XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer verwachten jullie de whey perfection tropical smaak weer binnen te hebben?

Hoi B&F

Ik heb net een bestelling geplaatst.
Zouden jullie misschien wat samples erbij kunnen sturen van Whey Perfection?
Dit is voor vrienden (die hierna natuurlijk zelf gaan bestellen) ;)
Ordernr. C2112471

Bedankt!

Hoi B&F

Ordernr. C2112471

Bedankt!

Had ze dan die sample pack meebesteld met verschillende smaken. Beetje bedelen voor samples, erg zielig :o

Had ze dan die sample pack meebesteld met verschillende smaken. Beetje bedelen voor samples, erg zielig :o

Ja daar kwam ik later pas achter, toen die al verzonden was.
En om nou voor 7 eu een nieuwe bestelling te plaatsen...
Maar ik begrijp je reactie!

Hoi B&F

Ordernr. C2112471

Bedankt!
Het betreft een grote bestelling zie ik, top! Bedankt daarvoor. Ik stop er wat extra samples en shakebekers voor je bij :) Morgen in huis!

Ralf

hey, ik zoek een workout booster specifiek voor energie. met het liefst geen/weinig caffeine. wat raad je me aan?

Wanneer is de melatonine weer op voorraad ?

Dat komt omdat de wetgeving met betrekking tot de melatonine zeer onduidelijk is. We hebben een tijdje geleden nog een oude bestelling binnen gekregen waardoor we een lange periode nog wel melatonine voorradig hadden. Zoals het er nu voorstaat mogen we het niet meer verkopen in hoge doseringen (bijv. 3mg). Zie ook

Dat komt omdat de wetgeving met betrekking tot de melatonine zeer onduidelijk is. We hebben een tijdje geleden nog een oude bestelling binnen gekregen waardoor we een lange periode nog wel melatonine voorradig hadden. Zoals het er nu voorstaat mogen we het niet meer verkopen in hoge doseringen (bijv. 3mg). Zie ook

Oh dankjewel, dan pak ik wel de wat lichtere vorm en doe ik wel gewoon grotere dosis nemen

Ik zal kortdaags weer een bestelling plaatsen, maar dit zal sowieso over de €120 gaan. Als ik dan zoveel mogelijk shizzle cadeau wil hebben (en dan zeggen ze soms dat NL'ers gierig zijn. :-p), moet ik dat dan opsplitsen in 2 bestellingen of is er een andere manier om van de cadeau-regeling er het max uit te halen?

Grtz,

Ik zal kortdaags weer een bestelling plaatsen, maar dit zal sowieso over de €120 gaan. Als ik dan zoveel mogelijk shizzle cadeau wil hebben (en dan zeggen ze soms dat NL'ers gierig zijn. :-p), moet ik dat dan opsplitsen in 2 bestellingen of is er een andere manier om van de cadeau-regeling er het max uit te halen?

Grtz,

Gewoon 2 bestellingen plaatsen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven