AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...ody-fit-sportsnutrition/whey-proteine-stevia/ :)

P.S: Hoezo staat er bij whey ''in te nemen met 250ml sportdrank.'' Ik denk dat ik over mn nek ga als ik mn whey shake met extran, AA etc... :')

EDIT: Ik zie dat de whey stevia de zelfde prijs heeft als de perfection. Zijn de aminozuur samenstellingen e.d na genoeg het zelfde? Ben ff te lui om zelf te kijken ivm voetbal :D

zit wel alsnog fructose in ...

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

er blijkt dus acesulfame-k in jullie isolaat perfection te zitten en dit zou nog veel slechter zijn dan aspartaam . Daardoor zou ik me zo ellendig voelen ervan. Krijg zelfs ademhalingproblemen na het drinken ervan.

beste bodyfitshop,

ik zie dat DHEA niet op voorraad is, wanneer komt deze weer?

Waar blijven die B&F trainingsbroeken ??? Mijne zijn bijna allemaal aan vervanging toe, vind ze erg fijn, draag ze hele dagen haha!

Hoeveel gram creatine zit er in die creatine tabs?
1 serving is 3 tabs, mag ik er vanuit gaan dat 3 tabs 5gr creatine is?
Staat nergens iets over vermeld op de verpakking

Hoi Body & Fit,

Even een vraagje, bestaat er een kans dat jullie de smaak Banana Marshmallow Pie van BPI Sports Whey HD opnemen in jullie gamma ???
Zo ja, wanneer mogen we die dan verwachten ??

Groeten !!

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creapure Creatine
500 gram voor 10.50!

24hr Fatburn
60 tabs voor 15.50!

Insane!
24 doseringen voor 17.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Agmatine Poeder
60 doseringen voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram voor 9.50!

footer-banner-extra-specials-week-27.jpg

Nu ook de bekende foam rollers van Triggerpoint te koop bij Body & Fit:
Nu met gratis verzending, cadeaus en met (extra) kassakorting!

het blijjkt dat ik allergisch ben voor zoetstoffen , aspartaam ed. Welke whey kan ik dan het beste nemen? en hebben jullie ook multivitamines zonder aspartaam,er werd me gezegd dat in multivitamines ook aspartaam zit ... ?
Je kan gaan voor een Whey Perfection of Isolaat Perfection naturel. Deze producten zijn beide 100% vrij van toevoegingen :) Geen zoetstoffen, fructose of andere ingrediënten pure Whey.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...ody-fit-sportsnutrition/whey-proteine-stevia/ :)

P.S: Hoezo staat er bij whey ''in te nemen met 250ml sportdrank.'' Ik denk dat ik over mn nek ga als ik mn whey shake met extran, AA etc... :')

EDIT: Ik zie dat de whey stevia de zelfde prijs heeft als de perfection. Zijn de aminozuur samenstellingen e.d na genoeg het zelfde? Ben ff te lui om zelf te kijken ivm voetbal :D
Haha, sommige mensen drinken voor de snelle koolhydraten bijv. AA + Whey direct na de training. Het is net wat mensen zelf willen natuurlijk. Voor de smaak zou ik het ook niet aanraden :D Het aminozuur is nagenoeg hetzelfde (per batch kan dit minimaal verschillen, het is dus een richtlijn wat op de site staat). De samenstellingen van beide producten zijn namelijk identiek, enkel de smaak is anders vanwege de zoetstof stevia.
beste bodyfitshop,

ik zie dat DHEA niet op voorraad is, wanneer komt deze weer?
We hopen met 1-2 weken weer. De levering van Now Foods uit de VS is weer onderweg :)
Waar blijven die B&F trainingsbroeken ??? Mijne zijn bijna allemaal aan vervanging toe, vind ze erg fijn, draag ze hele dagen haha!
Bedankt voor het mooie compliment. De trainingsbroeken van ons eigen merk durven we nu niet te zeggen. Dit om dat we graag naar een mooier en nieuwe kledinglijn willen en daarbij horen ook natuurlijk broeken, shirts en design en natuurlijk meer. Het is dus nog even afwachten, want we zitten daarmee nog in een vroeg stadium.
Hoeveel gram creatine zit er in die creatine tabs?
1 serving is 3 tabs, mag ik er vanuit gaan dat 3 tabs 5gr creatine is?
Staat nergens iets over vermeld op de verpakking
Het is één gram Creapure ter tablet (staat ook in de tekst).
Hoi Body & Fit,

Even een vraagje, bestaat er een kans dat jullie de smaak Banana Marshmallow Pie van BPI Sports Whey HD opnemen in jullie gamma ???
Zo ja, wanneer mogen we die dan verwachten ??

