellingNet weer een bestelling gedaan bij BodyenFit ( Ordenummer C2105191). Ben erg tevreden over de service en de snelle levering. Ook bevallen de supplementen die ik bestel bijna altijd goed. Zo heb ik nog nooit zo een lekker smaak whey gehad (Cookies & Cream) en werkt de Crazy-Preworkout van B&F goed bij mij. Echter ben ik benieuwd of jullie nog iets leuks bij mijn pakketje in kunnen doen?![]()
Mvg,
De Whey Perfection en Crazy zijn beide inderdaad erg goede producten. Deze behoren beide zeker tot onze top 50 producten. Gezien de goede prijs/kwaliteit verhouding. Je order is al netjes verwerkt zie ik. Hij staat klaar voor verzending en kan je morgen op rekenen!Super, goed om te horen. Bedankt voor je bestelling
Morgen in huis!Een vraagje, bij de creapure creatine tablet, is het dan echt nodig om sochtends smiddags en savonds een pilletje te pakken en waarom niet gewoon alle 3 op 1 moment, wat maakt het verschil?
Super! Ik heb de vraag even uitgezet. Jammer dat er niet echt bronnen bij staan!
Je pakketje ligt reeds klaar bij de afhaallocatie. Je kan het pakketje vandaag tot 17.00 uur afhalenC2106226
Geen bevestiging gehad. Zeker pas weer dinsdag in huis?

Je kan in principe alle drie tabletten ineens binnen nemen. Echter raden we het aan wanneer je een hoge dosering neemt, het lichaam niet in alle gevallen alles optimaal kan opnemen. Het handige van tabletten is dat je het kan splitsen, vandaar we dat de voorkeur geven. Ineens kan ook hoorEen vraagje, bij de creapure creatine tablet, is het dan echt nodig om sochtends smiddags en savonds een pilletje te pakken en waarom niet gewoon alle 3 op 1 moment, wat maakt het verschil?

In beide gevallen gaat het om de meest recente versie van Assault. Beide producten staan momenteel in de Summersale en is daarom ook voordeliger om los te kopen. Na deze sale is de stack weer voordeligerKlopt het dat als je MP assault en recon los koopt in de shop je 4 euro goedkoper uit bent dan de stack/combi of heb ik dan vwb het los kopen de assault nog de oude

Allereerst ons excuses voor het ongemak. Goed om te horen dat het alsnog naar wens afgehandeld is. Fijn weekendVoor het eerst ooit een foutje in mijn bestelling, gebeld met de klantenservice, erg vriendelijk geholpen. Mag het foutieve item houden en krijg mijn bestelde item nog negeleverd.
Snelle levering en goede service, zoals ik bij jullie gewend ben!

Mijn collega heeft het destijds overgenomen. Ik zal maandag opnieuw voor je navragen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet begrijp waarom je zo lang moet wachten. Ik houd je op de hoogte!
Je kan in principe alle drie tabletten ineens binnen nemen. Echter raden we het aan wanneer je een hoge dosering neemt, het lichaam niet in alle gevallen alles optimaal kan opnemen. Het handige van tabletten is dat je het kan splitsen, vandaar we dat de voorkeur geven. Ineens kan ook hoor![]()
?Haha ja hoor beide mag. Ik zou er even van genieten, ze zijn superlekker!Okee maar moet je ineens doorslikken of kan gewoon doorbijten en er even van genieten ook?
Klopt! En ook onze Green Protein is vrij van lactose![]()
Ja, het is net een dextro snoepje. Super lekker en toch één gram creatine. IdeaalIk had hem laatst idd geproeft in zon proefpakketje, is net dextro dus wel lekker! Volgende bestelling zit hij erbij, thnx voor de info!
Creapure TabsDat maakt zeker wel wat uit. Whey Protein Stevia bevat voornamelijk Whey concentraat, wat van zichzelf meer lactose bevat dan een Isolaat (whey) eiwit. Het is daarom raadzaam om zeker wanneer je minimale hoeveelheid lactose wil te kiezen voor Isolaat Perfectionom even terug te komen op het lactose-probleem,is de "Whey Proteine Stevia" mss beter dan de "isolaat perfection" als je lacose intolerant bent?? Of maakt dat niks uit?
grt

het blijjkt dat ik allergisch ben voor zoetstoffen , aspartaam ed. Welke whey kan ik dan het beste nemen? en hebben jullie ook multivitamines zonder aspartaam,er werd me gezegd dat in multivitamines ook aspartaam zit ... ?