Groeten !!
De kans inschatten over een vrij 'onbekende' smaak is heel lastig voor ons. Het is namelijk zo dat wij vaak alle smaken van een product bestellen en stuurt de leverancier deze af. Het hangt dus van zijn voorraad en inkoopbeleid af. Zo werken helaas alle leveranciers (behalve ons eigen merk), daardoor is een levertijd lastig aan te geven. Ik zal in ieder geval je wens opnieuw doorgeven :)

Ralf

Okay, dat wordt voortaan de whey stevia voor mij :)!

Nog 2 vraagjes over de creapure tasty tabs, is er een rustperiode nodig met het innemen ervan na 2 maanden gebruik? En is het nodig na het innemen water te drinken?

Okay, dat wordt voortaan de whey stevia voor mij :)!
Altijd goed. De Whey Stevia is ook een prima keus :)
Ah, bedankt. Ik zie het inderdaad op de website. Op de verpakking staat hier echter niets over vermeld.
Graag gedaan. In dat geval raad ik voortaan aan de producttekst wel te lezen voordat je het besteld. Wij krachtsporters vinden het namelijk belangrijk om te weten wat je inneemt, vandaar wij het ook vermelden in de tekst. Bij onduidelijkheden mag je me hier altijd een bericht sturen :)
Nog 2 vraagjes over de creapure tasty tabs, is er een rustperiode nodig met het innemen ervan na 2 maanden gebruik? En is het nodig na het innemen water te drinken?
Nee hoor, het is niet nodig een rustperiode in te lassen. Dat is reeds achterhaald. Wat betreft het vocht, ja, drink wel meer water. Dit is namelijk belangrijk aangezien creatine vocht ontrekt en opslaat in de spieren waardoor je een iets vollere look krijgt :)

Ralf

Er staat op jullie whey proteine stevia met koeieletters "gezoet met stevia", zonder sterretje of wat dan ook, dit is een overtreding van de Europese verordening 1131/2011. Zie ook: http://www.vwa.nl/onderwerpen/regel...gelaten-en-niet-toegelaten-etiketvermeldingen.
We zijn op de hoogte van de wetgeving met betrekking tot de etikettering en onder andere ook de gezondheidsclaims. Onze site, producten en etiketten worden allemaal flink onder handen genomen en zullen in de nabije toekomst allemaal veranderen. Je kan erop rekenen dat dit meegenomen wordt. Ondanks dat, top dat je het aangeeft GetXXL :thumbs:

Ik voel me nu wel en beetje misleid door jullie wet overtredende etikettering. Kom ik in aanmerking voor een schadevergoeding?

Lol zeker nooit wat gekocht bij b en f

top dat je het aangeeft GetXXL :thumbs:

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online :)
Creapure Creatine
500 gram voor 10.50!

24hr Fatburn
60 tabs voor 15.50!

Insane!
24 doseringen voor 17.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Agmatine Poeder
60 doseringen voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram voor 9.50!

footer-banner-extra-specials-week-27.jpg

Nu ook de bekende foam rollers van Triggerpoint te koop bij Body & Fit:
Nu met gratis verzending, cadeaus en met (extra) kassakorting!

Je kan gaan voor een Whey Perfection of Isolaat Perfection naturel. Deze producten zijn beide 100% vrij van toevoegingen :) Geen zoetstoffen, fructose of andere ingrediënten pure Whey.

Haha, sommige mensen drinken voor de snelle koolhydraten bijv. AA + Whey direct na de training. Het is net wat mensen zelf willen natuurlijk. Voor de smaak zou ik het ook niet aanraden :D Het aminozuur is nagenoeg hetzelfde (per batch kan dit minimaal verschillen, het is dus een richtlijn wat op de site staat). De samenstellingen van beide producten zijn namelijk identiek, enkel de smaak is anders vanwege de zoetstof stevia.

We hopen met 1-2 weken weer. De levering van Now Foods uit de VS is weer onderweg :)

Bedankt voor het mooie compliment. De trainingsbroeken van ons eigen merk durven we nu niet te zeggen. Dit om dat we graag naar een mooier en nieuwe kledinglijn willen en daarbij horen ook natuurlijk broeken, shirts en design en natuurlijk meer. Het is dus nog even afwachten, want we zitten daarmee nog in een vroeg stadium.

Het is één gram Creapure ter tablet (staat ook in de tekst).

De kans inschatten over een vrij 'onbekende' smaak is heel lastig voor ons. Het is namelijk zo dat wij vaak alle smaken van een product bestellen en stuurt de leverancier deze af. Het hangt dus van zijn voorraad en inkoopbeleid af. Zo werken helaas alle leveranciers (behalve ons eigen merk), daardoor is een levertijd lastig aan te geven. Ik zal in ieder geval je wens opnieuw doorgeven :)

Ralf

Super ! Thx :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven